Verslagje van bij verzorgpony's.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Verslagje van bij verzorgpony's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 22:37

Hey ,

Zaterdag ben ik weer naar de pony's geweest , met fototoestel , de foto's ga ik woensdag bij een vriendin scannen.Er lagen heel veel plassen die bevroren waren (net een meer Tong uitsteken) , dus ben ik soms maar gaan paardrijlaarzenschaatsen.Ben één keer gevallen en lag toen helemaal in een deuk Haha! .Eerst dus hooi gegeven en dan de mest opruimen , wat ook wel melig was.De mest op de wei was bevroren , dus moest je met je schup er op kloppen en vloog alles in het rond , whahaha.Met poseren werd Rakker de shetlander voornamelijk mijn slachtoffer Extreme duivel .Die loopt niet weg als je erop zit Bloos .En ook wel foto's van de pony's allemaal te samen enz... .Ik stond zo stil te kijken , komt Tars aangedraaft en gaat hij 2 meter voor mij in stap en stopt voor mij met zijn neus over mijn schouder Lovers .Weet niet echt wat dat betekent ,maar was lief !

Nadien ben ik nog met mijn zus en vriendin naar de Bredabaan geweest (is een straat met winkels het centrum eigenlijk).En dan heeft mijn zus een pasfoto laten trekken en hij was wel gelukt , tegen over haar vorige Lips are sealed .En heb daarna beetje gekookt met vriendin Vork , en het was wel lekker Vingers aflikken .

Dit verslagje was niet echt boeient ,maar ik vond het zooooo leuk zaterdag Lachen.



Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:07

Het was ook erg lekker weer ik heb ook genoten dit weekend!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, Ginny135, GrapeshotBot, Luna_Rose, SusanH, tienus63 en 117 bezoekers