CV op internet zetten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

CV op internet zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 14:08

Hebben jullie dit gedaan? en dan bedoel ik dat je je CV op 1 van de vele sites plaatst, bijv. monsterboard.nl of jobbingmall.nl. HEbben jullie uberhaupt wel 1 reactie erop gekregen? Of heel veel junkmail?
Ik wil best m'n CV ergens plaatsen, maar ik heb geen zin in junkmail, zowel via email als gewoon via de post, evenmin heb ik zin in telefonische reclame. Ik weet van een aantal bedrijven/organisaties dat ze namen doorverkopen. En daar ben ik toch wat huiverig voor.
Ik wil best serieuze reacties, en dan maakt het mij niet uit hoe, maar ik wil niet dat m'n gegevens overal zwerven.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:13

Ik heb het wel ooit gedaan, maar ben niet erg tevreden over de reacties die je krijgt. Niet zozeer junkmail, maar wel reacties van bedrijven die ik helemaal niet interessant vind als werkgever. Persoonlijk zou ik eerder een werving en selectiebureau benaderen. Ik heb als recruiter goede ervaringen met Computer Futures http://www.compfutures.com Ook Yacht recruitment is een optie http://www.yachtrecruitment.nl

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:48

Ik heb hem er momenteel opstaan en ik krijg erg veel goede reacties.
Je kan ook je adres en telefoonnummer afsluiten. Dan kunnen ze je alleen mailen als ze je interessant vinden.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 15:24

En waar heb jij je CV dan geplaatst kleintje?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:27

als je bang bent voor junkmail, maak je toch even een emailaccount speciaal hiervoor aan? ik zou geen adres of telefoonnummer opgeven.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:41

monsterboard!

Ik heb dus idd. een speciaal mailadres hiervoor.
Verder heb ik mijn adresgegevens onzichtbaar gezet!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:45

Ik kreeg vaak mail nav mijn cv op internet, maar dat was meestal dat er geen geschikte vacature voor mij was.
Volgens mij is het in Noord-Nederland een stuk moeilijker om via internet een baan te vinden...