Mijn verslag van de wedstrijd!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Mijn verslag van de wedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 20:21

Nou, vandaag was t zo ver! De allereerste keer met ons Cameeltje. Lovers

Ik kwam vanochtend om kwart voor 10 op stal en ben dr gelijk eventjes gaan longeren aan t halster zodat ze alle vreemde sprongen even kwijt kon. Schijnheilig En er kwam wat uit!!!! Bloos
Na een tijdje nog even gewandeld en gewacht tot we moesten gaan.
Half 11 opgelade en richting concoursterrein gegaan.
Even wat rondgekeken enzo, waar we moesten losrijden e.d. En toen gaan poetsen en opzadelen.
Kwam ik er achter dat ik mn singel vergeten was. Frusty Boos! PlingOOOS!!!* Kon mezelf wel vermoorden zeg!!!!!!!!!!
Beetje rond gevraagt maar alle singels waren te lang.. Huilen Toen was mn vader onderweg naar stal om m te halen. Ik moest over 10 minuten al starten dus even geregeld dat ik later kon starten. Toen hadden we toch nog een singel gevonden die paste dus mn vader gebelt dat die terug moest komen. Toen was ie terug en snel verder opgezadeld en naar t losrijdterrein gegaan. Alles was hartstikke eng!! Frusty Echt ze is er wel 100000 x uitgenaaid, 1000 rare sprongen gemaakt. En toch liep ze best lekker. Wel wat gespannen maar verder wel lekker rond enzo..
Toen werd ik omgeroepen en dus richting de ring gegaan. Meteen was alles weeeer eng. De hekjes waren eng, de deuren... Frusty Ze keek dus de hele tijd naar buiten en kreeg haar amper op de hoefslag!!! Extreme duivel Bij de middendraf (2 x dus) sprong ze aan in galop, beide keren.. Terwijl ze dat thuis juist goed doet!!!
Voor t halsstrekken had ik een 8! Dat ging super!!! Pling Cool Verder nog een x in de verkeerde galop aangesprongen, gelijk teruggenomen en opnieuw aangesprongen.. Kreeg wel wat complimentjes dat ik het goed hersteld had Pling maarja helaas.....
Niet goed dus! Ach ik was (en ben nog steeds!!!!) hartstikke trots op mijn meissie! Het was de eerste keer dus dan mag dat. Lachen
We hadden 146 punten. Helaas! Volgende keer beter! Pling
Maar ik ben wel hartstikke trots en ik vind dat ze goed haar best gedaan heeft met al die enge dingen in de bak. Lovers

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:54

En ik ben ook trots op jullie hoor nath Lovers
Heel goed voor jullie eerste keer Lachen !!!
Party!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:05

Heey, goed hoor!
Helemaal voor de eerste keer!
Je bent wel een muts zeg, ik had je nog gezien, maar je reed net weg met de auto! tss! Maar ik heb wel een mooi ingevlochten kameeltje gezien! Ze is in het echt minstens zo mooi als op de fotos hoor!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 21:17

Was je er ja???
In die grote auto? Tong uitsteken Haha ik zat te kijken of jij dat was! Ik dacht van Iris moet nu ongeveer wel hier zijn. Tong uitsteken
Jammer dat ik je net gemist heb!!!!!
Nouja volgende keer dan maar. Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:58

niet slecht voor de eerste keer hoor *LOL* Ze worden vanzelf hoger en hoger Knipoog Dat had ik ook vandaag Tong uitsteken Mennen gaat steeds beter Haha! Dus jou punten schieten omhoog Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:05

nou voor een eerste keer niet slecht toch straks als ze wat ouder is en alles supergaat dan lach je hierom Lachen

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:05

Nathalie schreef:
Was je er ja???
In die grote auto? Tong uitsteken Haha ik zat te kijken of jij dat was! Ik dacht van Iris moet nu ongeveer wel hier zijn. Tong uitsteken
Jammer dat ik je net gemist heb!!!!!
Nouja volgende keer dan maar. Knipoog

haha, dat waren wij ja, die jeep!
Je stapte echt nét in! Schijnheilig Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 23:23

Haha jammer joh!!!!
Ja ik ben ook hartstikke trots op mijn ponytje hoor.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:39

Ik zat al op je verslag te wachten *LOL* (vanmiddag was het er nog niet...Huilen ) 146 is toch hartstikke goed voor de eerste keer! Daar begon ik ook mee hoor Haha! Je moet het maar zo zien, volgende keer is het lang zo eng niet en het wordt elke wedstrijd beter...Echt waar!!!

Mijn springwestrijd ging ook goed(tweede keer in het L), ik ben nu echt L en heb drie winstpunten gehaald Party!! Voelde me trouwens wel klein tussen al die profs...*LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 10:20

Goed dat het goed ging!!!!! Haha
Ik denk ook wel dat het steeds beter gaat hoor!
Ze was echt ontzettend opgefokt. Al bij het opzadelen!
Als dat niet was geweest was het veel beter gegaan, weet ik zeker.
Volgende keer beter!!! Het is ook niet zomaar iets om als kleutertje voor de eerste keer tussen vreemde paarden op vreemd terrein met vreemde dingen te lopen. Knipoog Lovers
Ben hartstikke trots!!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:51

He, super joh! Voor de 1e keer is het juist goed!
En het kan altijd erger...Ik had voor de 1e wedstrijd met mijn vorige verzorgpaard 136 punten Knipoog

Heb je nog foto's gemaakt?

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:50

Goed man! *LOL* ik denk dat iedereen met een jonge onervaren pony het allemaal zo doet hoor! maar het wordt steeds minder eng voor jouw en je pony dus dan worden de punten ook steeds wat meer! Knipoog misschien heb je de volgende keer wel een winstpuntje Haha! Maar dat ze de middendraf niet goed deed daar heb ik ook wel last van dan zijn ze wat gespannen en als je dan wat verkeerd doet dan is het al mis Scheve mond maar dat word naar meer doen steeds een stukje beter! Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 17:40

Ik heb foto's gemaakt, heb alleen geen uploadsite en kan ze ook nog niet eens op de pc zetten. Boos! (programmatje van mn digi staat er niet meer op)

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:11

Goed gedaan hoor!
Erg netjes een 8 voor het halsstrekken,dat heb ik nog nooit gehaald.
Ik ben wel benieuwd naar je foto,s.
Succes met je verdere wedstrijden!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:44

Goed gedaan hoor meis! En tja volgende keer beter misschien in de punten ofzo maar gelukkig was ze toch braaf (het kan erger voor de eerste keer toch ) Ik zou ook heel trots zijn op me beessie als het zo ging!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 22:43

Ben ook heeeel trots!
Ze was echt helemaal geflipt bij het losrijden.. Had de proef dus erger verwacht hehe.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:20

Heeeey wat goed joh.. tenminste geen erge dingen gebeurt ofzo!
De volgende keer gaat het beter hoor, zal je zien!!! Hoeveelste ben je uiteindelijk geworden??

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 17:49

Dat weet ik niet precies maar ongeveer 14/15e van de 17.