Rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 13:49

Ik wil heel graag zo'n rijbroek met een (kunst)lederen zitvlak. Als je een paar keer met zo'n broek gereden hebt en je rijdt weer met je normale broek, glij je dan niet uit je zadel? Het is misschien een stomme vraag, maar ik vroeg het me gewoon af..

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 19:21

nee hoor dat glij je niet uit het zadel *LOL* *LOL*

je hebt wat meer grip met.

ik het twee rijbroeken zonder en eentje met
ik vind wel met warm weer dat die leren stukken erg moeilijk aa nte doen zijn ( maar welke broek gaat wel aan met deze hitte Boos!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:13

Ik heb voor dit warme weer een broek zonder kunstleer, omdat je in dat kunstleer zo vreselijk zweet. Ik heb hem alleen nooit aan, want ik vind het echt vreselijk rijden nu ik kunstleer gewend ben. Ik vind het erg verslavend. (net bokt he Pling )

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 09:33

Ik hoor weleens dat als je eenmaal met kunstleer hebt gereden je niet meer zonder kunt.
Maar ik heb daar niet zo'n last van, rijd met allebei even prettig.....scheelt weer geld dus Party!! *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:38

Ik ben het helemaal met de rest eens: als je eenmaal met kunstleren zitvlak gereden hebt, wil je echt niet anders meer! Je zit veel lekkerder in je zadel. (lijm wordt overbodig haha!) Maar ja, inderdaad, bij dit hete weer is íe niet zo makkelijk aan te trekken, balen. Moet íe ook net nog eens net uit de was komen, poeh.. Maar ik wil echt wel een rijbroek met kunstleren zitvlak erbij, ik heb de mijne al het vaakst aan, als hij uit de was komt, heb ik hem al bijna weer aan haha. Ik bedank de uitvinder ervan heel hartelijk! Enne, ik merk veel verschil in het rijden met en het rijden zonder kunstlederen zitvlak. Ik kan met beide soorten wel rijden, maar als ik mag kiezen...dan ga ik voor het niet glijden..Ilona

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 16:09

Als je voor een stevige zit afhankelijk bent van een bepaalde soort rijbroek Verward

PS ik heb er ook één hoor, maar dan voor het feit dat ik m'n knieen snel openrij. Die kniestukken zitten bij mij altijd verkeerd Verdrietig

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 00:23

Je zou natuurlijk zo'n onafhankelijke zit moeten hebben daat het inderdaad niet nodig is, maar als mijn ppard ineens weer achterste voren staat, geeft het mij net die tienden van een seconde extra om te blijven hangen *LOL*
Je krijg er met dit weer wel een smerige zweetkont van, dan loop je rond alsof je het in je broek gedaan hebt *LOL* . Korte broek mee en gauw omkleden. Van aantrekken heb ik nooit last, uittrekken kost soms meer moeite.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 01:13

ik vind een lerenkont wel erg fijn met rijden maar ik vind niet dat je er nou zoveel steviger door in je zadel zit.. verder vind het niet echt veel warmer, maar dat ligt er denk ik voornamelijk aan wat voor broek je hebt.. zo'n katoene (die heb ik nu dus aan met dit weer.. eheeeerlijk Kwijl)
of een tja.. rib ding zegmaar.. nylon ofzo weet ik het haha

maargoed ik vind niet dat je uitglijd zonder zo'n leren kont als je het wel gewend bent.. dat zou wel heel erg zijn lijkt mij... maar dat kan aan mij liggen