wat doen jullie met je shet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

wat doen jullie met je shet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 11:02

Wat doen jullie met je shet (behalve longeren,vrijheidsdresuur,mennen,rijden,wandelen)
Een soort buitenrit maken maar dan lopend?
wie heeft er ideeen?


JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 11:20

Eeehmmm naja dus mennen... Haha! en lesjes erop geven en manen vlechten enz. Koe
oohhjah weet je wat leuk is ?! als je een hindernis baanje maakt mat allemaal vage boomstammetjes en dat daarover heen gaan met je shet !
Kuntsjes leren is natuurlijk ook funny !
en heeelle lange wandelingen dat is heel goed voor ze ! en aan de lange lijn gaat bij mij ook heel goed !! veel plezieerrr Clown

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 11:57

Net als wat JollyHumpy zegt manen vlechten en ik laat er wel eens kleine kinderen erop rijden. Balkjes lopen, hindernisJES maken. Of met een vriendin dan samen lopen en ergens picknicken Haha!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:54

Met * worden onder andere de dingen gedaan die jij zegt (longeren, vrijheidsdresuur, mennen, rijden, wandelen). Andere dingen die ik met haar doe is een longeersingeltje om, leidsels eraan en erachter lopen (staat als het goed is een foto van in mijn profiel). Ook zet ik weleens hindernissen in de wei en dan laat ik haar dus springen (ik blijf er zelf naastlopen). Verder jaag ik haar ook op in de wei, fiets ik met dr en ga ik 's zomers wel eens met haar zwemmen.
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 18-02-22 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 13:13

van alles, ze is een kei in vrijspringen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:09

Ik geef heel veel les de kinderen vinden het geweldig en mijn shetje ook!!! (en ik verdien er ook nog wat mee)

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:29

vreiheidsdressuur,rijden,springen,longeren,mennen,wandelen,crossen en nog veel meer

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 17:13

hindernisJES????
Hon sprong, toen ze nog niet drachtig was, gerust 50 a 60cm (los)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 17:19

stef schreef:
hindernisJES????
Hon sprong, toen ze nog niet drachtig was, gerust 50 a 60cm (los)


ja leuk zeg! reddy red de 75 met gemak! is natuurlijk ook wel ff groter als hon! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 17:28

hon heeft 1 keer gedacht dat ze vleugels had, en toen heeft ze 85 gesprongen, maar dat is echt eenmalig geweest hoor. Heb het daarna nog weleens geprobeert, maar dan weigert ze

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 18:25

*LOL* en als je er nou met brokjes ofzo achter gaat staan stef Knipoog

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:25

Ik heb een keer op Beau 50 cm met hem gesprongen. Dat vond ik wel heel knap van hem aangezien hij een erg grote hekel aan springen heeft.
Verder doe ik de dingen die je al noemde. Rijden, achter hem aan lopen (a;s mennen maar dan zonder karretje) en ik heb hem leren knielen en buigen.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 18:34

maaruuhhh......
Watte als je geen springmstriaal hebt.
Of geen boomstammen (in de buurt)

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:05

Langeteugelen!
Met Den heb ik(d'r op) wel 60 cm gesprongen. Met vrijspringen tilt hij z'n pootjes gewoo niet op.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 10:50

JollyHumpy schreef:
Eeehmmm naja dus mennen... Haha! en lesjes erop geven en manen vlechten enz. Koe


maar op het laatst woord het dan net zon barbie Haha! Pling
(spreek uit ervaring dat doe ik minimaal 2 x per week Tong uitsteken )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:49

Tiffany schreef:
:)) en als je er nou met brokjes ofzo achter gaat staan stef Knipoog


Zie hon nu al springen met haar dikke buik Haha! Haha!
Wordt het veulen gelijk al met head shaking syndrom geboren Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 12:05

reddy springt helemaal vrijwillig, soms gewoon als ik in de bak loopt! gek beest ook! maar ik heb ook echte hindernissen, en als ie dan de balk raakt gaat ie over de kop haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 12:47

niet zo heel veel eigenlijks soms wel eens wat losspringen of wat longeren en wandelen... en heel sosm komen der wat jongere meisjes en die gaan dan hem poetsen enz..

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:56

je kan naar het bos gaan en daar springen, of lekker grazen, fietsen is ook leu maar wel gevaarlijk, met een ander paard-pony een lekkere buitenrit maken ernaast, ik zag dat je in den haag woont je kan dan ook naar mijendeal daar is een pannekoekhuisje waar je dan kan rusten het is wel ver voor een shet maar denk ik wel erg leuk

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 19:16

Je kan ook gewoon lekker (een half uurtje ofzo) door de wijken wandelen, kunstjes leren, een parcours opbouwen met allerlei 'rare' obstakels enz. Misschien ook een keertje naar de keuring?


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 19:28

Ik wandel vooral veel met mijn shetje. En natuurlijk poetsen en lekker knuffelen! Soms eventjes erop zitten maar nooit een uur rijden ofzo. Haha! (kan ie ook nog niet) Longeren doe ik ook wel eens en van de zomer gaat ie voor de kar. Lachen

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 09:25

MC gaat/ging wel met Pastoor fietsen, maar toen had ze uitgevonden dat er gras langs de weg groeide, dus trok ze MC met fiets en al de berm in, en als ze dan weer weg zouden fietsen croste ze voor de fiets langs om aan de andere kan tegaan eten Haha! Haha!
Erg grappig trouwends maar daar is ze dus eigenlijk mee gestopt

Dilayla Shadow
Stacy Shadow

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 09:49

blossem is wel eens mee geweest naar het bos, de waterbak vind
ze schitterend. Verder is ze ook dol op springen (zeker familie van
Reddy ofzo Verward )
Zelf is ze rond de 90 cm maar ze vliegt over een hindernisje
van 80 cm en ik geef haar echt geen redbull Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 20:37

loveyaliefie schreef:
je kan naar het bos gaan en daar springen, of lekker grazen, fietsen is ook leu maar wel gevaarlijk, met een ander paard-pony een lekkere buitenrit maken ernaast, ik zag dat je in den haag woont je kan dan ook naar mijendeal daar is een pannekoekhuisje waar je dan kan rusten het is wel ver voor een shet maar denk ik wel erg leuk

Mijendel heb ik wel eens over gehoord ja hoever is dat lopen vanaf scheveningen strand en hoe moet je lopen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:57

Ik rijd met elise nog gewoon buitenritje's spring over boomstammen, crossen, grazen. Ze kan ook voor de sulky maar dat heb ik nog niet gedaan .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duality, maessie, VogeltjeM en 31 bezoekers