achterhoekse paardendagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 18:52

kent iemand dit? het is van 1 t/m 3 juni in Zelhem We zijn met het 4-tal gevraagd om mee te doen in het showprogramma
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 20:20

eh wel van gehoordt, vorig jaar heeft t andere showteam daar gereden maar meer weet ik niet ervan

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 21:20

haha uiteraard!is bij mij naast de deur en een groot evenement.allerlei disciplines,keuringen en een grote marathon voor aangespannen!kom je er dit jaar een proefje rijden???zou wel tof zijn,kun je misschien ook nog even mee tinkie zien,die staat er vlakbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 21:33

Als het ff lukt ga ik er altijd heen. Het is een heel leuk veelzijdig evenement. Zo heb ik afgelopen jaar een hele leuke demonstratie gezien met boarder collies, Ijslanders, een Fies voor de koets, freestyle met een Haflinger en een dressuur demonstratie.
Is het al zeker dat je mee gaat doen? Leuk want dan kom ik zeker kijken!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 21:55

Kim als je wilt dat ik zaterdag en zondag dan kom helpen moet je het zeggen he!.

Hoor het wel, wil graag komen om te helpen

Slapen:Z:Z:Z:Z:Z Hyper!:):)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 11:24

Kim! Vooral meedoen met het showprogramma! Heel Gelderland komt daar zo'n beetje, en er valt dan ontzettend veel/goeie reclame te maken voor het Groninger paard! Veel wedstrijden, wat shows en zo, elk jaar opnieuw wordt het georganiseerd en ik was er vorig jaar en nam een stropdas met hoefijzertje erop voor Peter mee, die hij nooit draagt, haha....
Verder nog wat stands van ruitershops enzo, dus goedkoop en dus duur wat dingetjes inslaan!
Ik denk dat ik er ook ben als het goed is, dan ga ik namelijk met Jolanda mee als ze springwedstrijd heeft. Als Sanderijn op een andere dag gaat wil ik graag met haar meerijden? We zien wel. In elk geval hoop ik je daar te zien! Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 11:45

Lab's geboortegrond. Ik zou er graag heen gaan. Lekker proefjes rijden en plat amsterdams kletsen, hihi.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 11:45

waar ligt zelhem ergens?

En kim, zijn jullie weleens op de dag van mens en dier op de merwelanden in Dordrecht geweest?
Is heel leuk altijd, wedstrijden (dress, spr, aangespannen), keuringen, shows, etc, etc.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 13:37

ha stef>
nee nog nooit geweest vaak worden we zelf door evenementen gebeld of we daar willen komen rijden.
10 april in vergadering met Paard 2001 *grijnz*

ene Dorine ik wil zelf 2 dagen gaan en dan naast de show 1 proefje starten maarja eerst maar zien

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:05

hallo zijn julllie alweer gevraagd voor paard 2001. sjeetje. nu duimen dat wij ook weer mogen. Maar ging goed afgelopen jaar dus ja ga der wel vanuit. hopelijk is Ailin ook zo ver dat ze meekan. we will see.
enneh stef, vorig jaar met Koniginnedag zijn we wel in Zwijndrecht geweest. Was bij een club die elk jaar groot evenement had. was mooi terrein met grote springweide. maar ze gingen verhuizen weet alleen niet meer hoe t heette. ken jij t??

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:20

Lijkt me leuk om bij de Achterhoekse Paardendagen een soort bokt-meeting te houden, bijv. op de dag dat Kim een proefje rijdt? Echt wel gaaf hoor, om dan meteen Kim oftewel Anky's opvolgster te kunnen zien, hahaha. Nee echt hoor Kim, je gaat als een speer met Lottel. Groetjes, Dorine.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:30

He Dorine een leuk idee die Bokt meeting:+. En dat op een paardenshow. Ik geloof dat er ook tuigpaarden naartoe gaan dus dan zal Manno Kwijl(dekhengst TP staat op Zilfia´s Hoeve zoon van Fabricius) er ook zijn.

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die gaan??

Gr Pris

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 15:44

Citaat:
Op 2001-03-07 14:05, schreef Marjolein:
hallo zijn julllie alweer gevraagd voor paard 2001. sjeetje. nu duimen dat wij ook weer mogen. Maar ging goed afgelopen jaar dus ja ga der wel vanuit. hopelijk is Ailin ook zo ver dat ze meekan. we will see.



Tuurlijk is ze dan zover, enne anders gaat ze toch gewoon mee als knuffelpaard!! Grijnz! *LOL* *LOL* (ik kom weer kijken dan hoor!)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 16:12

he kim,

mijn baas is er dan ook. bennie heeft menwedstrijden met de paarden. welke dagen moet je zelf rijden?? waarschijnlijk ga ik er wel heen met gerben. of we gaan dan bij zijn oom en tante slapen of met een tentje bij de vrachtwagen van bennie. (en 'savonds nogal dronken je bed inrollen, tenminsste dat vertelde bennie vandaag)
en het is van 1t/m 4 juni (vrijdag to maandag)
_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-03-07 15:21 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 19:29

jep ik ga de vrijdag en zaterdag waarschijnlijk moet de zondag werken Boos! en misschien dan nog weer maandag maar we zien wel. en euh gaan wij samen in een tentje haha gaan we weer grote lol hebben net zoals de laatste keer op de camping in beekbergen hoe heette die ene gast Dennis??

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 20:08

oh wat erg, dat is al zo lang geleden. pfff enne mark en stefan enz. maarreh ik vind alles best.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 01:03

maarre kim?kom je dan nog mijn tinkie bekijken?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 01:14

en ehh dorine:zelhem is de andere kant uit hoor dus meerijden zit er dan niet in,aangezien ik helemaal niet in de buurt van zevenaar kom?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 13:51

tuurlijk kom ik tinkie kijken maar dat hoop ik eigenlijk al eerder te doen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, Exorcizamus, IASCrawler, ievie, Jet, Libra76, LonnekeXXX, Mjelleke, pol013, Raamzicht, Sica, Sita_xx, Yom, YvonneV en 128 bezoekers