Versieringen als leger wie kan mij helpen???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Versieringen als leger wie kan mij helpen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 17:19

hoi ,
Ik heb 2 feb. een pas de deux en we moeten met de hele vrijdag les waar ik in rij als het LEGER verkleed Haha! .Maar ik weet nix wat ik in de manen moet doen van het paard Verdrietig.Ik weet wel iets zoals bladeren aan een elastiekeje vastmaken en dan een beetje verspreiden over de manen maar wie weet er iets leukers Verward .Het moet wel iets stoers Cool zijn want we zijn het LEGER! Kwijl Ik wil zo snel mogelijk ideeen hebben want 2 februari komt er al aan!!!!!!!

Vingers aflikkenalvast bedankt:9

doei doei
KeLLy

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!


Lilies
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:30


Je kan ze wild doen

.


fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:59

De manen zou ik gewoon 'los' doen met groene/bruine lintjes erin ofzo? Lachen

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 18:11

wat dacht je van een stuk camouflage zeil??
dat gooien ze altijd over trucks en zo
en niet vergeten dat jij een camouflagepakkie aan moet. het leuke is dat als je bijv een palomino kleurig paard hebt je de kleuren van de desert camouflage aantrekt. als je een schimmel hebt trek je winter camouflage aan enz...
dus keuze zat
ook heel leuk: bij de dump store van dat waskrijt halen dat ze altijd op hun gezichten smeren en dan je paard insmeren. moet je alleen mwel wassen na afloop...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:10

Hebben ze bij jullie niet zo'n dumpstore. Hier in alkmaar wel.

Maar legerkleding is ook modern tegenwoordig dus wie weet vind je gewoon wat in de winkels.

Als camoeflage net kan je ook een zwarte vliegendeken gebruiken en daar blaadjes aan hangen(nep natuurlijk)
Je kan er ook van die orenkapjes bij kopen en die behangen met takken etc etc., je cap kan je groenmaken door een hoes eroverheen te doen of ook iets van gaas en daar weer takken in steken.
Groot geweer maak je van hout.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:22

Een pas-de-deux met de hele les????
Wel gaaf idee trouwens. Je kan bijv. takjes door de manen doen. Of kleine knotjes maken en daarover een groot blad (de knotjes dus bedekken).
Heb je wel eens met halstertouwen gereden. Als je bijv. wat groene (of andere legerkleur) touwen hebt kan je deze ipv de teugels aan het bit vastmaken. Verder missch. bijhorende kleur bandage's en shabrak.

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 21:47

bedankt voor jullie reacties ik kan er wel wat mee maar meer ideeen zijn altijd welkom!!! Haha! Tong uitsteken Vingers aflikken Party!! *LOL* Pling


-XxX- KeLLy

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:07

Je kan ook van dat spuitverf halen, wat je zelf met carnaval ook in je haar spuit. Dat kun je heel makkelijk op de vacht van je paard spuiten want het is een soort stofverf. Na afloop haal je het er zo weer met een vochtig doekje af.

En reepjes stof in legerkleuren aan de knotjes knopen. En om je cap een legerstof maken, net een legerhelm. En je eigen gezicht ook sminken.

Als iedereen er echt 'legerig' uitziet geeft dit volgens mij een supercool effect.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:37

nou die dingen die wou hebben gekocht Tong uitsteken }>
en voor de ret weet ik niks meer Haha! Tong uitsteken Pling Knipoog }> Clown

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:49

Maar wat ik me nog steeds afvraag; hoe bedoel je pas-de-deux met de hele les??? Rijden jullie gewoon per 2, maar om te laten zien dat jullie in 1 les horen met dezelfde outfit of bedoel je carousel??

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 21:06

nou ik rij in een les met 10 kinderen ong. en dan gaan er 2 voorop rijden,en dan weer 2,en zo maar door achterelkaar snapie?En dan doen we een zelfbedacht proefie op muziek en dan ben ik verkleed.En het paard moet ook verkleed maar ik had gevraagt of iemand iets wis voor het paard in zijn manen nou dta is het weet je genoeg hoor het wel!!!!



-xxxxx- kelly

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:08

Ja voor die manen had ik al gereageerd. Maar vroeg het me gewoon af wat je precies bedoelde. Want wat jullie doen is dus carousel rijden (maakt verder niet uit, maar begreep het dus niet helemaal), pas-de-deux is alleen maar met z'n 2en, dus niet in een rij 2 aan 2.

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 21:11

oh sorry is t mijn schuld sorry het is caroussel maar ik schreef weer pas de deux op maar je snapt t nu en nog bedankt voor je reactie!!!


-xxxx- kelly

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:16

Is goed hoor Haha!. Weet je nu al wat je precies gaat doen? Heb ook verkleed wedstrijd gereden (dan wel pas-de-deux Knipoog) als cowgirls (lekker origineel, haha).

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 20:53

Ja ik weet het al er worden voor de hele les kleren genaaid.En die trek ik dan aan.En op mijn cap plak ik bladeren.En bij t paard denk ik gewoon bladeren aan elastiekjes vastgemaakt in de manen en ik de staart iets maar dat verzin ik nog wel ff met een meisje waar ik naast rij dus........
Maar als je nog meer leuke dingen weet om het paard te versieren schrijf er maar op dan kan ik er misschien wel wat mee alvast bedankt!!!!

xXxXxXx kEllY Knipoog

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:53

he kelly misschien heb ik nog wel wat voor, kom maar naar me toe oke, en 2 febr kom ik naar je kijken doeiiiiiiiii.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 19:57

hoi snoocky wat heb je voor me dan en wanneer moet ik langs komen?????????????????????????????


-xxxx- kelly

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:40

Je kan ze ook lekker touperen!!!Je kan ook legergroen creappapier in zijn manen en staart doen!Bij een licht paard zou ik er spuitbus strepen opdoen!!

Leuk idee!!!Je hebt me op een idee gebracht voor de volgende keer!!!hahaha

http://www.csunallegra.come2me.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:01

Invlechten en takjes in de manen doen, wij moesten in het veld altijd onze helmen met takjes versieren Haha!
Camouflagebroek, jas, helm en kisten, een gecamoufleerde poncho over de rug van je paard, en vergeet niet de zwart/bruine strepen over je gezicht, die kan je trouwens ook op het hoofd van je paard smeren Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:31

in de manen kun je ook met van dat camouflage groen strepen maken,om en om,plukje wel plukje niet enz.
de plukjes haren waar geen gamouflage opzit doe je dan blaadjes aan met een elastiekje,dan is het niet zo druk.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, BlueStocking, GrapeshotBot, josien_m_, Mark0919, Monique1963, onpaard, SusanH, Vagabondo en 43 bezoekers