kosten stalling omgeving almere/lelystad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tsjeerd
Berichten: 97
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: gouda

kosten stalling omgeving almere/lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 17:36

Hallo daar,
heel waarschijnlijk gaan wij verhuizen naar die regio
[overplaatsing van mijn man zijn werk].
Nu ben ik op zoek naar info voor stalling voor mijn paardjes.
In een toppic hier beneden las ik over de stallings prijs en ben eigenlijk best wel geschrokken,wat duur!!
Ik zoek eigenlijk een stal waar de paarden veel buiten komen,heb geen bezwaar tegen zelf uitmesten /voeren ect.
Ik betaal nu op een doe het zelf stal met buitenbak 134 euro en dacht aan een bedrag van 200 euro max[voor 2 paarden dus niet afzonderlijk].
Is dit reeel en zijn er dan wel stallen te vinden??
Graag info,bvd annette

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:14

Ik zelf woon in lelystad. Mijn paard staat op een kleine prive pension stal met 4 paarden, we moeten praktisch alles zelf doen (uitmesten voeren ed) maar ze komen wel dagelijks op de wei. Ook hebben we beschikking over een buitenbak en zitten we dicht aan het bos. IK betaal 350 (GULDEN) Je zou gewoon wat rond moeten vragen bij mensen die ook prive paarden hebben, of boeren ofzo. Daar is het over het algemeen een stuk goedkoper dan bij de manege, daar betaal je al snel 600 (GULDEN) maar daar wordt dan ook alles gergeld, voerenn uitmesten e.d

tsjeerd
Berichten: 97
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 21:39

Bedankt voor je reactie.
Aangezien het nog niet helemaal duidelijk is of/wanneer we
eventueel moeten verkassen,leek het mij handig om het hier even te vragen Haha! .
We kennen daar ook helemaal niemand,maar de prijzen die jij noemt komen al een stuk in de richting.