verslag stage op duindigt twee dagen nu

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

verslag stage op duindigt twee dagen nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 17:50

Woensdag:
Goed ik kwam aan in de kou om kwart over 8(hoefde er pas om half 9 te zijn maar ik de wist de weg niet zo goed). heb gewacht op milou toen ze er was hebben we conan(de herder) opgesloten, fietsje weg gezet, en geklept tot 10 voor tien, daarna gingen we mesten, na een half uurtje waren we daarmee klaar, toen ging milou opstrooien en ik hoefjes vetten. Toen ik bij het paardje Mornington Flyer was zei ze dat ik um buiten moest zetten en poetsen, dus ik dat doen, z'n wondjes ingesmeerd met 1 of ander spul en terug gezet.
Daarna ging ik ff flink kleffen met de super lieve starmie(vast wel een van gehoord is het paard van Ed Maas(vorig jaar met een ketting geslagen door een scooterrijder), Milou zag dit en vroeg ik um wilde peotsen, dus ik haar buiten gezet en helemaal ontdana van alle bah.Starmie daarna weer op stal, voer verdeeld in emmers, toen kwam Centimeter terug van de keuring en konden ze eten. Nou dit was ongeveer m'n dagje was er ook maar tot half twee dus dat was wel lekker vroeg vrij.
vrijdag weer terug en waarschijnlijk ook vrijdag rijden.

Vrijdag:
Ik kwam aan om 8:35 niemand te bekennen, de haak zat niet op de deur, maar deze was wel dicht, ik wachtte dus voor ruim een half uur voor jan met de korte achternaam omdat Kevin de hond(conan is een herder die de wacht houdt achter de gesloten deur) aan het uitlaten was, afijn wij om 9 uur naar binnen hebben we gezeten gepraat tot half 10 toen ging ik even hooi geven en daarna mesten en opstrooien, en dat was het hoogtepunt van de dag(aangezien het nog steeds zo glad was konden we niks met de dieren doen), na het opstrooien, ging ik even lui binnen zitten en hebben we geluncht, toen konden we middagvoer geven en daarna ben ik naar huis gegaan, op weg naar de uitgang van het terrein werd ik aangesproken door Kees(een andere trainer eigenaar tevens goede vriend van Kevin) of ik mee wilde gaan naar het strand om de paarden te trainen, maar helaas ik had geen tijd moest tegen kwart over 2 bij m'n pony zijn, maar nu ga ik woensdag as wel mee naar scheveningen om de dieren beweging te geven.

dit was alles tot nog toe wat ik heb gedaan

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


prompter

Berichten: 11041
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:57

Jemig, komen die volbloeds er helemaal niet uit? Ik ben blij dat wij onze dravers elke dag beweging kunnen geven, ik moet er niet aan denken dat ze een hele week op stal staan....

Extremely rare and Beyond Compare

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 09:59

Hey Mornington Flyer, da's wel een goeie geloof ik. Die is toch pas een maand of drie in Nederland??

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 11:42

ik heb geen idee, tommy is gewoon ene schatje en hij loopt goed Lachen
nou ze konden er niet uit, alles was glad, en dan heb je drukke volbloeds reken maar dat die flink op hun bek zullen gaan, dus binnen blijven was veiliger

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 11:52

Nu maakt het niet meer uit, ik neem aan dat jullie normaal kan rondlopen op Duindigt sinds alles is ontdooien...

Maar wordt er geen zout gestrooied dan?

En hebben jullie geen stapmolen? Sommige trainers die daar staan hebben wel een stapmolen, mochten jullie paarden er niet bij?

Ik heb ook een engelse volbloed, sinds het heeft bevroren staat ze op half voer, maar ze komt wel 2x per dag in de stapmolen.

Reken maar op dat ze explosief zou wezen met al dat energie na die dagen stilstaan...

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 19:21

er was geen stap beschikbaar alle trainers hielden gewoon hun eigen paarden erin, ze hebben wel gestrooid maar daar schiet je niet veel mee op want de baan en pen kunnen ze niet strooien sloop het volledig, en een beetje op de laantjes heen en weer stappen heeft ook geen nut

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Eliana, Facebook, fleur_yen, Karintich, MairiMacBran, Mariska_vD, NorwayFjord, paljaslaura, pien2010, Sanne_com, scrabbel en 141 bezoekers