Ik heb zojuist een inbraak gepleegd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik heb zojuist een inbraak gepleegd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 01:32

Mijn drang naar een sigaret is op dit moment zo groot, dat ik door het gebrek ervan zojuist maar heb ingebroken, iets wat me helaas niets heeft opgeleverd.

De spanningen lopen hoog op, waardoor de behoefte naar een sigaret behoorlijk groot is op dit moment. Maar helaas geen sigaretten meer in huis. Dus wat doe je dan? Kijken of er nog wat in de auto ligt (wist eigenlijk wel zeker van niet) of anders even een nieuw pakje ergens halen.

Nou, dat kijken of er wat in de auto ligt, ging helaas niet zo makkelijk. Het slot aan de bestuurderskant werkt niet meer naar behoren, dus die zijde hoefde ik al niet te proberen. Dus dan zoals gewoonlijk eerst de deur aan de passagierskant maar open. Dus... slot open draaien, deur openen... eeeeh.. ik zei.. deur openen! Nou, dat kreng wou dus niet open. Hele deur vast gevroren! Boos!
Tja, dan heb je bij een driedeurs auto nog één mogelijkheid. Namelijk de kofferbak! Dat slot bleek te zijn bevroren, maar met behulp van een aansteker lukte het me uiteindelijk de kofferbak te openen.

Met veel moeite (het is nl. hééél netjes in mijn auto) ben ik uiteindelijk zonder botbreuken naar voren geklommen (eerst de hoedenplank eruit gehaald) op zoek naar een evt. overgebleven pakje sigaretten die ik per ongeluk eens zou hebben laten slingeren. Maar zoals verwacht was dat dus niet het geval. Dus dan maar de auto starten, even laten ontdooien en een nieuw pakje halen.

Nou, forget it! Boos! Wil dat kreng niet starten! Boos! Moet overigens wel eerlijk toegeven dat mijn auto al een hééééle poos stil staat, dus zal mijn accu wel leeg gelopen zijn. Scheve mond Wederom met veel moeite de auto uitgeklommen. Al met al duurde deze actie overigens zo'n half uur. Eenmaal uit mijn kofferbak gestapt, komt er iemand naar me toe lopen met de mededeling dat ik niet meer hoefde te vluchten. De politie was al gebeld. Lips are sealed Het één en ander uitgelegd, maar nee, ik werd niet geloofd. (en dat nota bene door iemand die een paar huizen verderop woont! Boos! ) Dus.. keurig op de politie gewacht, die al met flitsende lampen aan kwamen rijden Bloos Daar het verhaal aan uitgelegd. Ze wouden controleren of mijn verhaal klopte. En ja, de deur zat inderdaad vastgevroren. Maar nu... wou deze dus niet meer op slot! Frusty Echt, ik kon ze wel wat doen! Dus weer de auto in moeten klimmen en de deur van binnen uit gesloten.

Waar ik nu nog het meest van baal.... ze wouden mij niet eens helpen starten. En.... mijn behoefte naar een sigaret is nu nog groter! Lips are sealed


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 01:44

Verslaafd??

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 01:44

Oeh wat heb jij een peuk nodig Haha! ... als ik er een had en niet dronken was geweest had ik hem hoogstpersoonlijk naar Drachten komen brengen!

Helaas ben ik vandaag min of meer gestopt en de twee peuken die ik op heb heb ik van een collega moeten bietsen ... en echt niet dat het me interesseerde dat mijn hele afdeling me zwak vond, want paasei ... eat was die peuk lekker ... ik voelde de nicotine door mijn hele lichaam gieren ... het was beter als ... oh, je hebt al genoeg trek in een peuk, dit wil je vast niet horen ...

Maar ik weet hoe je je voelt, echt waar ... ik ben heb zo vaak gedacht dat ik wel even zonder peuken kon tot de volgende ochtend en elke keer stapte ik dan weer om een uur of 11 's avonds in de auto om een open tankstation te vinden om mijn nicotineshot binnen te krijgen.

