hehe heb er eindelijk weer eens op gezeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

hehe heb er eindelijk weer eens op gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 22:29

Jaike had keelontsteking dus ze heeft op rust gestaan, ze heeft nu nog steeds een beetje dikke klieren achter haar wang maar ik vond het toch wel tijd worden dat ze weer eens wat actie vertoonde.
Van het stil staan wordt ze alleen maar chagerijniger.
Eerst maar eens aan de longeerlijn, ik had voor de zekerheid maar even het zadel er op gedaan ook al was ik er niet voor gekleed.
Ze liep behoorlijk vlot en fris maar vertoonde geen extreme bokpartijen, ze had er zin in *LOL*

Op een gegeven moment ben ik er toch maar opgeklommen met mijn joggingbroek en mijn Rimfrostjes Haha! (die dingen zitten trouwens heerlijk!!) zonder zweepje en zonder sporen. Ze liep als een plank door de bocht en bewoog stijfjes, ik heb veel voltes gereden en toen werd het al wat beter. Alle gangen even geprobeerd en zowaar bleef ik netjes zitten Haha!
Ik ben erg tevreden over hoe ze reed na 2 weken stil staan. De rest van de week even wat conditie opbouwen en dan zijn we klaar voor onze priveles die we zaterdag krijgen

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:01

goed zeg!!
leuk dat het lekker ging veel succes met je les

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:37

ja lekker is dat he na een tijdje weer rijden
ik kon vandaag ook voor het eerst sinds iets langer dan een week weer rijden vond het weer helemaal geweldig
veel succes met je les ( ik heb do. les) ennuh hoor nog wel hoe het ging.


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:53

Top! Fijn dat jullie weer aan de gang zijn *LOL*
Start je haar nog op de selectie als ze voldoende hersteld is of laat je het maar zitten Verward We moeten wel samen L1 gaan starten hoor, dus iig even wachten op mijn laatste puntje *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:59

off: heb jij die lage schoenen Barb?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:07

Fijn dat het rijden toch nog redelijk goed ging na de rustperiode!
Ik was gisteren zelf ook verbaasd omdat Iwan zo heerlijk ging na een tijd niet gereden te hebben Verward Haha! .

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:34

Zo dat gaat beter dan bij Mabel (zie verslagje hier op VvdD) die was te fris om op te stappen en die had ook stil gestaan maar dan door de vorst.
Hoe begin jij nu weer met conditie trainen?hoe lang rij je en hoe vaak deze week bijvoorbeeld?

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:05

Lekker dat Jaike weer beter is!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:45

Gelukkig had jaike niet de kolder in haar hoofd gisteren. Maar ze zal een hoop van haar energie wel in d'r ziekte hebben gestoken.

Wodan ging gisteren als een gek rennen in de bak en haast plat door de bochten en vele andere paarden gingen al bokkend en springend door de paddock terwijl ze toch echt elke dag buiten hebben gestaan. Frusty

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Jihama, Josien_, MaanNaam, Ruai, Tieme, Titsia, Wopkebrok, Zinzi_jewel en 120 bezoekers