chauvinistisch shoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

chauvinistisch shoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:06

Heel raar, als je in het buitenland gaat wonen word je daar ineens heel chauinistisch van. Ik word zo doodgegooid met al het blauw-geel om me heen, dat ik daar toch een klein rood-wit-blauw tegenoffensiefje tegenaan moet gooien Haha!

Zo heb ik al 2 elastische dekensingeltjes in rood-wit-blauw gescoord Pling en zal ik voor Sven toch aan een KWPN-deken moeten (al vind ik eigenlijk dat je dat soort dekens hoort te winnen!)

Vandaag moest ik me heel erg inhouden om niet 4 knaloranje bandages aan te schaffen (en geloof me, de belangrijkste reden was dat ik er geen bijpassend dekje bij kon vinden! *LOL* ) maar ik heb me wel voorgenomen om het knaloranje vestje uit de Anky-lijn aan te schaffen Cool Holland rules!!

Mijn laatste aanwinsten zijn verder vrij normaal, een super-superzachte borstel van echt paardenhaar. Hij gaat nu zooooo mooi glimmen als ik hem daar dagelijks flink mee poets Kwijl

Vandaag was toch wel een rare dag, ik ben me toch even te buiten gegaan aan iets idioots: hoeflak. Wel blanke lak, want zwart vind ik super onnatuurlijk staan (en bovendien heeft hij 3 witte voeten) ik ben benieuwd of het mooi is.

Wat zijn jullie laatste aanwinsten? en sta dus helemaal open voor leuke rood-wit-blauw-oranje ideetjes Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:14

Hahaha, briljant! Eerlijk gezegd heb ik 3 dekens met een rood-wit-blauw biesje, vind je dat niks??
Je kunt toch ook KWPN dekje en daar doe je dan witte bandages bij met een oranje klittenbandje bijvoorbeeld. Die deken komt nog wel Knipoog.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 15:47

Hihi *LOL* Tja.... dat gebeurd Nederlanders wel vaker dat ze dingen aan willen schaffen die hun een beetje aan thuis doen denken. Krijg je een beetje heimwee Lotje? Knipoog

Ik stel voor dat je op zoek gaat naar een Nederlandse winkel, het is altijd leuk om in het buitenland Bolletje beschuit, rundvleeskroketten en muntdrop in de schappen te zien liggen. Tijdens het sjoppen kun je ook nog even lekker kletsen met de (uiteraard) Nederlandse eigenaar die daar al 25 jaar woont *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:07

Die oranje bandages passen wel heel mooi bij het KWPN dekje voor onder je zadel.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:11

Pakje textiel verf oranje en een paar van kleur verschoten witte bandages en wit dek erin, voila....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 17:54

Je kan ook de vlag onder je zadel stoppen natuurlijk *LOL* Of als je Creatief bent maak je van 2 vlaggen een dekje Lachen

:evaw:

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:50

oranje strikjes in zijn haar,oranje muts en rood wit blauwe sjaal.
rode sokken witte rijbroek blauwe trui. zoiets???

leef je droom, droom niet je leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:53

En als je nu eens dagelijks donkerblauwe laarzen met een witte broek en een rode trui draagd? Oranje das er bij en het is AF Party!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:13

KWPN jas, trui, wat is er eigenlijk niet met het KWPN logo te krijgen?

Sjabrakjes met rood-wit-blauw biesje, dekens etc.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:35

Maarem, misschien moet je zelf ook in het oranje! Zo'n "leuke" Unox-muts ofzo *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:00

Waaahhaaa die hoeflak heb ik ook gekocht blijft 2 dagen zitten en het zijn net spiegeltjes zijn voetjes Haha!
glimmieglimmie doen ze.
Maare ik heb zaterdag een nieuwe deken gekocht blauwe peesbeschermers met een blauwepoetsbak en rode borstels en een gaatjes tang en oja een plastronspeld

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:26

Bij Hyporama hebben ze hele leuke rood-wit-blauwe halsters Tong uitsteken

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:18

Voor de zomermaanden heb ik ook nog wel een leuk rood-wit-blauw vliegennetje voor je, kan je helemaal in stijl. Ik woon gewoon in Nederland en heb hem minder hard nodig Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:23

Manon schreef:
Sjabrakjes met rood-wit-blauw biesje...


