Au Au Au!!! Peesontsteking....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 23:29

Ik ben een tijdje geleden bij de dokter geweet omdat ik zo'n last had van mijn enkel/achillespees...diagnose: peesontsteking. Toen heb ik dus medicijnen gekregen en die kuur moest ik afmaken en als dat niet hielp terug voor fysiotherapie (anders injecties om de pees...arghhh... Verward ). In ieder geval...ipv verbetering heb ik nu bij allebei mijn benen last...ik kan mijn achillespees niet eens meer voelen (ging voorheen makkelijk, was mooi "droog" peesje... Schijnheilig ) zo veel vocht zit er volgens mij omheen...vooral trap lopen is erg pijnlijk en als ik rijd...hakken uitdrukken gaat dus echt niet... Scheve mond\ Iemand tips hiervoor? Ga sowieso de dokter wel ff bellen, maar goed...heb ook al zitten denken dat ik misschien 2 keer p/d koud af moet spuiten en dan stappen op de harde weg... Haha! Dat hielp bij Escala immers ook...Nou ja, duim maar voor me dat het gauw over is, want behalve oncomfortabel is het ook een raar gezicht vind ik... Haha! Valt waarschijnlijk alleen mij op, maar ja... Schijnheilig Knipoog

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 23:34

auwauw wat hebben jullie bokkers toch een hoop beenblessures!!!beterschap maar dan ennne veeeeeeeeeeeeel vitamientjes eten drinken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 07:51

Oei, dat is vervelend. Ik zou zeggen veel rust en koelen. En natuurlijk even langs de dokter. Ik heb het wel eens in mijn bovenarmen (vooral toen ik veel serveerwerk deed) en dan hielp aleen: mijn arm niet bewegen en ibuprofen (is namelijk ook onstekingsremmer).
Sterkte er mee!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 08:00

Oeff...en ik moet zo werken...Dwz, de hele dag staan en lopen...hmmm...misschien niet zo'n goed idee, idd maar ff dokter bellen. Ik heb trouwens ontstekingsremmers gehad, maar die hebben dus helaas niet geholpen...op naar de fysio... Verward Hihihi...en anders had ze nog andere "leuke" dingen voor me in het vooruitzicht...injecties om de pees bijvoorbeeld...gelukkig ben ik geen paard, als een paard zo beroerd loopt...nou ja, laten we het daar verder mar niet over hebben...Hoe gaat het eigenlijk met jouw enkel Katrien? Zo dik zijn die van mij gelukkig niet...dan had ik mijn schoenen niet meer aan gekund denk ik...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 09:33

auwie.... ik zou maar niet gaan werken als je de hele tijd moet staan en lopen en alles. Is slecht voor je peesje!

xxx so

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 12:58

Ik zit nu dus lekker thuis achter de computer met mijn voetjes in een bak ijskoud water!!! Brrrr...koud! Ik ga zo even de fysiotherapeut bellen voor een afspraak en binnenkort even bloed laten prikken om te laten onderzoeken op ontstekingen en reuma... Verward Reuma...??? Hoop toch echt van niet...ff duimen met z'n allen...please... Schijnheilig Eigenlijk wil ik wel even in het zonnetje zitten, maar het is bloedje heet in onze tuin!!! Meer dan 40 graden...tuin vangt namelijk geen wind...nou ja, lekker bokken dan maar...ga wel een keertje naar de zonnebank, word ik tenminste egaal bruin... Knipoog Ben trouwens al verbrand op mijn rug na dagje op stal gisteren...kon ik net niet bij met de zonnebrand... Scheve mond\

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:42

duim duim duim duim duim
40 graden???poeh das wel erg heet!!!ik weet niet hoeveel het hier is graadje of 25 Verward
maar de hele dag bokken is ook niet mis!!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:28

Auw auw auw, dat doet hartstikke zeer.

afspuiten en stappen inderdaad. Je kunt het ook insmeren met simicur. Of als je dat niet durft kun je perskindol gel of liniment halen en dat er op smeren,het verlicht en koelt.