[NH] clinic Sylvia Whitehouse *update*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

[NH] clinic Sylvia Whitehouse *update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 19:59

Vandaag heb ik Sylvia weer gesproken. Er is meer bekend, alleen de datum nog niet. Dit zal zeerwaarschijnlijk in een weekend in mei plaatsvinden.
Sylvia mailt mij van de week om wat over zichzelf te vertellen.
Verder is ze een recomended associate, zoals dat in mooie woorden heet. Ze is Grade 2 (monty "fans" zullen weten wat dit inhoudt, vergelijkbaar met de levels van parelli)

Van de monty roberts en kelly marks site heb ik even het volgende afgeplukt, zodat jullie alvast een idee krijgen.
SYLVIA WHITEHOUSE (THE NETHERLANDS) FROM: Eva Frostell MULTITEXT1: I just want to thank the IH for helping me find Sylvia Whitehouse. She has spent some intense days with me and my Calvin (the Destructor) Klein, who has been 95% impossible to load for the last three years. Never have I experienced a more wonderful handling of a horse.

Such incredible patience, such consistency and mild determination!

She will certainly let you know how very difficult it was, but today I was able to put him into the trailer MYSELF. OK, she was there, but it has been an unforgettable weekend.

I just hope I can continue her fabulous work!

Ok, nu misschien wel het belangrijkste, de kosten.
De kosten bedragen 40 euro per uur, en sylvia wil zo'n 2 a 3 uur uitleggen, demonstreren, etc, met verschillende paarden.
Deze prijs is ongeacht het aantal personen. Hoe meer mensen er komen, hoe goedkoper het dus wordt.
Als we even uitgaan van 3 uur = 120 euro : 10 personen is 12 euro per persoon.
Consumties voor eigen rekening, of zelf mee nemen.

Er is waarschijnlijk (moet ik nog even met mijn stalhouder overleggen) plaats voor enkele "probleem" paarden.
Sylvia geeft echter nooit garantie. Dit kan simpelweg niet omdat je met levende wezens werkt.
Heb je een "probleempaard" pb mij dan even met wat voor probleem etc, zodat ik met Sylvia kan overleggen of ze daar iets met haar demo mee kan, of dat ze zoiets liever in alle rust, zonder "pottekijkers" aanpakt.

Alles zal plaats vinden bij mij op stal, de Selevia Hoeve in Werkendam (nabij Gorinchem).
Dit omdat wij beschikken over een longeerpaddock/roundpenn, en omdat dit voor Sylvia niet tever weg is.

Ik hoop jullie hierbij voldoende geinformeerd te hebben


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:09

Leuk, ben zeker geintresseerd.

Ik wacht op nadere informatie Lachen

Olgaatje

Berichten: 158
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:39

Het lijkt me ook nog steeds heel leuk!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 09:24

Carpoolen Apple? Ik wil ook!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:23

Als iemand mij mee kan nemen met een auto dan kom ik ook

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 11:29

Sonja schreef:
Carpoolen Apple? Ik wil ook!


Leuk idee Haha!

(hum, beetje one-liner)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:07

Ik wil ook graag komen. Ik heb geen probleempaard, dus ik kom dan zonder paard. Is het met het OV te bereiken? Ik woon in Haarlem, dus als er mensen zijn met wie ik kan meerijden? Hou mij op de hoogte!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:14

Ik wil echt heel erg graag komen en ik denk Ilse ook.Mijn vriend wil ook mee en misschien mn bijrijder ook.
Ik hoop niet dat het te druk wordt dan Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 19:51

Haha, meer animo dan verwacht, nu al.... *slik* Ik denk dat ik er wijs aan doe (aangezien er nog een forum is waar mensen intresse hebben) om het maximale aantal personen op 25 te zetten. We hebben op stal (nog) niet heel erg veel parkeergelegenheid, en ik weet niet of dat ik mei al gerealiseerd is (er komt dus wel een grote parkeerplaats) Daarnaast wordt het natuurlijk moeilijk om straks, bij wijze van spreke 100 man om die round penn heen te zetten Haha!
Franca, de stal zelf is niet met OV bereikbaar, maar vanaf breda of utrecht zit je met een half uurtje bij een halte waar iemand je vast wel op kan pikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:06

Ik ben heel benieuwd om eens een NH clinic te zien en toevallig had ik het er dit week-end nog over dat ik Lois graag een keer mee zou laten doen. Ik zal eens kijken hoe ver het voor mij is om te rijden naar Werkendam.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:32

--
Laatst bijgewerkt door Nicole85 op 14-01-03 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 23:37

euhm, dit is voor BOKKERS en NEDFORUMMERS, dus niet open voor iedereen!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:25

Nou ok, sorrie voor mijn reactie dan. Suc6 verder ermee

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:37

Ik wil zeker graag komen, evt. met paard. Lijkt me erg leuk om te zien hoe ze verandert, maar als dit niet kan is dat ook geen probleem hoor Lachen .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:49

Kunnen we vast reserveren?Ilse ik en mn vriend willen erg graag komen!

Offtopic.Weet je al wat meer over Monty?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 00:06

haha, we hebben zo druk over dit gebeuren zitten praten (in mijn gebrekkige engels Haha!) dat ik helemaal ben vergeten te vragen over monty... *oeps*
Reserveren kan door mij een pb te sturen.
Ik zet het op 25 man. Dit geld voor bokkers, nedforummers + aanhang )1 persoon, en vaste partner dus). Vermeld dus duidelijk in je PB of je alleen of met partner komt.
Misschien dat ik het zaaltje bij ons nog bespreek zodat we wat na kunnen babbelen, dit KAN extra kosten betekenen. Consumpties zelf mee nemen of voor eigen kosten
Mocht dit geslaagd zijn allemaal, dan zal ik proberen of ik sylvia bereid kan vinden voor een eventueel vervolg.
Over paarden mee nemen: Er is echt maar plaats voor enkele paarden. Deze paarden moeten zowiezo ge-ent zijn voor influenze/tetanus. Zonder enting kom je het terrein NIET op.
Stuur mij een pb met het "probleem" van het paard zodat ik met Sylvia kan overleggen of ze daar iets mee kan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers