In mei naar Turkije?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

In mei naar Turkije?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:42

Hallo mensen!
Ik ben zoooo ontzettend toe aan vakantie.. Slapen Wil niks liever dan met mijn luie reet op het strand liggen 15 dagen en 's avonds lekker stappen of terrasje pikken. Heerlijk, lekker bruin bakken en uitrusten, en vooral NIKS doen!
Is er hier iemand die wel eens in mei naar Turkije is geweest? Hoe zit dat met de prijzen en met welke reisorganisatie ben je toen geweest??
Ik sta echt op het punt om te boeken en dan maar in mn uppie te gaan, want aantal vriendinnen willen pers een culturele vakantie gaan doen, andere lichting wil perse met vriendje op stap, en nog een andere lichting krijgt geen vrij.. Als er hier toevallig iemand is die ook rond die tijd in Turkije met een luie kont op het strand ligt..laat t me dan maar ff weten..haha
Maar graag info over de prijzen en dergelijke!!!

BVD!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:46

ik wil ook eind mei of begin juni naar turkije. kijk eens op www.reiskompas.nl. zijn m'n ouders eens mee mee geweest, en was allemaal goed verzorgd enzo. op de site kan je een gids aan vragen. en all-in hotels, lekker verwens worden en leker op het strand... mmmm was t maar al zo ver...


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:48

samantha23 schreef:
ik wil ook eind mei of begin juni naar turkije. kijk eens op www.reiskompas.nl. zijn m'n ouders eens mee mee geweest, en was allemaal goed verzorgd enzo. op de site kan je een gids aan vragen. en all-in hotels, lekker verwens worden en leker op het strand... mmmm was t maar al zo ver...


Krijg n hele vage site als ik daar op klik? Iets van host2go??

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:49

Ik ben wel eens naar Turkije geweest,
was 45 graden en ben meer als de helft van de tijd behoorlijk zie geweest.
Voor mij geen Turkije meer,
ik houd het bij Almelo *LOL*

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:50

In mei is het daar toch nog geen 45 graden???? Of wel? Maakt ook nie uit trouwens..ik wil alleen maar heel lui gaan zijn.... Cool

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:52


Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:59

voor degene die van veel cultuur en weinig massatoerisme
houden kan ik www.harika.nl aanraden!!
Ontdek het gedeelte waar heel weinig toeristen komen en
waar de bevolking je uitnodigt om een kopje turkse thee
te komen drinken!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:32

Ik ben 2 keer naar Turkije geweest 1x naar Alanya en 1x naar Kusadasi ook met reisorganisatie Reiscompas, heel goed geregeld mooie bussen enz enz.
Over het land: het is daar wel heel erg heet bij ons was het ronde de 42 graden, hele gastvrije mensen totaal anders als in Nederland, je kan daar leuk uitgaan vooral in Alanya, ook de omgeving is heel mooi.
De prijzen: mijn ouders betaalden iets van 550 euro per persoon, wij zaten in een 4 sterren hotel half pension, ontbijt lopend buffet en dinner lopend buffet, het eten was heel erg lekker!
Ook de kleding en andere dingen zijn daar heel goedkoop, je hebt daar wel veel nep merkkleding dat is wel een minpunt maar ook echte merkkleding voor weinig, je betaald daar ook met miljoenen dat is wel grappig! Voor mij dit jaar geen Turkije wel Tenerife, iemand daar wel is geweest btw??
Succes nog met zoeken...

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:33

Ik ben 2 keer naar Turkije geweest 1x naar Alanya en 1x naar Kusadasi ook met reisorganisatie Reiscompas, heel goed geregeld mooie bussen enz enz.
Over het land: het is daar wel heel erg heet bij ons was het ronde de 42 graden, hele gastvrije mensen totaal anders als in Nederland, je kan daar leuk uitgaan vooral in Alanya, ook de omgeving is heel mooi.
De prijzen: mijn ouders betaalden iets van 550 euro per persoon, wij zaten in een 4 sterren hotel half pension, ontbijt lopend buffet en dinner lopend buffet, het eten was heel erg lekker!
Ook de kleding en andere dingen zijn daar heel goedkoop, je hebt daar wel veel nep merkkleding dat is wel een minpunt maar ook echte merkkleding voor weinig, je betaald daar ook met miljoenen dat is wel grappig! Voor mij dit jaar geen Turkije wel Tenerife, iemand daar wel is geweest btw??
Succes nog met zoeken...

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 19:48

Ik ben ook in Tenerife geweest, vond er niet veel aan.
Er is 's avonds niet veel te beleven (of ik moet mijn bril Nerd niet op
hebben gehad)
De stranden vind ik niet mooi, het is heel donker zand.
Ik ben meer iemand die richting Griekenland zou gaan als ik
een vakantie in Europa zou doen ook al heb je daar kiezelstranden.
Kos is een echte aanrader *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:35

Misja schreef:
In mei is het daar toch nog geen 45 graden???? Of wel? Maakt ook nie uit trouwens..ik wil alleen maar heel lui gaan zijn.... Cool


Mei is echt een goede tijd om in Turkye op vakantie te gaan !
Het ligt er een beetje aan waar je naar toe wilt (temperaturen verschillen behoorlijk per streek), maar reken op tussen de 22 en 28 graden.

Waarom loop je niet even binnen bij het reisbureau, de nieuwe zomergidsen zijn net uit !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ManonGrr en 47 bezoekers