vandaag meeting omg l'warden gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

vandaag meeting omg l'warden gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 21:18

Vandaag meeting voor bokkers omg leeuwarden gehad, op de manege bij ons in de buurt, in Berlikum.

Lindy en ik wonen dichtbij dus wij hadden beide ons eigen paardje meegenomen de rest,
dapperdier, pellie en tongeR hadden een pony gehuurd, behalve dapperdier zij heeft niet gereden.

Later hebben tonger en ik nog even geruild, zij op mijn Goldy en ik op een manege paard.
Lindy's zusje Ferda (ook een bokker) was er ook die heeft ook nog even op Goldy gezeten en op een van de andere manegeponys waar pellie eerst op reed.

Alleen jammer dat pellie en dapperdier niet meer meegingen naar onze stal, maar het was wel gezelli, tenminste dat vond ik

Jammergenoeg heeft er niemand foto's genomen, maar ach ja, als ik binnenkort mijn E rijbewijs heb ga ik heel nederland afreizen naar bokt meetings *LOL* heb dr nu al zin in... Kunnen de andere bokkers mijn knollies ook eens zien!

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:25

ja, het was erg leuk ja.
Ik heb lekker lang gereden hahaha.
Op een heel leif valkje ,Shakira.
(op Goldy was ook heel leuk hoor *vulcano*
(gnagna)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:27

Ik vond het valkje er erg mooie pony maar het was een... pony. Haha! Dapperdier had gelijk met dat ze niet ging rijden want als je je eigen stinkie gewend bent dan wil je niet zoveel anders meer.

Maar ik vond het best leuk maar kouuuuud... sorry dat we niet meer meegingen maar Blizzard ging voor... Lovers stinkerdje kijken en rijden, maf hoor, op de western manier. Maar ook in het echt is Blizzard een cutie!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:10

Ik vond het ook leuk,en ik had het dankzij Rinkja haar crosspogingen niet snel meer koud! Knipoog

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:02

Ja je hebt het gaspedaal zelf in handen hè? Je houdt van crossen zeker? Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:13

Pellie schreef:
Ja je hebt het gaspedaal zelf in handen hè? Je houdt van crossen zeker? Haha!


Ja,ik houd er wel van Haha! ,ben alleen altijd bang dat Rinkja onderuit gaat,omdat dat wel eens gebeurd is.
Maar Rinkja houd er zelf vooral van,ook als het mij niet zo goed uit komt Knipoog