Foto a la blonde strepen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Foto a la blonde strepen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 17:34

Ik heb maandag mijn moeder maar eens even lief aangekeken Haha! en gevraagd of ze me haar wou doen (ze is kapster voor de duidelijkheid Haha! ) en ja nu heb ik eindelijk blonde strepen (ja nog dommer hoezo?) Nou hier het resultaat:
Afbeelding


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:39

Leuk joh! Wel handig, een kapster als moeder, of niet?

Ik wil ook een heel andere haarkleur ( heb nu rood/oranje/donkerblond haar Haha!).
Ik denk bruin met blonde highlights ofzo. Net zoals jou maar dan wat dunnere streepjes!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:43

Leuk zeg!!! Alleen jammer dat je altijd zo snel uitgroei krijgt en dat je dat altijd zo snel en goed ziet. Maar als je moeder kapster is dan heeft ze daar vast wel een goede oplossing voor. Erg leuk!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:52

Tong uitsteken , zoals ik al net op MSN zei ; leuke foto !!!En domno om je haar te laten kleuren , hahaha.Maar je moeder is kapster dus ja.IK had 2 jaar gelede me haar lokken zelf gedaan (naja me moedermaar die is geen kapster) en was beetje mislukt , bovenste laag van me haar was helemaal blond en het haar eronder bruin , heb nu nog 10 cm blond helemaal vanonder , bij de volgende knipbeurt , bye bye blond.Maar het staat je echt leuk Lachen


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:54

Vind het leuk staan! Ik wil ook een moeder die kapster is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 68 bezoekers