In totaal staan hier 15 foto's van de 45 foto's die ik online heb staan (andere 30 foto's op [WN] Foto's western movement Eersel 12-01-2003 deel 1 en [WN] Foto's western movement Eersel 12-01-2003 deel 3 )

Monique Mertens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Deze arabier (Azerbydjan, of zoiets) was een week geleden pas voor de eerste keer op de trailer geweest en ook voor de eerste keer naar een binnenbak. En nu dus de eerste wedstrijd. Geweldig toch! Spinnen deed ie echt geweldig! De proef ging harstikke netjes en ze was dan ook 4e van de 12 ruiters. Niet slecht

Zaterdag gaan we weer van start...enne...dat meedoen komt goed...Ga er even uit vanaf april, dan komt de ware Jac uit haar schulpje en dan kijk maar uit! }> hahahaha. Onthoud alvast de namen: Jac en The Amazing Dreamcatcher alias Dreampie.

Mac"]
[quote="XoNo schreef:Die laatste paint vind ik erg gaaf! Die heb ik al vaker gezien!!!
Hele leuke stopper vind ik het!
! Ook gezien op het NK:
Ik heb ook een reiningpaint
XoNo schreef:Chex: op www.marionkeijzer.nl heb ik nog een paar foto's gezien van jou en Chex. Die kun je nabestellen. Ik weet niet waar Mac die foto vandaan heeft, en die van gera, zijn gemaakt door gera...ik denk wel dat je die gewoon mag kopiëren van deze site.
Maar ik vind het een supergave Paint...over een tijdje krijg je concurrentieIk heb ook een reiningpaint
gera schreef:Mooi he? Wat kan die stoppen zeg!! Meeegahard galopperen en dan een paar meter heel hard doorsliden. Ja, dat paard is echt een topper met sliden.. geweldig!! Vandaar dat ook de foto van de sliding mooi is geworden: je hebt zo ontzettend lang om een foto te maken van hét moment!