maxima en willem Alexander

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:44

van mij wel hoor als ze d'r pa maar thuis laat

Voorzitster AFM


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:56

mee eens, net zoiets als dat Willempie met de dochter van Hitler (als hij die heeft) zou trouwen. Dat zou nooit kunnen omdat dat dichterbij staat maar dit kan wel....

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:00

Ja vind ik ook. Aan de andere kant kan zij er niks aan doen dat ze zo'n pa heeft dus ik vind ook dat ze wel kunnen trouwen als pappie maar uit beeld blijft.

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:01

vind ik wel en ze mag haar vader ook mee nemen van mij hoor

maar wat ze in w-a ziet?? Misselijk

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:02

Ik vind dat ze haar vader mee mag nemen, maar dattie niet gefilmd mag worden Haha!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:22

Ach neej he!! Alweer zoiets!!!!!

Ik ga toch ook niet bepalen of jij met iemand mag trouwen! Dat moeten ze gewoon lekker zelf uitzoeken vind ik!!

En haar pa heeft iig nix met die trouwerij en al die crap te maken!

xxx so

(sorry maar ben een beetje sjago, heb mn a.s. vriendje *LOL* nog niet gezien)

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:31

Tuurlijk mogen ze trouwen! ze lijkt me hartstikke aardig!!! Lovers Party!! Party!!

I love to love!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:53

Tuurlijk mogen ze trouwen, maar wel van hun eigen geld. Dus geen bruiloft uit gemeenschapsgeld!

Dat is meteen mijn grote bezwaar tegen het hele koningshuis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 15:18

Het maakt mij ook helemaal niet uit maar ik ben het wel helemaal eens met Jippie. Ik vind het belachelijk dat wij er voor moeten betalen net zoals ik het totaal bizar vindt dat Maxima na haar huwelijk een loon krijgt van 1,4 miljoen per jaar van de Nederlandse staat.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Als je staart zoek is, heb je het volste recht om te Tobben"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-05 16:20 ]</font>

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 16:08

Wat ik raar is is dat ze zeggen iedereen is gelijk en maxima is in 2 dagen Nederlandse terwijl andere mensen die verloofd zijn met iemand uit het buitenland die naar Nederland wil komen duurt dat wel 3 jaar of langer! associaal zeg! Boos! Boos! Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 16:10

Dat is ook zo idioot, echt schandalig tegenover alle mensen die al jaren wachten tot hun geliefde eindelijk ook tot Nederlander mag naturaliseren.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 17:02

ja en sommige mensen gaan er ook werk van maken

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 17:39

Kijk dat ben ik met Sanne eens! Van mij mogen ze trouwen dat intresseert mij geen ene reet! (sorry) Maar waarom mag zij zich zo snel 'nederlander' noemen?? Alleen omdat ze lid word van het koningshuis?? Dan wachten ze maar wat langer met trouwen!! Moet die andere mensen nl. ook!!

In Nederland geld toch GELIJKE BEHANDELING VOOR IEDEREEN??? Waarom geld dat dan niet voor (bijna) leden van het koningshuis???

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 17:40

raar hoor,

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 17:48

grrrrrrrr, dat zijn nu echt van die dingen waar ik me gruwelijk over kan opwinden.
Wat dat betreft heb ik echt een marxistisch tikje.

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 17:54

het boeit me echt niet of ze nou wel gaan trouwen of niet!
Laat ze het lekker zelf uitzoeken!
Wij mogen toch ook gewoon trouwen en de overheid enzo (weet ik veel) gaan zicht er toch ook niet mee bemoeien en nou omdat willem alexander de aanstaande koning is dan gaan ze zicht er wel mee bemoeien laat ze lekker hun gang gaan joh ze zijn hardstikke in Lovers !!

-xxx- Rockygirl

-

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:08

tttttttttuuuuurlijk wel. waarom zouden ze niet mogen trouwen. zij kan er niks aan doen wat haar vader heeft gedaan. stel je voor dat jij met de zoon van een moordenaar wil trouwen. zou je dat dan ook laten om zijn vader?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:09

als je lid bent van het koningshuis mag je meer, dat heet macht. dat zie je bijvoorbeeld ook wel eens op een forum. sommige mensen met macht mogen meer dan anderen Haha!

Voorzitster AFM

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:10

tuurlijk mogen ze trouwen! Waarom zou het niet mogen? Maxima is dr vader toch niet? Zij kan het toch ook niet helpen!??!?!

LANG LEVE MAXIMA EN ALEXANDER Party!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:11

ohhh hemel puck wanneer houd dat toch op joh. sommige betalen dit forum en de andere niet. als jij nou bokt sponsort mag je ook slotjes zetten ok?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:12

Im oet alleen maar Misselijk van die vent, ik heb er geen andere woorden voor. Maar Ned. wordt er nu wel mee geassocieerd....ook al staat zij los van haarvader. Stel je voor dat jij uit Argentinie gevlucht bent naar Ned. opdat ze daar lekker aan het uitmoorden waren en dat erook familie van je is omgekomen...zit je hier...komt ineens zijn dochter hier en gaat met willempie trouwen...ok dat kan nog net....maar dat je dan ook die vent moet zien nheuuuu

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:19

nou snap ik hoe het zit. de harde kern betaalt mee voor dit forum en mag daarom veel meer. krijg jij wel zoveel zakgeld lonneke? pfff laat me niet lachen die kosten zijn haast niks en dan moet je een besloten forum opzetten met je vriendjes en vriendinnetjes dan weet je zeker dat je het altijd met elkaar eens bent. eigenlijk zijn jullie(de harde kern) heel erg saai Gaaaap

Voorzitster AFM

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:30

Lonneke volgens mij ben jij niet geschikt voor het moderatorschap, je voelt je steeds aangevallen en reageert ook wel erg pissed off....lekker voorbeeld voor de bokkers, vindt je het gek dat wij zo zijn/doen?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beauty1love, Fayyah19, FennaK, Kairos, Lanoca, marjan19, nimbletje, Plonspony, Roosch, roosjenat, Ubermetrics en 52 bezoekers