[LO] Hij geeft geen centimeter toe aan die slof.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

[LO] Hij geeft geen centimeter toe aan die slof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 22:00

Ik longeer Baduh bijna nooit met een slof, maar gister probeerde ik het weer. Ik had de slof echt niet zo strak zitten maar op het moment dat ie ging lopen begon ie tegen die slof te knokken. Het bit trok echt achter in zijn mond, maar hij bleef fier rechtop lopen. De gang maakte niks uit, hij bleef trekken, het leek net of ie die slof te respectloos vond. Hij snapte best dat als ie zijn neus iets naar beneden zou doen hij van alle problemen af was, maar hij vertikte het. Ik heb die slof afgedaan, ik geef niet snel op maar ik wil hem geen pijn doen. Het probleem lijkt me niet iets lichamelijks. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Kan het door angst komen omdat ie minder overzicht heeft met zijn koppie omlaag?

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:32

Hoe bedoel je met een slof longeren ? Probeer anders eens met een pessoa teugel te longeren daar zit ook een broek aan zodat de achter hand er actief onderkomt.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 02:52

ik zou eerder een gogue of chambon gebruiken, die geven ook druk achter de oren. Pessoa is ook wel een optie, wel goed afstellen.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 11:49

Ok, tnx. Die slof gaat door zijn longeersingelringen van zijn buk naar zijn mond, zodat ie "naar beneden" komt.

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 13:01

Ik neem aan dat er aan zo,n slof geen gedeelte van elstiek is, dus eigenlijk laat je je paard dan tegen een dichte deur lopen, dan gaan ze protesteren.

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 14:15

helemaal met meryl eens, probeer een pessoa
ik longeer hier al een tijdje mee en dat gaat super want hij corrigeert zichzelf.
wat je ook kan proberen is een elastiek
maar vooral niet zijn hoofd vastzetten want dan wordt het alleen maar erger