Lekker gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 19:34

Gisteren heb ik kei fijn op Niño gereden. De bak was net gesproeid en er lagen flink wat plasjes. Hij durfde er in het begin niet doorheen dus sprong hij er maar overheen. Maar dat was zo voorbij.
Even later gingen de sproeiers in de wei naast de bak aan. Normaal zijn het er maar twee, daar kijkt Niño niet van op. Maar nu stonden er acht sproeiers. Ze stonden best dicht bij de bak, dus voelde hij soms wat druppeltjes. Ik zat op de linkerhand en reed langs de zijde met de sproeiers af. Ineens ging hij voor een beetje omhoog en hij draaide naar links. Hup, terug naar de hoefslag. Dat deed hij nog een paar keer, maar na een tijdje gaf hij op en gewoon langsaf, wel wat opgefokt, maar hij draaide niet meer weg.
Toen 't ff goed ging draafde ik aan. Hij wou racen, maar ik kon 'm wel houden. Even later was ik aan het stappen, toen kwam ons mam er aan met Rex. Rex vindt één sproeier die op een flinke afstand staat al eng, dus dit was al helemaal een ramp. Rex en Niño naaien elkaar altijd nogal op. Die twee kunnen ook niet samen het bos in. Dus Niño begon ook weer te klieren. De boer deed toen de sproeiers uit, dat maakte niks meer uit want de kachel was nu toch al aan.
Na een tijdje begon Niño toch weer wat rustiger te worden. Als je zelf gewoon rustig blijft heeft hij zo door dat het allemaal goed is. Ik ben toen veel figuren en wat overgangen gaan rijden en op het einde liep hij héél lekker.
Rex heeft de hele tijd nog lopen klieren. Hij maakte zich nogal sterk, maar hij liep op het einde toch redelijk.
Vanavond mag ik op Mozart rijden, ik ben benieuwd hoe hij is. Hij begint de laatste tijd flink te klieren als er een paard de bak in of uit gaat *ZUCHT* Vooral als er één de bak uitgaat. Dan wil hij mee. Hij probeert dan van alles om bij de uitgang te komen.
Als ik tijd heb komt er een verslag over vanavond.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 21:22

hoi
veel sproeiers nu he? vind ik wel
hoop dat het goed gaat op mozart!