Ik zoek ruiter(s) van manege in Asten/Heusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Ik zoek ruiter(s) van manege in Asten/Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 22:35

Hoi Paardengekken
Ik zoek ruiter(s) die op manege de Witte Vallei in Asten/Heusden rijden want als het goed is staat m'n oude verzorgpony van vroeger daar en ik wil haar nog wel een keertje zien en weten hoe het met haar gaat.
Voor informatie over de pony kun je mailen of een pb achterlaten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Paardengroetjes Jacqueline


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:25

Dat is dan waarschijnlijk heel vroeger want voor zover ik weet is de Witte Vallei al heel lang geen manege meer. Toen ik jong was ben ik daar wel ooit op ruiterkamp geweest Lachen
Over welke periode heb jij het?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 01:47

maar in het telefoonboek staat ruitersportcentrum en dat lijkt mij een manege en ik heb het over deze periode en dat is de einigste manege met die naam in Brabant want eerst dacht misschien zit ze in Belgie maar daar bestaat die manege niet. ken je niet iemand met internet die er nog rijd?

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 09:18

Het is ook nog wel een ruitersportcentrum maar geen manege meer. Alle manegepaarden zijn al lang weg.
Het heeft nog wel steeds dezelfde naam.

Welk paard zoek je en wanneer stond die daar?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 11:04

Ik zoek een pony en die is in november verkocht en ze moet daar staan ik heb 5jaar op haar gereden hij heeft haar verkocht zonder het te laten weten...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 11:07

is ze afgelopen jaar november verkocht?
in welke jaeren heb jij er gereden?heb je er tot 2002 gereden?
dan denk ik dat je een andere manege bedoeld, er zitten er toch meereder in asten, neetje die nog wel manegepony's hebben(ik zou er 3 jaar geleden stage lopen voor deurne, was van fam. heijligers) en er zat er nog eentje in asten want we waren toen eerst naar de verkeerde manege gereden!

en 1 van die 2 is later gestopt met manegelessen, weet alleen niet wie van de 2

maar de witte vallei, daar zijn toch best vaak wedstrijden?die heeft al lang voor afgelopen november alle manegepaarden weggedaan, voor zover ik weet!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 11:10

1)
0493-692056
Manege Heijligers
Reeweg 3 5721PD Asten


2)
0493-560257
Manege Paardensportcentr De Witte Vallei
Gezandebaan 31 5725TM Heusden gem Asten

1 van deze 2 bedoel jij dus?

er staat idd nog 'manege' bij de witte valei, maar voor zover ik weet is het geen manege meer, manege heijligers is nog wel een manege, en bijde stallen organiseren regelmatig wedstrijden, maar de witte vallei is dus echt alleen voor 'eigen paarden' en heeft geen manege pony's meer, manege heijligers nog wel

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 11:16

Manege de witte valei worden geen manege lessen meer gegeven, er staan alleen nog maar eigen paarden en pensionpaarden. Alle manege pony's zijn weg.

Groetjes Emma

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 14:51

Renske20 schreef:
is ze afgelopen jaar november verkocht?
in welke jaeren heb jij er gereden?heb je er tot 2002 gereden?
dan denk ik dat je een andere manege bedoeld, er zitten er toch meereder in asten, neetje die nog wel manegepony's hebben(ik zou er 3 jaar geleden stage lopen voor deurne, was van fam. heijligers) en er zat er nog eentje in asten want we waren toen eerst naar de verkeerde manege gereden!

en 1 van die 2 is later gestopt met manegelessen, weet alleen niet wie van de 2

maar de witte vallei, daar zijn toch best vaak wedstrijden?die heeft al lang voor afgelopen november alle manegepaarden weggedaan, voor zover ik weet!


Ik heb er zelf niet gereden maar een verzorgpony van mij waar ik 5jaar op heb gereden is verkocht naar die manege

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 14:52

Emeraldo schreef:
Manege de witte valei worden geen manege lessen meer gegeven, er staan alleen nog maar eigen paarden en pensionpaarden. Alle manege pony's zijn weg.

Groetjes Emma


Staat jouw paard daar dan??

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 14:54

Renske20 schreef:
1)
0493-692056
Manege Heijligers
Reeweg 3 5721PD Asten


2)
0493-560257
Manege Paardensportcentr De Witte Vallei
Gezandebaan 31 5725TM Heusden gem Asten

1 van deze 2 bedoel jij dus?

er staat idd nog 'manege' bij de witte valei, maar voor zover ik weet is het geen manege meer, manege heijligers is nog wel een manege, en bijde stallen organiseren regelmatig wedstrijden, maar de witte vallei is dus echt alleen voor 'eigen paarden' en heeft geen manege pony's meer, manege heijligers nog wel


Ik zal manege Heyligers weleens gaan bellen dan kan ook goed dat de oude eigenaar van haar zich heeft vergist want die is al best oud

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:40

kan hij niet naar die manege zijn verkocht als eigen paard? Of is ze echt als manege paard verkocht?

