Aiks!!!! Morgen naar de tandarts....een gaatje?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Aiks!!!! Morgen naar de tandarts....een gaatje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 16:38

Ik loop al enkele weken met een zere kies rond. Het tandvlees is gevoelig eromheen en als er koud, warm of zoet tegenaan komt doet het erg veel pijn (echt zenuwpijn). Dus ik vanmorgen met tegenzin de tandarts gebeld.....en jahoor.....morgen moet ik al komen, om 10:30......

Ik ben bang..... Huilen Lips are sealed


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:42

Vraag gewoon om een zorgvuldige verdoving, liefst meerdere Knipoog. Zo te horen is er wel 'iets' niet helemaal in orde Haha!.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 16:43

hmm, ja. Ik zal het van te voren wel even duidelijk maken dat hij niet te hard met z'n nare haakje gaat krabben en porren daarzo....Boos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:01

haha ik leef met je mee!
mn verstandkies moet er uit!

zijn er 3 doorgekomen, 1tje mag blijven 1tje is er al uitgehaald 1tje moet nog en nu komt verdorie nr 4 ook door!wil ik niet!!

maar ik was altijd bang voor verdoving(naaldenfobie) dus heb 2x een kies compleet laten uithollen ZONDER verdoving!liever pijn dan een naald in mn mond, en wat denk je, nu er 1 kies is getrokken in t ziekenhuis ben ik niet meer bang voor tandarts verdoving!daar voel je dus nix van!!!
werd wel duidelig maar das meer t idee van een naald!

dus volgende gaatje laat ik lekker verdoven haha!behalve kleine gaatjes, die mogen ze zo boren van mij!

heb gelukkig zelden gaatjes*ff afkloppen*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:19

Hahahaha toevallig ik had precies hetzelfde..alleen een spoedgeval wordt bij ons pas in 2 weken behandeld...dus ik maar lopen met kiespijn...ook vooral met koude dingen drinken enzo en ook zoete dingen..echt vreselijk!
Dus ik vanmiddag naar de tandarts...helemaal dr op voor bereid dat ze weer van allerlei apparaten gingen gebruiken...zegt ie "nou oke dsaan gaan we ff een fluoride laagje aanbrengen"gelukkig dacht ik...dus ik heb maar 20 minuutjes in de stoel gelegen. (eerst een kwartiet zitten babbelen over mn piercing :p)
Maar ik was 3 weken geleden al naar te tandarts geweest voor die kies...heb m toen laten boren...alleen kreeg dus daarna weer last.

Gelukkig kan ik nu weer drinken met een dragelijke pijn...als het over 2 weken niet geheel hersteld is gaan ze alsnog boren Boos! .

gewoon geen onderschrift :D

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 11:50

Ik ben geweest.....geen gaatje maar gewone een gevoelige tandhals. Fewwww. Ze hebben een extra laagje erover heen gesmeerd en dat zou het moeten verbeteren. Ik was ook binnen 20 min weg!


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 11:54

fijn dat het geen pijn deed!
mijn tandarts weet precies dat hij niets moet gaan doen voordat ik een verdoving in mijn mond heb... ik heb bijna altijd gaatjes, vandaar. als ik kom liggen er meestal al 3 spuiten klaar

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:09

Franca...dan had je dus precies hetzelfde als mij Knipoog
heb je ook dat vreselijke watje in je kies gehad met een of ander koud iets?

gewoon geen onderschrift :D

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:23

ik moet over 2 weken ook naar de tandarts maar dat is dan om me beugel eruit te halen Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 14:50

Nee, dat watje had ik niet. Wel ging ze met koude lucht op mijn tandhals blazen....brrrrrr.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:52

ow ja, dat heb ik soms ook, brrrr

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:24

ik moet 10 februari terug naar de tandarts om m'n gaatje te laten boren en vullen.. *brr*
Ik heb er last van met warmteverschillen enzo. Vooral koud water.
Gelukkig maar dat je geen gaatje hebt!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Axxy, BLEXBot, Blijgeestig, boeflover, Dana02, Eve_16, FransienE, GoogleAdsense, HELder, Jolantje246, lindo, Lynn_Nikita, M_Vainqueur, Muisssx, Roosch, SemrushBot, Steenbok12, Tellie, thequeensmum, Zebrastreep en 62 bezoekers