Zijn Carlos en ik telepatisch ofzo :D?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Zijn Carlos en ik telepatisch ofzo :D?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 19:09

Carlos (stitch op bokt)We zeggen echt heel vaak hetzelfde overde msn en dat typen we dat ook tegelijk en staan er vaak 2 de zelfde zinnen of andwoorden enz. En dan niet huzy ofzo.
Echt ook dingen die helemaal niet voor de hand liggen Scheve mond tis echt zo gek he, is hier een verklaring voor?

Nouja soulmates he Knipoog

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:15

haha dat heb ik ook altijd met 1 vriendin!
op msn, maar ook op school gewoon, op van die rare momenten dat je ineens hetzelfde zegt *LOL* vorig jaar hadden we zelfs een paar keer dat we precies dezelfde fouten hadden bij onze tentamens (en nee we konden niet afgekeken hebben!)
ik vind het wel grappig, weet niet hoe het kan!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:15

Ik heb dat ook altijd met aukje. Niet alleen via msn maar ook inb het echt, dan kijken we elkaar aan en ineens uit het niets zeggen we op hetzelfde moment hetzelfde tegen elkaar. heel grappig.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 00:40

Dat heb ik nu dus ook echt met Shirley (Jalisco op bokt), zovaak dat we hetzelfde zeggen, we denken echt haast altijd hetzelfde..zo toevallig maar ook zo grappig!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:28

Dat heb ik met meerdere mensen...niet met specifiek 1 iemand. Ik heb denk ik gewoon hele diepe telepatische kanalen...ofzo Tong uitsteken Ik ratel ook maar wat *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:31

Ik heb ook met een vriendin dat wij altijd hetzelfde zeggen op hetzelfde moment, maar dat heeft er meer mee te maken dat wij elkaar heel goed kennen dan met telepatie denk ik.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:35

Volgens mij heeft iedereen dat weleens, ik heb het met een jongen uit mijn klas wel vaker.. En met 1 van mijn vriendinnen ook, maar dat komt gewoon omdat we elkaar goed kennen en hetzelfde over dingen denken..
Heb ook weleens hetzelfde berichtje als iemand geplaatst hier, in hetzelfde topic, dat was gewoon toeval, want ik ken haar verder niet Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:42

Ik heb dat heel vaak met vriendinnen, dat we precies het zelfde zeggen...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 06:41

ja, ik en lyd hebben het best vaak, en ik kan je nu al zeggen, je wil niet weten wat we dan denken, soms kan het onschuldig (O:) ) zijn en andere keren niet Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 10:54

haha Schijnheilig Ik heb het echt alleen bij Carlos, het zullen de diepe kanalen wel zijn. Maar ik ken hem alleen via i-net, tis echt zo gek. Schrik er soms zelf wel van hoor, staan er weer eens 2 de zelfde regels.
Maar we zijn lang niet de enige gelukkig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:24

Ik heb het enorm vaak, ook dat als ik met iemand praat dat ik al weet wat diegene ongeveer gaat zeggen, soms in andere bewoordingen, en dan hoeft het niet eens een goede bekende te zijn. Gebeurtenissen heb ik vaak het idee dat ik ze al eerder heb meegemaakt. Ik kende ooit iemand redelijk, ik was nog nooit met diegene wezen winkelen, op een gegeven moment gingen we winkelen en toen was het net of ik een deja vu *thanks kayla Haha!*kreeg, en dat de hele tijd door. Of dit al enorm vaak gebeurd was... Was voor mij heel raar om mee te maken, of ik in een soort waan-wereld was, was toen even van de wereld geloof ik Haha!
Laatst bijgewerkt door Jan_324 op 12-01-03 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:39

Je bedoelt een deja vu Steef? Knipoog

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:02

Dat heb ik altijd met een meisje waar ik vroeger best veel mee omging. We zeiden toen heel vaak dezelfde dingen, we dachten ook hetzelfde enzo.
Nou ga ik niet meer zoveel meer met elkaar om, we zitten niet meer bij elkaar in de klas en hebben het druk met andere dingen. Maar nog steeds als ik haar zie zeggen we vaak hetzelfde, dat is wel grappig.