Leuk he...een paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Leuk he...een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 21:14

Gister was t zonnig weer dus wou ik met Ex gaan wandelen lekker zonder deken.. dus ik doe m in de stal alvast de deken af en trek m aan zn manen de stal uit naar de wei (het stukje er naar toe is afgezet hoor!) maar hij wou niet... dus hij draaide zich om en draafde terug de stal in,daarbij ging hij op mn teen staan..
Ik dacht ooh naja kan gebeuren.. Toen had ik m met halster erin gezet, en toen meteen weer eruit Haha! om te gaan wandelen,maar eerst deed ik ff mn schoen uit.. En ja hoor,mn teen bloedde. F naar mn moeder gegaan ermee,die heeft er spul enzo opgedaan en zei dat het waarschijnlijk gekneusd was,leuk hoor!Dus ben ik met 1 strompelende voet gaan wandelen Schijnheilig
Vandaag wezen zwemmen en dat ging ook niet makkelijk!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:32

Haha, tsja, kan inderdaad gebeuren, wel pijnlijk hè? Heb ik trouwens ook gehad, ik ging wandelen met mijn verzorgpony, en toen ik niet oplette stond ze op mijn rechtervoet en ze wilde er niet af! Uiteindelijk toch afgekregen, en ik springen van de pijn op één been, ging dat beest op mijn andere voet staan Haha!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:34

gniffel dan kon je ook niet op je andere been springen nee...... ik blij dat ik stalen neuzen heb....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:34

Ach arme zielepoot Knipoog Dat doet zeer maar weet ook uit ervaring dat dit nog wel eens vaker gebeuren zal. Probeer eens schoenen met stalen neuzen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23420
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:39

fijn is dat he. Pol is een keer achteruit mijn voet op gelopen en heeft daar even heerlijk staan draaien, 4 weken drukverband was het resultaat

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:12

Auw, auw..

Ik heb ook pijn in mijn "poot"..

Liverdje was lekker druk onderweg naar stal, schiet opeens naar voren en sprong letterlijk bovenop mijn voet!! Bloos

Zowat een paar seconden 500 kilo paard met hoefijzer erop, en mijn voet eronder... arghhhhh

Ach, ik heb het overleeft.. mooi bultje van overgehouden! Lips are sealed

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:21

behh heb ik ook gehad! een jaarling op het bovenste topje van mijn kleine teen Huilen gebroken en daar doen ze dus niets aan af en toe moest ik de boel dus weer even op zijn plek leggen en kon ik weer verder lopen heeft best lang pijn gedaan! en bedankt lief paardje! en wat zei mijn liefhebbende echtgenoot?...was er geen plaats naast?... Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:10

Ahh ja tis allemaal vervelend! Ik ben blij dat t niet erger is (gebroken arm ofzo maar dat kan allemaal nog komen)

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:13

paarden zijn gewoon lompe beesten Knipoog

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 18:47

Dat is baalen

Ik heb ook gehad dat Jordy op mijn teen ging staan,hij weegt meer als 500 kilo,dus dat deed ook behoorlijk zeer.
Na een tijdje werd mijn teen helemaal blauw en toen viel de nagel eraf.
Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat me nagel helemaal terug was.
Ik hoop voor je dat het niet erger word.
Sterkte ermee!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 15:54

ieris schreef:
Dat is baalen

Ik heb ook gehad dat Jordy op mijn teen ging staan,hij weegt meer als 500 kilo,dus dat deed ook behoorlijk zeer.
Na een tijdje werd mijn teen helemaal blauw en toen viel de nagel eraf.
Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat me nagel helemaal terug was.
Ik hoop voor je dat het niet erger word.
Sterkte ermee!

