Verslag veilingdate Alexander_ /Maxx

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Verslag veilingdate Alexander_ /Maxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 02:59

Uit de hand van een getuige Haha!

Aangezien Alexander_ 15E had geboden voor een date met Maxx moest het er nou maar eens van komen Lachen Vanavond zijn we met zijn 5en (er staat nergens in de spelregels dat er niemand mee mag, dus ik mocht meegenieten Lachen ) naar Den Bosch gereden.. Eerst heel lekker gegeten bij de Mexicaan en daarna naar Cafe Joost gegaan. Buiten een opdringerige (en nogal met consumptie pratende) nicht een topavond gehad!

Uiteraard komen Maxx en Alexander_ nog even verhaal doen, maar eerst ff slapen Dromen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..



Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:15

Ja, denk je lekker romantisch te gaan eten, gaan er nog 3 anderen mee, waaronder zijn vriend. <zucht>

Nee, serieus ... sinds batje bij me in huis woont kom ik af en toe op stal bij Alexander en Jan (als het niet te koud is hoor) en vond het altijd wel gezellig. Ik ben een kat-uit-de-boom-kijker, maar ik voelde me bij Jan en Alexander al snel welkom. Dat Alexander op me bood in de veiling vond ik erg grappig, alleen kreeg ik al angstvisioenen over het uitmesten van 20 stallen.

Gelukkig besloot Alexander dat we uitgingen in 's-Hertogenbosch. Eerst naar de Mexicaan. Had ik nog nooit op, maar was erg lekker, vooral het voorgerecht van inktvisringetjes dat ik had genomen. Ik zat een beetje op een hoek en kon daardoor de gesprekken niet zo goed volgen, maar gelukkig kwam daar verandering in toen we doorgingen naar het café. Daar was het wat makkelijker door elkaar te lopen en met ieder een beetje te kletsen ... helaas deed de door batje beschreven 'opdringerige nicht' daar ook aan mee.

Om een uur of 1 was het weer thuis om huiswaards te keren, we moesten namelijk allemaal vandaag weer vroeg op om te werken. De terugrit was net als de heenrit voor mij een beetje beklemmend, maar aangezien ik tussen twee mooie vrouwen zat heb ik daar niet echt over te klagen. (Ja, sorry Alexander, je had toch je 1 à 2 dagen baardje moeten laten staan om kans bij me te maken Knipoog)

Alexander, Jan, Tamara en batje ... bedankt voor een gezellige avond. En Alexander ... ik hoop dat ik de E15 waard was. Volgende keer ga ik trouwens wel gratis mee hoor Lachen Ik ga de E15 die Alexander voor me betaald heeft (wel goedkoop voor een gezelschapsda... euh gezelschapsheer trouwens) deze week even overmaken naar Bart.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:56

Dat viel mee dan......was eigenlijk best goed voor je buikje geweest om eens 20 stallen te mesten Haha!
Kusje

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:07

Alexander_ schreef:
... heb op een avond nog nooit zoveel complimenten gehad over mijn uiterlijk als toen.
helaas heb ik er niet een van MAXX gekregen en terwijl dat notabenen mijn date was.
in een klap is mijn ilusie weggeslagen.

Ik was geïntimideerd door de aanwezigheid van Jan Tong uitsteken

Maar compliment achteraf dan ... toen batje vroeg of ik nog leuke jongens in het café zag, antwoordde ik "Niet buiten onze groep.". Nou, da's wel een compliment voor mijn doen hoor!

En volgende keer ga ik graag weer mee hoor!

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Maartje_M, Natascha en 28 bezoekers