na de brand update

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

na de brand update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 12:35

Iedereen die zo lief was om mij te pb en een vriendelijk woord te posten bedankt
Ondertussen kijk je nu de tweede dag wat rillerig terug. Ik weet weer dat terwijl ik met de pannetjes water bezig was en het vuur overal vandaan omhooglekte ik steeds dacht, O waar laat ik de paarden!!!
Na dat ik de brand geblust had probeerde ik man te bellen maar die nam de eerste keren GSM niet op.
Dus aankleden, maar 8 uur nog stikdonker en de elekstriciteit natuurlijk uitgevallen
Dan maar met een zaklantaarn de douche in, waar de verwarming ook uit was dus. Terwijl in onder de douche stond verminderde de zaklantaarn en net toen ik mij in het donker had aangekleed ging mijn GSM. Man kwam eraan. Raar toen stortte ik inelkaar kreeg een shock en ben snel naar bed gegaan. Daarna kwamen de hulp, de dokter, man die de jonge paarden nog moest voeren en van water voorzien.
Alles komt altijd samen.
Het gaat weer goed nu, zelfs onze Duitse Dog eet weer. Ik ben de hele morgen in de weer geweest om her en der water en voer te brengen, doe er wat langer over dan normaal.
Mijn gezicht is wat streperig hier en daar wat blaren, hand iets slechter en ik heb een heel nieuw kapsel. Maar als ik de plafondlamp zie, zeker drie meter hoog, waarvan de kap helemaal opgekruld is, begrijp ik dat ik toch een speciaal beschermengeltje gehad moet hebben. Schijnheilig

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 12:47

Je hebt idd ontzettend veel geluk gehad, denk ik. Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat.
Heb je veel last van de brandwonden? Ik had afgelopen zomer mijn benen 2e graads verbrand en ben daar flink beroerd van geweest... Beterschap iig!

* To Belg, or not to Belg *

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 12:58

Veel beterschap. Ik denk dat je een super beschermengel hebt gehad. Wat een geluk dat je er een beetje "ongeschonden" uit bent gekomen.
Hebben jullie veel schade in huis????

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:00

Fijn te horen dat het weer beter gaat! Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten en kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent!!
Neem lekker de tijd voor jezelf om lichamelijk en geestelijk te genezen!!
Beterschap in ieder geval!!
Groetjes Marielle

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:06

Volgens mij hebben meerder engeltjes hun krachten gebundeld als ik dat zo lees. Ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt of krijgt aan je verwondingen. Het zal nog wel een tijdje duren voor je echt over de schrik heen bent.

Heel veel beterschap!


Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:09

he das schrikken...dus het gaat weer een beetje. Lijkt mij dat angstige momenten toe. Nou doe voorzichtig en hopelijk kun je het in de teokomst een plaatsje geven.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:17

Die engeltjes die ken ik! Wees er maar zuinig op hoor, je weet maar nooit. Doe nog maar even rustig aan, ik kan me voorstellen dat je instortte toen je man eindelijk belde, het zal wel even duren voordat je het van je af kunt schudden. Godzijdank valt alles mee en zijn jij en de dieren nog gezond. Misschien willen je handen wel zo goed herstellen dat je er straks helemaal geen last meer van zult hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Mark0919, Nannetje7, xSuuzerd en 47 bezoekers