Mijn papa en zijn harem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Mijn papa en zijn harem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 22:14

Ohhhhh ik heb nu al spijt dat ik 'ja' gezegd heb. Bloos
Het volgende is het geval. Verdrietig
Mijn vader heeft volgende week een 'smartlappen-feest' waar iedereen zo aso mogelijk moet verschijnen. Schijnheilig Mijn vader gaat als pooier, met een bos opgeplakt borsthaar wat boven zijn snelle pak uit piept en uiteraard goud, VEEL goud om Haha! Zijn vriendin gaat als een soort kinky madame en wij, dat wil zeggen mijn zus, zusje, en de 3 meiden van zijn vriendin (dus ook ik Huilen ) als prutsmutsen Lips are sealed (hey waar is de boktcensuur gebleven Verward )

Maar wat moet ik aan?? Aan de ene kant is het natuurlijk fijn te constateren dat je niks bruikbaars in je kledingkast hebt hangen Schijnheilig Knipoog maar nu zit ik dus wel met een probleem.
Hebben jullie nog kledingtips ofzo?
(ik mag de netkousen van de eigenaresse van tinka lenen, dat schiet al op haha)


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:47

Heb je niet een of ander minirokje op zolder liggen? Een of ander glitterblousje? Of blousje die je kan "beglitteren"?
Blonde pruik bij iemand ritselen?

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:10

een boa, wat nepgoud? Ik heb nog zo'n fout bloesje van de carnaval met een groene tijgerprint.... echt erg. De meest foute dingen zoeken, das lachen joh!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 23:13

jantina schreef:
Blonde pruik bij iemand ritselen?

En bedankt he Jantina Bloos *LOL*

Rokjes heb ik vast nog wel bij mijn moeder liggen, en een boa is ook wel aan te komen...
Bedenk me nu dat mijn zus nog nep-lakschoenen heeft (laarsjes) in het wit en lila, als we nou allebei een paar aantrekken Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:14

Vooral hele foute kleurencombi's maken

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:15

Ik neem aan dat we daar nog wel een paar prachtige foto's van te zien krijgen ? Haha! Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:17

Fel roze lippenstift Tong uitsteken Goud bergen met goud! Idd die netkousen lenen. Minirokje aan. 1 of ander glittertruitje wat laag is uitgesneden.

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:37

Ik zou zeggen, neem eens contact op met Lautje... misschien heeft zij nog wel wat fouts in de kast liggen na dat 'proud-to-be-fout-feestje' Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:42

Hahahahaha, maar goed dat Lautje niet blond is! Want dan was het echt wel heel erg geweest toen... Bloos

Heeeele hoge hakken doen het altijd goed, vooral als die aan heeeeele lange laarzen vast zitten. Veel make-up en vooral erg verlopen kijken. Haha!

Ik zie het al helemaal voor me, ik moet ineens ook weer denken aan dat verhaal dat je ooit schreef toen je vader met zijn drie blonde dochters in die cabrio zat (of ging het anders? Knipoog ).

Er komen wel foto's op Bokt hè? Want wie A zegt... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:22

Wees gewoon jezelf Cody Tong uitsteken

זכור

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:22

En geen BH om Cody Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 12:17

Die laatste 2 opmerkingen heb ik niet gezien Schijnheilig

Karin je bedoelt vast dit
Cody schreef:
Toen ik Tinka naar stal reed werd ik gebeld door mijn vader of hij even zou komen filmen, leuk me een leuk idee. Dus hij kwam naar stal. Pffff komt ie in zijn cabrio aanrijden met twee meiden erin (mijn zusje en zus Schijnheilig maar toch Haha! ).
...
Toen hebben we bij de plas afgeproken waar hij met zijn mokkels Tong uitsteken heenreed met de auto en ik en mijn vriendin te paard en op de fiets.
Haha!

Voordat iedereen nu weer een verkeerde indruk krijgt van mijn zussen en paps, hier even een foto Knipoog
Afbeelding

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:24

Enorm offtopic: Jeetje, wat lijken jij en Marloes veel op elkaar...

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:30

[quote="CodyBedenk me nu dat mijn zus nog nep-lakschoenen heeft (laarsjes) in het wit en lila, als we nou allebei een paar aantrekken Haha![/quote] Of allebei van 1 kleur 1 aantrekken. Is erg fout.

Fiesta, freiberger, what else?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 14:31

*LOL* ja da's ook een idee.
Maar we hoeven niet per sé FOUT te zijn, we moeten hoerig zijn Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:16

Ja idd Kitty, dat viel mij ook al op! 'Zusjes?' Die opmerking krijgen Lau en ik ook bijna dagelijks te horen! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 15:24

Ja en dan bij de jongste: "en jij bent zeker van de melkboer?" Schijnheilig Haha!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:26

Bij ons is de middelste van de melkboer! *LOL*

Maarre Marije, ik heb je via pb al de nodige tips gegeven en volgens mij gaat dat feest helemaal goedkomen!! Haha!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:19

Veel makeup,echt heel veel,blauwe oogschaduw, poeder,lippenstift, veel eyeliner, netpanty idd... kort rokje, veeeeeel sieraden, haar hoog opgestoken etc!! We willen wel foto!!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:56

ja!!!!l FOTO!!!!!!! Tong uitsteken maar gewoon proberen de slechte kleuren combi te dragen en ja, veeeeel makeup etc Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:15

Oh, zusjes... zo erg! Ik ben overigens van de melkboer, ik ben nl de kloon van mijn vader en mijn zusje en ik worden al JÁREN verwisselt, zij is 7 jaar jonger, maar zelfs moeders van vriendinnetjes van haar verwisselden ons, zó jong ben ik nou ook weer niet!
Mijn oudste zus is hoog blond en lijkt wel op ons, maar zoals mijn zusje en ik uit 1 ei komen... dat nooit! Overigens lijken we alle 4 (broer erbij) gewoon erg op elkaar, vervelend om dan zodanig op de ander te lijken dat ze een paar jaar later denken dat je stuivertje gewisseld hebt...
Ik had vroeger een strak lak-rokje, pas ik helaas niet meer, dat was ook flink hoerig. En daaronder dan knalgroene suede laarzen, ik heb me bescheurd!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Animal, Anoukjuuuhh, ElCamino, gigil, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, roosjenat, Rupser, Sintara, Swift, teunis001, Weenck, xLiez en 155 bezoekers