Tess was super irri ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Tess was super irri ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:06

Vandaag stal uitgemest. Beetje een rotdag voor me. Niet omdat ik de stal uit moet mesten maar ik had het druk. Nou ik wou dus beginnen. Doe het hek open en huppakee Tess loopt er zo uit }> Ik dacht ... jij weet ook wanneer het het goede moment is he?! Tess weer terug in de bak gezet, en toen Angel, die dacht:"Nou dan kan ik ook een trucje hoor!'' En huppakee ze begint net zolang aan de kruiwagen te sjorren totdat ie omvalt en dan maar hopen dat je een wortel krijg om dat je zogenaamd zo zielig bent. Ik trapte daar dus niet in wat dat trucje had ze al eerder laten zien. Ik had de stal dicht gedaan en ze maakt em zo weer open Bloos En toch was ik er van overtuigd dat ze hem niet open kon maken !!!

Toen maar verder gegaan met uitmesten. Ik kwam effe naar buiten om te kijken hoe het met ze was hangt Tess ineens over het schrikdraad !!! Ik dacht dat doet ze nooit !! En anders was ze allang al weggegallopeerd want dan kreeg ze een oplawaaier ... Pap kwam thuis en toen bleek inees dat et blauwe draadje het niet deed.

Bleek nou, Thym had op het hek gestaan en toen het draadje eruit geschopt Verward

Nou verder niet veel bijzonders.

Doe de wortels aan al jullie knuffels !!!

Liefs,


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:34

hahahaha,
vandaag ging ik met steffi mee naar nico (haar verzorgpony) en daar moest ik even een andere pony binnen zetten, een kwartier later willen stef en ik weg....BOEM, zo valt stok voor de deur er af, zie je de klink omlaag gaan en word de deur open gebeukt met een paardenhoofd!

terwijl ik toch zeker wist dat ik hem goed dicht had gedaan!!!
zag er wel lollig uit, want toen we alles weer hadden af gesloten zag je die hendel weer op en neer gaan maar viel die stok niet voor de deur weg!

Bristol

Berichten: 30
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 09:19

hahahahaha
echt toeval mijn verzorgshetjes doen het ook!
dan horen ze het hek open gaan en dan hoor je gerommel in de stalletjes en dan staat de helft buiten en komen op me af!

In de lerarenkamer kun je friet bakken.
Het zit toch vol met aardappelzakken!:))
P.S: wie weet hoe je fot's bij paarden info kan zeten en bij persoonlijke info wil je me dan effe pb-en????


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 15:29

Hihi ...

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:53

gnagna!! tss.... gek paardje zeg!! Haha! gelukkig hadden jullie gauw in de gaten dat t schrikdraad t niet deed. anders kan je wel rottige situaties krijgen. Frusty

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, kionasuppie, lletam, Neon, sterregoud en 161 bezoekers