Clinic Rieky Young te Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Clinic Rieky Young te Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 13:11

Op zondag 16 maart 2003, vanaf 10:00u wordt er op onze manege een clinic gehouden door Rieky Young.
Op deze dag zal zij ook zelf een demonstratie geven.

De meesten denken bij Rieky aan reining, maar tijdens deze clinic zal, indien er inschrijvingen voor zijn, ook pleasure, horsemanship en working cowhorse dry pattern aan bod komen.

Er wordt gereden in groepjes van twee combinaties, per groep is Rieky ongeveer 1,5 uur bezig.

Deelname is alleen mogelijk via inschrijving vooraf. Een inschrijfformulier is verkrijgbaar in de kantine. U kunt zich ook inschrijven via onze website: www.hagenauwe.nl, pagina Clinics.
De kosten voor deelname bedragen voor een combinatie € 35,00 en
€ 7,50 voor een toeschouwer.

Deelnemers ontvangen een week voor aanvang een programma, met daarop het tijdstip waarop zij verwacht worden.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:34

Hee, dit is wel zeer interessant. Voorheen knorde ik nog weleens naar vorstenbosch maar dat is ruim 2 uur rijden voor mij.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:42

Ik wil graag de tribune betreden, moet je daar ook het inschrijfformulier voor gebruiken?

Nanouk, ga je mee??

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:44

Mooi, kan jij me filmen Lachen Nou ja, het mag natuurlijk als jij (of iemand anders) zin hebt Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:19

Ik ga denk ik eerst maar eens naar Vorstenbosch. Als dat me goed bevalt kan ik misschien nog wel naar Leusden.. In dat geval wil ik je wel filmen hoor, Cornelie Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:30

Potverdorie, wat een bedrag vraag je voor een tribune- ridder!!! Worden we wel verwend met warme chocomel en slagroom naast een dik stuk appelgebak (warm graag, Lachen )????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:33

Ik heb me als deelnemer aangemeld! m'n allereerste clinic, dus niet té kritisch zijn hoor! het is al heel wat dat ik me aan zoiets ga wagen...........en dan met al die bokt-toeschouwers....best spannend.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:44

Hee Loky, ik heb me ook aangemeld! Spannend he!
Ik ga zondag ook met mijn paard naar de fysio/western clinic. Joh, ik wordt nog dapper.
Wie wil mij filmen Tong uitsteken ! Kun je lachen, ik ga nml met Carys en die heeft last van vreemde-bak stress![/list]

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:48

Ohhh, Leuk! ik was al van plan om als toeschouwer te gaan, dus Carys; je hebt gelukt, ik wil je wel filmen hoor!

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 21:16

vera schreef:
Ik wil graag de tribune betreden, moet je daar ook het inschrijfformulier voor gebruiken?


Inschrijving is alleen voor deelnemers met paard. Maar als ik zo alle reacties lees / hoor, dan had ik dat ook beter voor alle toeschouwers kunnen doen Knipoog .


Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:20

ik wil ook graag op de tribune zitten!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:23

Ik denk dat ik dan ook wel kom. Maken we er meteen een boktmeeting van. Rijden doe ik nog maar niet.. ik snap net hoe ik moet zitten in een westernzadel (haha, nou ja, na dertien jaar is dat niet zo moeilijk meer.. maar toch)

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:31

Ach joh, je gaat naar een clinic om wat te leren. En uiteraard van je fouten kun je leren dus wat maakt het uit hoe 'goed' of 'slecht' je nu rijdt. Zolang het maar gezellig is toch? Dus gewoon lekker meedoen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:38

Ik zal eens kijken... Het lijkt me op zich wel interessant en je hebt gelijk, dat is ook wel de beste manier om het te leren (dan word ik direct op de grootste fouten gewezen)

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:51

Ellen, wij komen je aanmoedigen, hoor
Super dat je dit doet!!!! Haha!

Nanouk en ik hebben ons ingeschreven als tribuneridder

Als iemand anders wil filmen dan schuif ik je aanbod graag door. Uit ervaring weet ik dat ik dan teveel mis. Cool

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:01

Volgens mij ga ik iemand hard porren om ook te gaan. PS as zondag kom ik ook Lachen

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:38

Misschien een domme vraag, maar ik vraag me af wat working cowhorse dry pattern is. Is dat working cowhorse zonder koeien ofzo? en hoe gaat dat dan precies?

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:59

Dry-work is droog oefenen zonder koe. Een soort reining, maar net effe anders Haha!

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:41

Vera, tof dat jullie er zijn! echt fijn. enne....ik neem de camera mee en als mijn mannetje Loky en mij op video zet, dan neem ik voor Carys een stukje op......tenzij; Carys en ik in één groep worden ingedeeld (het zijn toch steeds twee combinaties tegelijk?) maar dat zal wel niet want ik heb me als beginner aangemeld. In elk geval wordt het gezellig en vast heeeeel leerzaam!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:53

Bij de clinic van Rieky neem ik Carys mee, Mandy is reserve. Carys is vrij nieuw in het western gebeuren, veel voor de wagen gelopen vroeger nml. Ze vind alles eng en ik heb me dus ook bij de zeer beginnende, omscholende beginners aangemeld. Misschien ga ik je toch nog voor de voeten rijden Loky! Is er vast wel iemand die ons wil filmen! *LOL*

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:57

Hebben we meteen daarna videomateriaal voor (weer) een avondje bij colinda Lachen

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:59

Natuurlijk gaat dat lukken, met zoveel supporters!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:16

Ik wil ook wel stukje filmen hoor, als iemand een camera voor mij te leen heeft (die van mij is helaas aan vervanging toe Huilen )

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 00:09

Carys schreef:
Bij de clinic van Rieky neem ik Carys mee, Mandy is reserve. Carys is vrij nieuw in het western gebeuren, veel voor de wagen gelopen vroeger nml. Ze vind alles eng en ik heb me dus ook bij de zeer beginnende, omscholende beginners aangemeld. Misschien ga ik je toch nog voor de voeten rijden Loky! Is er vast wel iemand die ons wil filmen! *LOL*


he carys waar stond dat van die omscholende beginners????
dat heb ik niet gevonden op de site. Haha!
ik heb me dus ook aangemeld. het zal me heel erg benieuwen. ik zal wel erg veel comentaar krijgen, blijf nogal dressuurachtig rijden Afbeelding.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 08:14

rina"]
[quote="Carys schreef:
Bij de clinic van Rieky neem ik Carys mee, Mandy is reserve. Carys is vrij nieuw in het western gebeuren, veel voor de wagen gelopen vroeger nml. Ze vind alles eng en ik heb me dus ook bij de zeer beginnende, omscholende beginners aangemeld. Misschien ga ik je toch nog voor de voeten rijden Loky! Is er vast wel iemand die ons wil filmen! *LOL*


he carys waar stond dat van die omscholende beginners????
dat heb ik niet gevonden op de site. Haha!
ik heb me dus ook aangemeld. het zal me heel erg benieuwen. ik zal wel erg veel comentaar krijgen, blijf nogal dressuurachtig rijden Afbeelding.
[/quote]
Het stond nergens hoor. Ik moest echter mijn niveau aangeven en heb gelijk maar even gewaarschuwd.
Ik vind Rieky juist iemand die met een duidelijke dressuurachtergrond rijd, misschien is ze daarom wel meer mijn eigen stijl....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers