Wat nou weersverwachting.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Wat nou weersverwachting.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 19:29

Wanneer gaat het nou eindelijk weer een keer warm water regenen? De weermensjes hebben nu sneeuw voorspelt in het westen maar ik durf er om te wedden dat het nu weer in het midden des lands gaat sneeuwen. Gisterochtend (rond 01.00 uur) sneeuwde het ook terwijl ze op alle weersverwachtingen hadden gezegd dat het in het noorden van het land zou gaan sneeuwen. Sinds wanneer ligt Baarn in het noorden van het land?

Ik vind sneeuw best mooi om te zien vallen maar het mag met een dag wel weer over zijn hoor. Dan ook nog die onwijze poedersuiker vorst erbij. De grond is stijf gevroren dus je begint helemaal niets. Ik ga zometeen maar naar de stad denk ik, nieuwe laarzen of schoenen shoppen.

Ik ben in ieder geval wel blij dat ik eergisteren in D een extra nieuwe kachel heb gekocht, het was vanochtend -12,5 C buiten. Ik had met al verslapen, werd pas om 09.00 uur wakker en de auto wilde niet helemaal lekker starten. Gevolg: pas om 10.30 uur op mijn werk aanwezig. Zou het aan het koude weer liggen dat de exchange server het niet meer doet. Is ook al zo oliebol want we hebben sinds 4 maanden een nieuw netwerk en nieuwe servers en alles en om de haverklap vliegt die exchange server eruit. Dus geen Outlook is geen agendabeheer en geen e-mail. (nu al anderhalve dag Frusty )Daar zit je dan als secretaresse en AZ'er. Gelukkig kan er nog wel worden gebokt Haha! , maar daar neemt de productiviteit ook niet echt van toe.

Ik hoop dat het snel gaat dooien want wil er toch wel weer eens opzitten (nu al bijna een week niet).

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:44

ik dacht dat het ging om een witte kerst? nu is t 2 weken later en is t wit. nee geef mij ook maar lente, kan niet wachten tot het zonnetje weer lekker schijnt en de bomen weer leuk groen zijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:07

Liever een hitte golf dan die rotte kou!!!!

pls pls pls laat het snel boven 0 worden, pls pls pls .

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:09

Nou ik word er gek van elke keer of natte sneeuw of vriezen zonder sneeuw Boos!
Ik wil dijkje glijden *LOL*


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:12

Ik ben het ook zat!!!!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:38

Ik wil ook zomer!!
Ik heb inmiddels 3 straalkachels in huis staan. Heb enkel glas en het is hier niet warm te krijgen. Gelukkig betaal ik inclusief, dus de straalkachels staan op volle sterkte Lachen

זכור

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:40

Ik vind de winter op zich niet zo erg, maar ben wel flauw van dat krabben van de auto steeds en die gladde wegen.
Een hittegolf is ook niet alles .

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:44

Ik heb eindelijk iets te krabben *LOL*

זכור

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:48

haha dat is waar Haha!
ik heb wat te krabben van iemand anders Verdrietig

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:01

Zet je toch zo schermpje op je ruit Hoef je niet meer te krabben.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:22

Ik kon net van buiten(paarden voeren)en hoefde,in tegenstelling tot vanochtend,geen nippeltjes van de drinkbakken te ontdooien.Het voelt ook veel minder koud aan.Het lijkt alsof er sneeuw komt.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:26

En inmiddels ligt er alweer een nieuw laagje sneeuw bovenop wat er reeds lag....... Huilen We hadden gisteren zelfs geen water meer. De hoofleiding was op de plaats waar deze boven de grond komt, in de garage, bevroren. En dat terwijl het, vergeleken met de vorige vorstperiode, minder koud is. En zo te zien aan de lucht zou er zo best nog wat winterse neerslag kunnen vallen.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:15

Citaat:
Ik vind de winter op zich niet zo erg, maar ben wel flauw van dat krabben van de auto steeds

Wij hebben een garage Haha!

Ik vind de winter wel wat hebben. Die sneeuw vind ik mooi en ik kleed me wel naar de kou. Rijden kan ik in de binnenbak.
Een hittegolf vind ik veel minder. Dan kun je je nog zo luchtig kleden, maar dan houd je het nog warm.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:21

ja gister hadden ze geen sneeuw voorspelt in het westen...en waar sneeuwt het???? PRECIES!!!! Het westen dus! Gelukkig kunnen we gratis pekel halen in Den Haag...is wel lekker voor bij de paardjes

22 Januari verwachten we ons kleintje

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:28

Ik wil graag deze maand een 11-stedentocht, dan doe ik mee.
Of anders genoeg sneeuw om de bult bij Kardinge af te skien. Hier ligt 2 cm en daar kun je niets mee, te weinig om er plezier van te hebben, genoeg voor ellende.
Ik dacht dat het noorden sneeuw zou krijgen, maar hier is niets gevallen (3 vlokjes dan).
Je kunt hier morgen ergens een wandeling maken, en als het genoeg gesneeuwd heeft ook langlaufen. Nou, dat gebeurt denk ik niet.

Hier schijnt de zon, het vriest, prachtig winterweer Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:29

yep idd, ik vind ook dat het of nog heel erg moet gaan sneeuwen of dat alles maar weg moet gaan, dit is net niks

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:45

hmmm van mij mag het ook weer dooien hoor, geen gesjouw meer met water, weer lekker het bos in met de paarden.... komt nog bij dat de verwarming in mijn auto kapot is en dan wordt het toch wel erg koud...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:51

Van mij mag het nog een paar dagen blijven vriezen! Want wij hebben in de buurt in de bossen een groot ven, het bankven en dat gaat open als er genoeg ijs ligt en dat is echt keileuk om op de schaatsen. Is echt groot.

Vandaag ben ik ook al op een vijver weesten schaatsen. Van mij mag er wel sneeuw komen, maar dan wel een heel dik pak!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, _Sun, Berdien, BingBot, bonnie1998, fjord_brucht, Flux, Happyhealthy, Jade91, Jadero, KimD, linoleum, MairiMacBran, Marije112, MarJon, Monster, Natascha, Perros, Rensjee, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xxmichellexx, YandexBot, zonnebloem18 en 219 bezoekers