Ieks! Zoiets heb ik ook op me andere voet aan mn grote teen..kar op gekomen.. blauwe nagel, toen ging die nagel eraf en nu is de nieuwe nagel en maar die groeide verkeerd dus moet ik daarvoor naar de podo therapeut maar das nogal offtopic Schijnheilig

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:27

AU dat klinkt allemaal niet zo lekker...
Mijn hondje was ook eens het slachtoffer hij was zo op mij gericht dat hij rosita niet aan zag komen. Hij jankte heel hard en het bloedde zijn nageltjes hing los maar ik durfde hem erniet af te halen. toch maar even naar de dierenarts die trok hem eruit. Op de foto bleek dat rosita op het laatste kootje van zijn teen had gestaan en die was nu dus afgebroken hij heeft 1 teen minder om zich zorgen over te maken *hihi* Zij voetzooltje was ook gescheurd maar dat herstelde ook snel.
Hij heeft er alleen niets van geleerd, gisteren lag hij zowat onder Mabel.... zucht

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:38

ik wil ook een paard

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:05

rhijnauwen schreef:
behh heb ik ook gehad! een jaarling op het bovenste topje van mijn kleine teen Huilen gebroken en daar doen ze dus niets aan af en toe moest ik de boel dus weer even op zijn plek leggen en kon ik weer verder lopen heeft best lang pijn gedaan! en bedankt lief paardje! en wat zei mijn liefhebbende echtgenoot?...was er geen plaats naast?... Haha!


Ik heb mn teen ook wel eens gebroken gehad (mn 'ring'teen Tong uitsteken) en toen hebben ze er een speciale plijster omheen gedana. Een dakpan plijster oid?
Soort spalk-idee is dat.
Kwam ook door een pony. Extreme duivel

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:30

Mijn vriendin had ook een keer haar teen gebroken, en toen had de dokter er een soort spalkje van gemaakt tussen de gebroken en een gezonde teen! Ingewikkeld.......Knipoog
Mijn teen was laatst ook een keer helemaal dik en rood nadat er een pony op had gestaan....

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:15

Tja, en daarom draag ik dus schoenen met stalen neuzen. Daar kunnen ze nog eens op gaan staan.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 15:17

Dat heb je weleens Haha!
Leuk ja, paarden Tong uitsteken Bud heeft ook een handigheidje van op je poten gaan staan Frusty Maar ja, hij doet het niet express, dus een beuk geven uit nijdigheid is ook niet op zijn plaats *LOL*

Alvaron, het is weleens voorgekomen dat het staal in de neus is losgeklapt, en sommige mensen zijn daarbij hun tenen verloren. Nou, dan heb ik liever een paar gekneusde of misschien zelfs gebroken tenen, dan dat je ze uit je schoenen kunt gaan grabbelen Scheve mond

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:00

ja leuk, paarden!
Laats ging baloe op mn teen staan, en toen mn shet en een dag later baloe weer. En nu een half jaar later doet het nog steeds pijn als er ook maar een beetje gewicht op komt! hahaha, maar verder heb k er geen last van hoor! Lachen Maar ik ga er mooi niet mee naar de dokter, straks zegt ie dat ik niet meer mag rijden ofzo, en dan wil ik liever dood...hahaha

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:08

Kan nog steeds aan mijn nagel zien toen we Kerera net een dag hadden.
Leuk zwart stukje ... is er bijna uit, nu 5 maanden geleden.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:15

Ah dat is minder
sterkte met je teen! Kusje

ikke

Berichten: 37537
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:52

In het bedrijfsleven zijn stalen neuzen al jaren verplicht. Ik snap niet waarom al die paarden mensen niet standaard stalen neuzen dragen. Moeten we dat nou ook al weer met een wet gaan regelen, zijn wij nou echt zo stom met z'n allen?
En begin nou niet over afgesneden tenen door omkrullende randen, de kans dat je de lotto wint is groter dan de kans dat stalen neuzen je je tenen kosten. Ik spreek uit ervaring, ik draag al jaren niet anders en die stalen neuzen zijn zelfs nooit beschadigd geraakt.
De eis aan stalen neuzen is dat er 2000kg op moet kunnen staan zonder dat ze vervormen, ik wil diegene meemaken die een paard van 4000kg kilo heeft.