Practical Jokes ...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Practical Jokes ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 18:26

Ik ga binnenkort mijn werk verlaten en mijn collega's hebben me vandaag flink in de zeik proberen te nemen. Oa. draadloze muis extra op mijn PC gezet, waardoor ik deze constant alle kanten op zag gaan, mijn telefoon uitloggen en in een andere taal zetten (Russisch bijvoorbeeld) en mijn balletje uit mijn muis verstoppen.

Ik heb het gelaten over me heen laten komen ... maar uiteraard wil ik ze nog wel even terug pakken ... en flink hard ook }>

Wie heeft er goede ideeën voor practical jokes op de werkvloer? Hoe grover hoe beter uiteraard. Het is natuurlijk onvergeefelijk dat ze zo met z'n allen tegen me hebben samengespannen Scheve mond

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 18:30

uhm zout in het koffie apparaat doen Haha!?
voorderest zou ik het niet weten....

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 18:43

Muisinstellingen veranderen. Dus rechtermuisknop als belangrijkst ipv de linker. Kunnen mensen behoorlijk gek van worden en bij sommige duurt het zelfs even eer ze doorhebben wat het is en hoe ze het terug kunnen aanpassen.
Als telefoons vlak bij elkaar staan: hoorns omwisselen. (Dus hoorn 2 op telefoon 1 leggen en hoorn 1 op telefoon 2 leggen) Erg leuk Haha!
Voor andere moet ik nog even nadenken, maar als afscheidstraktatie kan je misschien trakteren met fopbonbons. Daar zit dan bijvoorbeeld peper in ofzo........

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 18:51

Het plugje van de hoorn losmaken van het toestel, toestel erop zetten. Als je dat een beetje handig doet, dan zie je het niet direct dat het snoer ontkoppeld is en dat is eventjes leuk.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:39

Muissnoer aan de achterkant van station eruit halen doet het ook bij de meeste mensen erg goed. Voor de telefoon haal je gewoon het stekkertje uit de wand/kabelgoot.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:46

of het muissnoer bij een andere computer eraan maken (kan als de computer metd e ruggen tegen elkaar staan). en voor de mensen die niet blind typen is t ook altijd leuk om de toetsen uit het toetsenbord te verwisselen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:44

Roos schreef:
Voor de telefoon haal je gewoon het stekkertje uit de wand/kabelgoot.

Ja, maar dan gaat ie niet meer over...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:48

je kan ook de instellingen van het toetsenbord veranderen. dus van de a een d maken enzo

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:03

een bos tairips (hoe schrijf je dat Verward iig van die plastic stripes, in elkaar, nooit uit elkaar Haha!) en knoop alles aan elkaar!
Maak alle kabels los van de pc, leg overal knopen in, en plug dan maar weer wat terug erin...
Draai alle boxxen vol open..
Draai van peper/zout/suiker vaatjes de dopjes los,
Zorg dat er inplaats van koffie blub uit de automaat komt
Draai alles op slot wat op slot kan
neem k*tmuziek mee en draai het, disan met miniboxjes in een afgesloten la kan ook leuk zijn...

er is een hoop de te verzinnen hoor!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 21:17

Hehe ... wat zijn jullie heerlijk slecht Haha!
Meeste PC en telefoongeintjes hebben ze meestal wel door ... maar misschien moet ik morgen inderdaad maar eens een koffierondje doen }>

Of misschien moet ik even wachten tot volgende week vrijdag, want het zit er dik in dat ik anders volgende week ook de hele week de l*l ben. Maar ga vooral door met die suggesties *LOL*

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:27

Ik weet niet wat voor een fax jullie hebben, maar je zou hem kunnenlaten bellen naar 1 van je collega's. Leuke is dat de fax bij 'mislukking' het nog een keer probeert te verzenden.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:48

En vroeger, heel vroeger, deed ik nog wel eens het weerbericht doorverbindne naar een willekeurig iemand, om ze zeg maar een beetje op stoom te krijgen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:21

Ik heb nog wel een paar leuke:
plakbandje over het knopje van de telefoon.
Dan nemen ze op maar blijft het knopje naar beneden en blijft íe dus over gaan! Zeeeeeer geslaagde truk! Vooral die verbaasde koppen.

Ik heb hier pas een topic over gehad.

