Eindelijk haar paspoort!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Eindelijk haar paspoort!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 21:23

Eindelijk na 9 maanden heb ik eindelijk het paspoort van Laica!
Het zat namelijk zo, vorig jaar toen we haar kochten moest haar paspoort nog afgetekend worden omdat ze was ingeent. Dus had de stalhouder het paspoort, de vorige eigenaar niet meer. Na een paar maand begon ik me toch wel aftevragen hoe het nou eindelijk zat, want ik wilde dat ding toch wel hebben. De stalhouder wist eigenlijk niet precies waar die was, maar volgens haar had de dierenarts hem. Aangezien 2 maand geleden de DA bij Laica was vanwege de regenschurft, had ik gelijk om het paspoort vragen. Hij zou thuis even kijken, maar hij had hem ook niet. Dus ik maar weer naar de manege toe en gevraagt aan de stalhouder, waar is dat paspoort nou? Ze zei dat ze hem op zou zoeken en zodra ze hem had zou ze het zeggen. Maar ik had nog steeds niets gehoort.
Nu had ik gister les en zei mij instuctrice, de stalhouder heeft ook laica haar paspoort gevonden. Haar paard staat namelijk daar op de manege. Dus ik er vandaag heen en hem opgehaald, wat bleek nou. Hij heeft al die tijd gewoon daar op de manege gelegen!!! maar de stalhouder had hem een maand geleden al, als ze me dan even belt. Nee, het is dat ik er vandaag op me eigen houtje heen ben geweest.
Nou ik hem dan eindelijk, ik er ff in bladeren en wat blijkt nou, ze is nog nooit opgemeten! Wat dus wel moet gebeuren wil ik een start kaart aanvragen. Zie ik daar een papiertje hangen, dat er morgen iemand komt om de pony's officieel te meten. Nou lekker dan dat ik zo op tijd me paspoort krijg, en dan moet ik in 1 dag vervoer regelen, wat me nooit lukt!
Ik vind dit echt zo'n poedersuiker, dat ze het niet ff gezegt hebben dat het paspoort terecht is. Want ik heb dus echt geen idee hoe ik Laica daar heen moet krijgen.

Groetjes een gefrustreerde Roos.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:37

Hmmm probleem Roos!!! Boos! Vraag Appie en Gaby voor nood!

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 00:01

Nou ik heb gelukkig een trailer kunnen regelen Lachen
Ben benieuwd hoe het morgen gaat.

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 00:28

"oegh....voel me ineens oud...."