Eindelijk.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Eindelijk.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 01:30

Eindelijk is Tamor dan "thuis" Haha! Haha! Haha!

Na veel geduld staat hij er dan eindelijk, Dromen ben ondertussen bevallen van mijn tweeling Valentijn en Robin en zag weer tijd om lekker te gaan hobbyen met mijn nieuwe aanwinst Tamor! Haha!

Om kennis te laten maken aan zijn nieuwe (werk)-omgeving heb ik hem met dit mooie maar koude winterse weer lekker los gegooid in de bak Pling

Eerst de worming-up met strekkende benen Kwijl dit was ook wel nodig want meneer dacht zelfs dat hij kon vliegen

AfbeeldingAfbeelding

Alhoewel hij met zijn vliegkunst aardig los kwam van de grond, Bloos was er dan toch een moment van rust en trots de mooie landelijke omgeving opserveren. Sigaar


AfbeeldingAfbeelding

Kijk mij eens trots en blij zijn met m'n nieuwe werkplek Knipoog Maar het is nu wel erg koud dus breng me maar weer snel naar mijn stal toe *LOL*

AfbeeldingAfbeelding[/img]

Nou daaaag tot de volgende tamor keer weer Knipoog


Primadonna

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 09:54

Sjee wat een lekker stoer ding!!
Hij ziet er uit alsof hij weet dat hij leuk is!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:42

Hetzelfde wat lusitano zegt, wat een lekker stoer ding!! Met de nadruk op lekker natuurlijk.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:42

Lusitano schreef:
Sjee wat een lekker stoer ding!!
Hij ziet er uit alsof hij weet dat hij leuk is!


Een paard met eigendunk Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:43

wat een onwijs mooi paardje!!!!!! wat is het voor "merk"?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:43

PrimaDonna schreef:
Eindelijk is Tamor dan "thuis" Haha! Haha! Haha!

Na veel geduld staat hij er dan eindelijk, Dromen ben ondertussen bevallen van mijn tweeling Valentijn en Robin en zag weer tijd om lekker te gaan hobbyen met mijn nieuwe aanwinst Tamor! Haha!

Om kennis te laten maken aan zijn nieuwe (werk)-omgeving heb ik hem met dit mooie maar koude winterse weer lekker los gegooid in de bak Pling

Eerst de worming-up met strekkende benen Kwijl dit was ook wel nodig want meneer dacht zelfs dat hij kon vliegen

AfbeeldingAfbeelding

Alhoewel hij met zijn vliegkunst aardig los kwam van de grond, Bloos was er dan toch een moment van rust en trots de mooie landelijke omgeving opserveren. Sigaar


AfbeeldingAfbeelding

Kijk mij eens trots en blij zijn met m'n nieuwe werkplek Knipoog Maar het is nu wel erg koud dus breng me maar weer snel naar mijn stal toe *LOL*

AfbeeldingAfbeelding[/img]

Nou daaaag tot de volgende tamor keer weer Knipoog


Primadonna


Sorry wat vergeten, Gefeliciteerd!!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:04

gefeliciteerd met je tweeling!
en wat een prachtig mooi zwart paard! ik hou van zwart!!
is het kwpn?

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 15:16

Hoi hoi,

Tamors merk is inderdaad KWPN en wel te verstaan een Gribaldi x Rechter x Amor versie Knipoog Haha!
Deze grote en vrij nieuwe versie is nu 3jaar oud en word met maart ingereden. *LOL*
Op dit moment maken we hem daar dus start klaar voor.
Eerst nog wat materialen kennis opdoen voor we met het grote werk kunnen beginnen. }>

Het is wel de bedoeling dat we hem rustig in gaan rijden anders krijg je mankementen en er zit nu geen garantie meer op.
Hij is gelukkig wel goed verzekerd voor het geval dat hij met dit winterse weer een flinke glijer gaat maken... Knipoog
Tja en een jong paard brengt natuurlijk wat extra risico's met zich mee! Lips are sealed en vooral dit merk het is wel een betrouwbaar merk maar...er is nog niet zoveel over bekend dus we houden overal rekening mee! Scheve mond

Voor de mensen die dit merk ook aan willen schaffen, moet ik helaas terleurstellen...er is geen replica van dit showmodel Haha! *LOL*
Maar, niet helemaal getreurd....je hebt ook modellen die er behoorlijk op lijken ........zelfs in andere kleuren verkrijgbaar.
keuze uit: standaard kleuren; wit, rood, bruin en zwart en daarnaast zijn er nog vele apartere kleuren te verkrijgen. zoals blauw of valk maar ook verkrijgbaar met stippen of vlekken Party!! Party!! Party!! Party!!
Nou, genoeg gegrapt maar weer Haha! Clown Clown Clown

groetjes, Primadonna

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:26

Wat een lekker ding!!!! Lovers Echt prachtig!! Zou je echt jaloers op worden!!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 17:24

wat een mooi paard ik zag meteen dat die van Gribaldi was ..

