Data bekend!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 23:19

Hoihoi allemaal!!!
De data voor mijn allereerste wedstrijden met Brando zijn binnen! Ik ben helemaal blij. De eerste is op 18 augustus in Oldebroek. De tweede is op 25 augustus in Ommen. Ik ga bij beide twee proeven rijden. Is er iemand die ook van plan is daar te gaan starten? Het zijn trouwens alleen maar ponyconcoursen. Dus niet voor de paarden. Misschien een minibokt-meeting?
Party!! Party!! Groetjes Joleen

_________________
Denk altijd positief, ook in slechte perioden!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-07-03 23:20 ]</font>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 07:27

He Joleen!
Veel succes op 18 en 25 augustus!
Ik kan niet komen dan, want ik woon te ver en ben dan waarschijnlijk superdruk met de nieuwe verzorgpaardjes.
Zorg dat er iemand is die foto's neemt! Altijd leuk. Ik had mijn man ook foto's laten nemen bij mijn eerste wedstrijd, maar dat was in de winter, binnenbak was nogal donker en hij wilde niet de flits gebruiken omdat Pie al zo zenuwachtig was dus...
Foto's mislukt Huilen . Maar in elk geval is mijn witte broek wel zichtbaar op de foto *LOL* .
Veel succes en een uitgebreid verslag naderhand op Bokt.nl, oke?
Groetjes, Dorine.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:30

heel erg veel succes!!!!! Ik duim voor je op die dagen!

liefs... soraya

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 11:30

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik heb alleen een probleempje. Want ik belde dus of er plaats was voor die wedstrijden en dus kreeg ik het adres waar ik de coupons heen moet sturen. Dus ik de coupons voor de wedstrijd in Oldebroek op de post gedaan, zie ik pas als ik thuis ben dat mijn startcoupons niet volledig zijn!! Er staat namelijk helemaal niet op de het een pony is in de catogorie E!! Hoe moet dit nu? Nieuwe volledige coupons aanvragen en opnieuw opsturen ofo?? Help!!! Verdrietig Verward Verward

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 17:44

gewoon bellen kunnen ze toch gewoon er ff op zetten? zijn ze niet zo moeilijk bij.
Heb ook wel eens coupons ingestuurd waarbij ik geen klasse had ingevuld heb ik een week van te voren doorgebeld

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 22:38

Okee, bedankt Nimber! Morgen bel ik (nouja, waarschijnlijk mijn moeder Haha! Haha! ) even naar de NBVR. We kijken even wat ze daar zeggen! Bedankt voor je reactie hoor!!

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:31

Ik rij bij die vereniging, nou bij de paarden dan, ik moet waarschijnlijk schrijven bij de jury Party!! Party!! Het is een hele gezellige wedstrijd Lachen Lachen !!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 12:39

Okee!! Ik heb er nu al heel veel zin in!! Misschien schrijf je bij mijn proef nog wel!! Pling

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:47

Wie weet Pling , In iedergeval succes!!! Party!! Party!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 12:55

Bedankt!! Haha! Haha!