Verder kan je van 2collega's die tegenover elkaar zitten (en het liefst dezelfde telefoon hebben de hoornen verwisselen, dus als de ene telefoon overgaat nemen ze die op maar hebben ze de verkeerde hoorn.

Muis en toetsenbord lostrekken, dan denken ze dat de PC is vastgelopen starten ze opnieuw op en doet ie het nog niet.

Een afschuwelijke foto als achtergrond én als screensaver instellen, heerlijk leuk bij computer nono's

Ach wat hebben mijn collega's het goed bij mij hehehe Knipoog

Verder is het heeeeeeel erg gezellig!

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:23


:evaw:

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:40

Sommige muizen kunnen worden "geijkt" op wat recht naar boven/beneden of links/rechts is. Zo kan je boven/beneden en/of links/rechts omkeren. Is ook heel geslaagd in combinatie met het verwisselen van de muisknoppen (links- of rechtshandig).

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:45

Wat ik altijd deed was vragen of er iemand wat te drinken wilde. Dan deed ik een klein beetje water in het kopje cq glas en als ik dan naar diegene toeliep deed ik net of ik viel en dan plons je een beetje water over diegene heen. Ze schrikken zich allemaal het neplazarus. Heel grappig.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:49

Ik vind computer en telefoontrucs nog altijd het leukste. Vooral als je collega's hebt die niet zo handig zijn met die apparaten.
Muizen omwisselen is altijd leuk maar werkt alleen als de computers met hun ruggen tegen elkaar staan.

* To Belg, or not to Belg *

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:54

ehm, collega's die niet zo handig zijn met die apparaten (computers) zit er bij Maxx niet in. Ze werken in die business!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:08

Hebben jullie bureau stoelen gemaakt van donkere stof?

Ik heb ooit een collega "gepakt".. door met veel water in zijn zitplaats in te wrijven zodat dat je niet een plas water ziet (stof neemt goed op) en toen heeft die voor de rest van de middag met een natte broek rondgelopen }>

(ik hield er wel rekening mee en pas op het einde van de middag het geintje uithaalde.. *LOL* )

Wat wij ook weleens deed was... een 06 telefoontje regelen, het hoorn geven en zeggen dat het de baas was Haha!

Ooit is een keer een Nep virus geinstalleerd.. als diegene aan het typen was, kwam er een pakman alle worden opvreten!! *LOL*

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:54

Gracy schreef:
Ooit is een keer een Nep virus geinstalleerd.. als diegene aan het typen was, kwam er een pakman alle worden opvreten!! *LOL*

hahaha, ik zou me dood schrikken!!! *LOL*

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:29

Ben even benieuwd... heb je al wat leuks gevonden om uit te halen?
Dit is toch je laatste week gezien je straks op schoolkamp gaat????

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:32

ps/2 muis in de aansluiting van toetsenbord en ps/2 toetsenbord in de aansluiting van muis. Dat past toch he? Tong uitsteken Of geef ze een leuke page om te bezoeken: (HINT: ALT + F4 om eruit te komen!!!) http://www.nossie.com (volgens mij)

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 11:09

Kleintje schreef:
Ben even benieuwd... heb je al wat leuks gevonden om uit te halen?
Dit is toch je laatste week gezien je straks op schoolkamp gaat????

Schoolkamp? Haha! Weet nog niet of we uit Rotterdam weg gaan hoor Lachen

Maar goed, inderdaad mijn laatste week. Vanavond voor dat ik naar huis ga maar even dat PS2-stekker-grapje van Sypheron uithalen (hoewel ik morgen dan weer vroeg aanwezig moet zijn om de reacties te zien) ... en misschien krijgen ze morgen speciale koffie (hele sterke thee }> ) van me.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:18

de coffee in de machine voor een weekje in decaf veranderen en dan op een dag capocinno erin zetten }>

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:41

Een schermkopietje maken van het hele scherm en die als achtergrond plaatsen. Daarna de Startbalk naar beneden trekken en de pictogrammen verwijderen. Ze proberen dan uit alle machte te klikken op de icoontjes die niets meer zijn dan plaatjes uit een schermkopie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, blacky15, Elitedeux, Iloveiswan, Lottehorse27, LuCa88, Paardennamen, Roosje01, xxx88 en 192 bezoekers