warm water

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

warm water

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 13:06

Nadat ik bij de vorige vorst van veel mensen hoorde dat zij het water dat ze hun paard laten drinken een beetje mengen met warm water had ik besloten om dat ook te doen.
Normaal doen we het water in de voerbakken en daar dan stro overheen, maar met dit weer bevriest dat dus. Nu ben ik dus vandeweek met een hamer in de aanslag alle voerbakken gaan ontdooien (lees het ijs kapot geramd met de hamer) toen ik ineens dacht aan het warme water. Ik naar binnen en een emmer (hand)warm water gehaald.
Denk maar niet dat dex er ook maar een slok van heeft gedronken. Soms is dat paard ook een echte Koe . Ik heb de conclusie getrokken Dexel wil zijn drinken alleen als het ijs en ijskoud is. Dus daar stond ik dan met mijn emmer warm water. Het is toch echt een paard naar mijn hart Lovers
BTW de babydoekjes die in mijn kast lagen waren verandert in een klomp, waarmee je een baby kunt vermoorden. Verward Geen aanrader dus.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:12

Hier is het net andersom, Händell wil dus geen ijskoud water drinken en voor hem loop ik dus heen en weer met emmers lauw water.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:45

Hier ook de mijne staan echt te wachten als ik met een bidon warm water afkom. Vinden ze heerlijk. ik vergelijk het altijd met een warme kop koffie of thee voor ons dat heb ik nu ook graag met die kou.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:47

Die van mij ook ; ze zijn DOL op hun lichaamtemperatuur-watertje!!! Ik had hun bakje van over hun deur met koud water gevuld, en heb de bak mogen bij de verwarming zetten, hij was gewoon binnen de kortste keren solide vervroren, HELEMAAL!!!!! Het warm "sapje" was echter zo weg!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

ieris

Berichten: 1758
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:07

Doe je aardeig voor hem,wil die het niet Koe

Mijn paarden weten het wel te waarderen,na het voeren gaaf ik ze een emmer warm water en dat vinden ze heerlijk Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 22:26

Ik krijg zo de indruk dat ik wel een heel apart paard heb. Maar dat wist ik natuurlijk allang

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:54

Mikkie schreef:
Ik krijg zo de indruk dat ik wel een heel apart paard heb. Maar dat wist ik natuurlijk allang


Kleine troost sjaak is ook zo Haha!

Bristol

Berichten: 30
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 08:22

omdat ik gewoon een weilandje met stalletjes heb voor mijn verzorgshetjes neem ik altijd een paar koffiekannen met warm water mee.

In de lerarenkamer kun je friet bakken.
Het zit toch vol met aardappelzakken!:))
P.S: wie weet hoe je fot's bij paarden info kan zeten en bij persoonlijke info wil je me dan effe pb-en????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 09:51

Wat een ellende he dat ales bevroren is, ik loop ook weer met emmertje water. Maar mijn paard wil alleen lauw/warm water. Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:02

Yorghos houdt helemaal niet van warm water. Voor mij wel zo makkelijk, trouwens!

* To Belg, or not to Belg *

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 17:05

Bij ons zijn alle waterbakken bevroren en nu moeten we ze dus ook met de emmer water geven. Maar de dames en heren willen het wel op de goede temperatuur hebben. Ijskoud vinden ze maar niks en warm ook niet. De kou moet net van het water af zijn, dan is het goed. Iets warmer en ze drinken het niet

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:14

Ik heb een paard die krijgt van mij lauw water de rest redelijk warm,ik zit hier in grun al een maand non stop met emmers te sjouwen en met een temperatuur van -14 twee dagen terug bevriest koud water meteen!
Ze krijgen ook savonds gekookte lijnzaad met zemelen en dat is ook nog warm als ze het krijgen maar dat vinden ze geen van allen een probleem! Knipoog

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, FCSA, karelien, laura22, marjor, xChanelx en 9 bezoekers