Spijt dat je die vorig jaar aan mij hebt verkocht, Lot? Je mag 'm uiteraard terugkopen, ik heb er slechts 3 x mee gereden. Haha!

Overigens zit ik hier nu achter m'n pc met een knaloranje fleece sjaal om m'n nek. Heb al enkele malen de vraag gekregen of die uit de Anky-lijn komt, maar nee: ik heb 'm voor 2 euro bij de Zeeman gekocht. Nog een tip dus. En hij is echt mooi oranje! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:27

Nimber schreef:
..en oja een plastronspeld


Lukte het nou écht niet om die rare plastron van je fatsoenlijk vast te krijgen? *LOL*

Overigens zijn oranje dekjes wel te krijgen, alleen lijkt het me niet echt mooi op een vos Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:12

Karin schreef:
Overigens zit ik hier nu achter m'n pc met een knaloranje fleece sjaal om m'n nek. Heb al enkele malen de vraag gekregen of die uit de Anky-lijn komt, maar nee: ik heb 'm voor 2 euro bij de Zeeman gekocht. Nog een tip dus. En hij is echt mooi oranje! Cool


Op je werk die vraag gekregen? Haha!

Zep, ik had dat ook toen ik in verweggistan woonde, ging zelfs naar het oranjebal van de golden tulip op 29 april (30 april was receptie op de ambassade) en gebruikte mijn clubdekjes van de rijvereniging bij 'wedstrijden'.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:10

Haha, nee, ik tikte dat stukje gisteravond thuis achter m'n pc. Haha!

Maar hier op m'n werk valt-ie ook op. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:14

Ik zat me al af te vragen of je collega's had die de Anky lijn kenden Haha!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:00

Ik heb vorige week een beige Anky zadeldekje gekocht. De blauwe heb ik besteld.
Er staat groot Anky op....is ook aardig Nederlands, en nog mooi ook!

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:41

Jammer genoeg is Italie meer gericht op Western, helemaal hoog in de bergen. Ik heb wel ooit een wedstrijdsjabrak laten maken met de italiaanse vlag als bies. Telt dat ook mee?

Fiesta, freiberger, what else?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:27

Schaam je maar niet hoor Lotje. Zelfs Ellen Bontje bindt kleine rood-wit-blauwe stripjes aan haar zweep en zo. En dat in Duitsland waar ze al zolang woont en die zo chauvinistisch zijn. Knipoog
Maar als je op de hengstenkeuring komt kan je uitbundig inslaan, geen creditkaart meenemen is mijn advies Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:30

Ik wil wel Lotje haar portomonaie in beheer houden Haha!

Alhoewel, misschien best een idee, ik de hare zij de mijne, zodat we beide ons kunnen inhouden Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:33

Lijkt niet dat dat echt opschiet Sjuim, ik denk dat ik jullie maar maar een limiet in moeten bouwen, maar er zijn ook kruiwagens te koop hoor voor het geval Haha! Haha! Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:59

Ik krijg nu toch een beetje een beeld van het superpaard van Zep verkleed als een mislukte oranje supporter. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:02

Met roodwitblauwe vlaggetjes op zijn wangetjes en een ijsmuts op met 'koud hè' *LOL* *LOL*.

Een beetje roodwitblauw moet kunnen en oranje ook hoor.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, bonnielau, Charmaine, Gambler21, HighFly_, IASCrawler, jusdepomme, SemrushBot, Spritely, Vagabondo en 113 bezoekers