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:00

Op de witte vallei worden toch ook spring concoursen en oefenspringen georganiseerd?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:42

nee, de oefenwedstrijden zijn bij Heijligers. Bij de witte Vallei heeft iones wel eens een parcoursje gesprongen. En vorig jaar was ik nog met iemand mee van de rijvereniging omdat ze daar moet starten met dressuur. Mooie pensionstal hoor (manege kun je het niet noemen want je kunt geen manegelessen nemen). Er worden dus wel wedstrijden georganiseerd.

De hond is de betere mens

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 18:19

Carolien007 schreef:
kan hij niet naar die manege zijn verkocht als eigen paard? Of is ze echt als manege paard verkocht?


Ja daar zit ik nu zelf ook aan te denken maar die oude eigenaar zij dat dat ze naar manege de witte vallei is maar misschien weet hij niet dat het geen manege meer is.
Zou ik daar niet gewoon een kijkje kunnen nemen en kijken of ze er tussen staat en eventueel ook kijken bij Heyligers gewoon vrijblijvend kijken dat mag toch wel.....

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 18:21

Desiree schreef:
nee, de oefenwedstrijden zijn bij Heijligers. Bij de witte Vallei heeft iones wel eens een parcoursje gesprongen. En vorig jaar was ik nog met iemand mee van de rijvereniging omdat ze daar moet starten met dressuur. Mooie pensionstal hoor (manege kun je het niet noemen want je kunt geen manegelessen nemen). Er worden dus wel wedstrijden georganiseerd.


Ken je niet iemand die z'n paard daar heeft staan en die ook een mailadres heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:12

Citaat:
nee, de oefenwedstrijden zijn bij Heijligers

Bij de witte vallei zijn nog wel oefen spring parcoursen/wedstrijden.
Of het moet per ingang van dit jaar gestopt zijn Lachen

Op woensdag.
1 x in de 2 weken alleen oefenen de andere week in wedstrijd verband.
Maar manege paarden staan er al heel erg lang niet meer.
De wedstrijden zijn voor eigen paarden.

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:02

Hoi wilfredlover,

hoe ziet jou pony eruit emn hoe ie.
Ik kom bij elke week bij manege heijligers en ik heel af en toe op de witte valei.

groetjes sarah

Joycelyn
Berichten: 31
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:16

Kan het misschien zijn dat de pony in Asten-Ommel staat. Dyanne is daar een bij een handelaar een manege begonnen met alleen maar pony's. Ik geloof dat de handelaar De Ombos heet. Ik wil het eventueel wel even navragen.

Groetjes Joyce

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:36

Deze bedoel je Haha!
rijpony- en paardenhandel de ombos
P. Martens
Deurneseweg 39
5724AK Ommel
0493-691773
mobiele telefoon 06-18021678
mobiele telefoon 06-22299527


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:10

ja piet martens heeft altijd heel veel pony's staan, ook hele goede pony's

maar als je verzorgpony daar naartoe is verkocht heb je grote kans dat ze allang is doorverkocht(bij hem is altijd alles te koop, en er komen veel klanten)

manege waar ik heb gewerkt haalde daar altijd de pony's vandaan, hele leuke pony's moet ik zeggen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:21

Misschien heeft een particulier die pony gekocht en staat hij gestalt op die pensionstal?

* To Belg, or not to Belg *

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:22

Linda250 schreef:
Misschien heeft een particulier die pony gekocht en staat hij gestalt op die pensionstal?

ja dat zei ik net ook al, je kan altijd eens kijken, dan weet je het ook.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 16:45

Ik heb net van een meisje gehoord die ik ken dat ze vlakbij de Witte Vallei staat bij de famillie Kersten en die wonen valbij de witte vallei dus als iemand die mensen kent laat het dan even weten via een pb'tje BVD

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 11:33

wenda schreef:
Hoi wilfredlover,

hoe ziet jou pony eruit emn hoe ie.
Ik kom bij elke week bij manege heijligers en ik heel af en toe op de witte valei.

groetjes sarah


Ik heb je pb-tje gestuurd hoe de pony eruit ziet maar je laat niks weten stuur een pb-tje als je er bent geweest a.u.b

Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, JudithDario, Saranghea en 34 bezoekers