Ik ga nog een glas Bacardi nemen, zodat ik zo meteen lekker slaap ... anders zit het er dik in dat ik midden in de nacht een peuk bij mijn huisgenoot ga bietsen ... verslaafd? Nee hoor

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 01:47

Moet wel eerlijk bekennen dat ik soms ook hele dagen niet rook. Maar nu? Nee echt, ik moet een manier vinden om aan een sigaret te komen!

Maar eh.. Maxx... niemand in de buurt die niet heeft gedronken? Knipoog

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:00

Ja wel, mijn huisgenote, maar die ligt al te slapen ... en ik denk dat ik die niet zo gek zou krijgen om 2 uur te rijden Haha!

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 02:02

Als je nou zegt dat het voor een verrassingsboktrit is.. dan vast wel! Haha!
Een beschikbaar paard is volgens mij nog sneller te ritselen als een sigaret. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:24

Gelukkig woon ik 5 minuten lopen van een 24/7 benzinepomp. Ooit heb ik wel eens zo'n moment gehad en dan is dat wel erg fijn. Het is eigenlijk verschrikkelijk als je er bij stil staat, maar hoe vaak komt het nou voor dat je geen peuken meer hebt?
Ik zal niet zeggen dat ik 2,5 pak in huis heb Haha!, maar weer geen Bacardi. Als ik nu naar Drachten rijd, strand ik nog voor de afsluitdijk.
Kun je geen koerier of taxi regelen om peuken te halen?

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:27

Lovely schreef:
Kun je geen koerier of taxi regelen om peuken te halen?

Haha! Zo bont heb ik het echt nog nooit gemaakt ... het erge is alleen dat ik het me wel goed zou kunnen voorstellen ...

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:30

Oke, de volgende trieste oplossing is om altijd ergens een pakje shag MET vloeitjes te hebben liggen, voor je weet maar nooit. Als je dan echt ten onder gaat aan de nicotineverslaving, kun je altijd nog dat roken.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 02:31

Heb nog wel geld voor een pak sigaretten in huis, maar nou weer niet voor een taxi o.i.d. Verdrietig
Kun jij niet even komen? Dan rijden we saampies even naar de pin! Knipoog

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:32

Lovely schreef:
Oke, de volgende trieste oplossing is om altijd ergens een pakje shag MET vloeitjes te hebben liggen, voor je weet maar nooit. Als je dan echt ten onder gaat aan de nicotineverslaving, kun je altijd nog dat roken.

Euhm ... triest ja (ahum) ... maar goed, dat is in tijden van nood een beetje aan de late kant Scheve mond

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 02:37

Maxx"]
[quote="Lovely schreef:
Oke, de volgende trieste oplossing is om altijd ergens een pakje shag MET vloeitjes te hebben liggen, voor je weet maar nooit. Als je dan echt ten onder gaat aan de nicotineverslaving, kun je altijd nog dat roken.

Euhm ... triest ja (ahum) ... maar goed, dat is in tijden van nood een beetje aan de late kant Scheve mond
[/quote]

Inderdaad een beetje laat. Daar heb ik nu niets aan. Verdrietig

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 03:42

Sorry maar ik lig in een deuk..............ik zie het heleverhaal zo voor me.
een buurman die denkt hey dat is niet pluis bij die auto ik ben de politie...
en ik zie jou al zo veel moeite doen om in je auto te komen en die buurman mar denken dat is een inbreker die wil de auto stelen of de radio enz..
ik vind het wel humor hebben..


en eerlijk gezegt, ben ik ook wel eens naar me auto gelopen om me onderweg peuken te halen omdat me shag binnen op was wahhhhhhhhhhhhhahahhaa
en mijn auto deuren zitten met dit weer ook dicht gevroren..
het zal je maar over komen..

inderdaad wel flauw dat de politie je niet heeft geholpen de auto te starten..

