Karan lekker druk vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Karan lekker druk vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 23:57

Vandaag weer even gereden met Karan. Toen zag hij ineens iets door de bakdeur en stoof er vantussen. Had hem na een paar meter al terug maar goed. Meneer wilde niet meer langs de deuren. Groot gelijk achteraf want ze waren in de kleine bak(ik bedoel dus de bakdeuren die aan de kleine bak grenzen) met een pony bezig.

Toen werden er paarden binnengehaald van de wei. Dat verliep niet helemaal vlekkeloos. Ik hoorde alleen hoefgetrappel op het gangpad en een paard buiten heel hard gillen. Karan groeide geloof ik wel 20 cm. Nek erop en dribbelen en hinniken. Dan weer erg hard weg draven etc. Ik dacht even ik spring eraf. Maar dacht toen "nee ik moet mijn angst overwinnen" dat heb ik dus gedaan. *me trots*

Ik heb wel extra lang gestapt. Maar goed toen kwam dus die pony binnen. Karan vond dat erg leuk en wilde er steeds naar toe. Of bij het passeren ook in stap gaan. (Milan stapte op de binnenhoefslag)

Zo dacht dat ik toen alles gehad had. Gingen ze in de kantine nogal luidruchtig met het tafelvoetbal spelen. Dus Karan elke keer in die hoek weg sprinten.(maar hij kwam meteen terug hoor) later was hij er redelijk aan gewend en kon ik gewoon verer rijden.

Tijdje lekker gedraafd en ook nog rustig gegallopeerd.

Karan is erg braaf maar er moet niet teveel ineens gebeuren. Haha!

Oh ja Caitlin(verzorgster van Pinky van Pinky-girl) heeft op Karan uitgestapt. Hij liep ongeveer recht naar Milan die net even stilstond en begon rustig met kennismaken(snuffelen) ik nog roepen dat het niet mocht maar ze trok echt aan een teugel maar kreeg hem niet weg.*grinnik*

Al met al weer een fijne dag

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:16

Wat goed dat je doorgezet hebt. Volgens mij wordt het wel wat tussen jullie twee.
Gisteren hoorde ik van Gwen ook al allemaal enthousiaste verhalen over Karan dus nu wil ik hem helemaal een keer in het echt zien!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 00:21

Nou zo ver woon je niet weg hoor. Karan staat in Mierlo. Is geloof ik een klein halfuurtje rijden van weert af. (ik ga vaak naar hypoweert)

Hoop dat ik je een keertje zie.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:25

Wat goed van je Heike dat je hebt doorgezet en nu ook voldhouden, ga zo door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:02

He dat is een goed teken, dat je al door durft te zetten. Volgens mij gaan jullie een heel goede combi vormen! Toppie hoor!!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 11:18

Goed gedaan, hoor, Heike, jullie komen er wel. Ik zie het helemaal voor me: Karan die alles in de gaten wil houden, alles wil zien en alles wil onderzoeken (op veilige afstand Cool ), maar die niet weet waar hij het eerst kijken moet. *LOL*


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30605
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:08

Goed gedaan hoor Heike. Taran houd ook alles in de gaten, erg lastig.
En hij zal wel snel wennen aan alles. Hij is alleen maar gewend in alle rust in de bak te lopen en af en toe een lesje in een bekende bak voor hem.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Maaaarije, Mieke, StalNollie, vilo en 90 bezoekers