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:40

PrimaDonna schreef:
Voor de mensen die dit merk ook aan willen schaffen, moet ik helaas terleurstellen...er is geen replica van dit showmodel Haha! *LOL*
Maar, niet helemaal getreurd....je hebt ook modellen die er behoorlijk op lijken ........zelfs in andere kleuren verkrijgbaar.
keuze uit: standaard kleuren; wit, rood, bruin en zwart en daarnaast zijn er nog vele apartere kleuren te verkrijgen. zoals blauw of valk maar ook verkrijgbaar met stippen of vlekken Party!! Party!! Party!! Party!!


Ha dat dacht je Haha! Ik rijd er ook een van dat merk! Lijkt er best een beetje op toch? Als je hem niet leuk vindt komt dat vast niet door het model maar door de belabberde kwaliteit van de foto....
Afbeelding

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:44

Hmmm, zie nu dat de foto nog beroerder is na uploaden...nou ja..dan moeten jullie de kwaliteiten er zelf maar bijdenken...

En, bijna vergeten Bloos , ik vind de jouwe in ieder geval ontzettend leuk, maar dat had ik in een eerder topic volgens mij ookal eens gezegd..
Laatst bijgewerkt door daan op 11-01-03 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:52

Die is ruig!!!
Gaaf koppie zeg!!!!! :>

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:00

mooi en leuk paardje zeg!!!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 13:29

veel succes en plezier als je hem in gaat rijden maar zo te zien gaat het een SUPER paardje worden hoor!!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 13:35

Kwijl!!! Jeetje wat een lekkerding! Hij heeft een hele mooie uitstraling!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 15:47

heel gaaf¨paard. Echt een heel mooi beest(je)

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 22:46

He, Daan Lachen

Ik vind het wel lache Haha! dat jij er ook een exemplaar van hebt Haha!
Keek mijn ogen uit al hoewel de foto niet echt duidelijk is, zijn het echt net tweelingen die van jou en mij Bloos
Heb je er niet een duidelijker foto van ben wel erg benieuwd nu!
Vertel er eens wat meer over Ik denk dat je nu meer mensen nieuwsgierig hebt gemaakt *LOL*

Ik heb hem trouwens afgelopen zaterdag voor het eerst gelongeerd en met hoofdstel en dit ging ontzettend goed hij is wel een beetje lui en moet de hoefslag nog ontdekken maar ik ben erg trots op hem dat hij het nu toch zo leuk oppakt. Schijnheilig
Ik had speciaal voor hem een nieuw hoofdstel gekocht en dat staat super chique jullie krijgen later hier nog wel een update van met foto! Knipoog

Groetjes, Primadonna

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:26

Ik zie alleen kruisjes!!!!!!!!!!!
Ik wil dat beesie ook wel is zien,ben nu wel nieuwsgierig!!!!!!
Wel kan ik je alvast feliciteren met je 2-ling!!!!!!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:04

Hoi Prima Donna,

Ik heb er zelf geen exemplaar van hoor, ik rijd er alleen maar op. Zijn mama is wel van mij! Maar die van de foto is dus een zwarte Gribaldi van 5, nou ja hij wordt dit jaar 6. Kwa kleur en aftekeningen is hij echt een kopie van de jouwe volgens mij, kwa model en beweging verschillen ze denk ik wel wat. Toen ik die bokfoto van de jouwe zag vond ik dat wel grappig omdat ik dus ook een soortgelijke foto van deze heb, alleen dus jammer genoeg van slechte kwalitiet. Ik zal je deze foto en nog wat andere proberen te emailen of pb'en en dan hopen dat ie wat beter is. Ik heb wel een heleboel foto's van hem, maar die staan niet op de computer dus die moet ik ooit nog eens ergens scannen...

Leuk dat de jouwe zo braaf was met longeren zeg! En kom maar op met die foto's hoor!

Heb het net bij een andere uploadsite geprobeerd, misschien is deze beter??

Afbeelding

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 14:11

Leuke foto's en mooi paard!

Maar jullie mogen bij jullie op stal toch geen paarden losgooien in de bak ?
Dat begreep ik tenminste toen ik er was! Alleen losgooien in de longeerring zeiden ze toen Verward

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:10

hey, gefeliceerd met de tweeling! echt een stoer beestje, en wat een schetig koppie!!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:59

jeetje wat een coole foto's !!!
moest ie ff uit zijn dak Haha!
hij wil zeker laten zien ''ja hier ben ik weer zoals je ziet Lachen ''
leuke foto's Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:32

Wat een verschrikkelijk gaaf beest! Ik ben echt helemaal weg van zwart! En ik word echt groen van jaloezie Haha! echt prachtig, al zou ik niet graag op zijn rug zitten als ie zo aan het bokken is als op die derde foto....

Nog heel veel plezier met hem en nog gefeliciteerd met de tweeling Haha!

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 21:11

In een woord: WOW!!