Monique

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 04:04

...of iig niet even voor je naar een pomp zijn gereden voor een pakje sigaretten Tong uitsteken !
Ik heb volledig begrip voor je nood!! Wij hebben het geluk, dat er alleen in onze wijk al 4 sigaretten-automaten zijn, ik hoef dus nog niet eens naar een pomp Clown ! Daarbij rookt mijn man ook en als ik echt niets meer heb én geen zin heb om naar de automaat te lopen, kan ik altijd nog zijn sigaretten roken (hij rookt normale, ik "light" Knipoog !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 04:33

dat is nou echt verslaving als je mij vraagt Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:41

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....Geweldig!! Dat had ik willen zien!!
Gelukkig komen er bij mij heel wat meer opties voorbij voordat ik in moet gaan breken:
1. Mijn vriend (als die in de buurt is) rookt en heeft altijd sigaretten
2. Al mijn tassen napluizen
3. In de keukenla ligt de shag van mijn moeder (als ik thuis ben)
4. Mijn buurman rookt (op kamers)
5. In de jaszak van mijn moeders jas
6. Opa rookt
7. Reserve sigaretten in de garage ('werkjas' mams)
8. Een vriendin paar huizen verderop rookt als een ketter
9. Woon bijna naast een automaat
10. De overbuurjongen (goed contact mee) rookt stevig...

Dus MOCHT de nood aan de man zijn... Ga ik eerst voor plan 1 tm 10 voordat ik over ga tot inbraakneigingen..maar ik begrijp je wel hoor!!! Lovers

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 11:31

Oow wat erg joh!
Dat je zo zit te worstelen in je auto, en er zo'n lekker bijdehandte buurman naar je toe komt... 'Waar bemoeit hij zich mee'?? Knipoog
En dan zo'n zwaaiende politieauto... Whahaha, wat genant zeg! *LOL*
Ooit zul je hierom kunnen lachen. Tong uitsteken

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 15:22

mhuhahaha!
Klein beetje verslaafd maar zeker? En die buurman maar denken dat hij een goede daad heeft gedaan.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 15:58

TAAAATUUUUTAAATUUUUUTAAATUUUUU Afbeelding Haha!

Nee hoor, geen leedvermaak Schijnheilig
Djiez volgens mij was jij wel heel wanhopig *LOL*
Ik zorg meestal gewoon dat ik heb en anders kan ik hier naar het winkelcentrum op nog geen 10 minuten lopen, dus vastgevroren deuren heb ik ook nooit last van.
(Jammer dat ik het tafereel San-worstelend-in-auto-om-naar-voren-te-komen niet gezien heb Haha! )

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 16:05

Helaas... zijn er hier rond middernacht geen winkels geopend. Dus ook geen sigaretten beschikbaar.
Lachen jullie maar.. ik krijg jullie nog wel }>
Overigens heb ik vanochtend bij de pomp meteen maar 4 pakjes gekocht.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:09

oliebol.... 4 pakjes...?? Volgens mij ben je zo verslaafd dat we dus overmorgen weer een dergelijk verhaal op bokt kunnen lezen omdat ze al weer op zijn! Knipoog Niet te zuinig San.... wat ben jij verslaafd *LOL*

Wat een verhaal zeg Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 16:12

Maarten schreef:
oliebol.... 4 pakjes...?? Volgens mij ben je zo verslaafd dat we dus overmorgen weer een dergelijk verhaal op bokt kunnen lezen omdat ze al weer op zijn! Knipoog Niet te zuinig San.... wat ben jij verslaafd *LOL*

Wat een verhaal zeg Haha!


Wees gerust... die 4 pakjes zijn overmorgen echt niet op hoor! Haha!
Vanaf vanochtend 9 uur heb ik welgeteld nu 2 en een halve sigaret gerookt. Maar... ik ga een pakje in mijn auto stoppen, en eentje op een andere plaats in huis. Zodat ik altijd nog reserve heb en me dit niet nog een keer overkomt Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:13

Ook 1 in de auto?
Ben benieuwd hoe het dan afloopt als de overige 3 pakjes op zijn Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 16:14

Ik leg dat pakje wel in de kofferbak.. voor het geval dat Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:15

En toen zat opeens de kofferbak dicht omdat ie is bevroren Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Celebi, DDD3, dezzie, Facebook, Hannanasjuh, JackieT, Jeska2, JustMyZtje, Lalladidoo, Marcella, Mizora, Selina en 150 bezoekers