ontsnappen... help!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

ontsnappen... help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 14:14

hey allemaal,

Ik heb een probleempje (eigenlijk nu niet want de paarden staan op stal Haha! ). Mijn paard staat met 5 andere paarden in de wei. Het zijn haar beste vrienden. Maar telkens als ik haar van de wei wil halen willen 2 paarden ontsnappen. Dus nu moet ik altijd een helper bij mij hebben en das niet handig. Als je eens op een mooie dag een wandelingetje wil maken kan je je paard niet van de wei halen omdat die andere bandieten telkens ontsnapt. Het is heel gevaarlijk omdat al de weilanden aan de autostrade liggen. Ik zou niet willen dat er iets met het paard gebeurd. Het zijn 2 hele grote lompe maar toch op 1 na de allerliefste van de bende. (Je kan ze toch niet op een andere wei gaan steken. Ze staan al heel hun leven samen) Wie weet wat ik kan doen zodat ik mijn paard met alle rust van de wei kan gaan halen.

groetjes
laura

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...


cherrie
Berichten: 119
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:24

je titel klopt nie het is ontsnappen

cherrie
Berichten: 119
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:25

ow hahahaah nu wel!!!!!!!!!! sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:53

Ik weet niet of het mag
Maar je zou bij de uitgang, in de wei.
een soort hokje kunnen maken van lint van ongeveer 3x3.
Je zorgt dat hier eerst je paard in staat.
Lopen er toevallig meer in dat is niet erg, die probeer je er dan weer uit te laten.
En als je dan je paard alleen in dat hokje hebt doe je de draad naar de wei dicht en dan pas de draad naar de weg open.

Ik hoop dat je m'n wazige uitleg snapt *LOL*


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 15:00

Een soort van sluis dus Knipoog Dat is inderdaad een goede oplossing. Bij de stal waar ik eerst stond hadden ze ook zo'n tussenstuk en dat was erg handig want daar wilden er ook constant 3 de wei uit zodra ik mijn paard eruit wilde halen. Ik heb ze heel wat keren vervloekt Schijnheilig

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 20:38

vind ik wel een goeie oplossing. Ff vragen aan die mens of het mag. Haha! Maar zijn er nog andere oplossingen voor het geval dat het niet mag?

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 95 bezoekers