Wie kent er afstammelingen van Eusebio.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Wie kent er afstammelingen van Eusebio.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 18:59

Ik heb zelf een 7 jarige Eusebio waar ik Z2 dressuur mee rijdt. De hengst is zelf voor de springsport gebruikt. Ik ben benieuwd naar mensen die ook een Eusebio in de dressuur of het springen uitbrengen. De mijne springt trouwens voor geen meter.


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 19:09

Ik heb wel een Eusebio gekend die in het Z sprong, is toen ook samengesteld gaan rijden. Maar is toen in de waterbak ten val gekomen waarbij hij zijn been brak en afgemaakt moest worden. Weet niet of het ook DE Eusebio is die jij bedoelt...

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 19:41

Denk van niet die ik bedoel is de KWPN hengst Eusebio van Zeoliet. Is in de springsport uitgebracht door Marijke de Geus.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 12:12

Echt helemaal niemand? Hij moet toch wel een paar honderd nakomelingen rond hebben lopen. Ik heb gehoord dat Arjen Teeuwissen er ook eentje zou hebben.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 13:38

Ik ken een Eusebio nakomeling, een lieve vosruin, zeer betrouwbaar, heeft geloof ik M-dressuur gelopen, kon niet hogerop vanwege hanetred.

Er rijdt nu een "beginner" op die veel plezier van dit paard beleeft. Of dit paard ook kan springen weet ik niet.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 13:50

Wij hebben ook een vosje van Eusebio gehad met hanetred, liep dacht ik M dressuur. Zit nu heel ernstig na te denken hoe hij heette. Hij zal nu in elk geval 10 jaar oud zijn, kon ook aangespannen lopen. Zou wel heel toevallig zijn als het dezelfde was.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 14:13

De vos waar ik het over heb heet Kenneth, en wordt nu trouwens Asterix genoemd. Haha!

Zou wel heel leuk zijn als we het over dezelfde vos hebben!

boemel

Berichten: 8361
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:33

Een kennis reed een aantal jaren geleden een bruine ruin v. Eusebio.
Was best een leuk paardje, best braaf en zag er leuk uit. Hij was wel redelijk pittig (maar was toen ook pas 4 jaar oud). Hij was wel erg klein (ca. 1.60m en vrij smalletjes gebouwd).

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 22:54

Hoor ik wel vaker van Eusebio's dat ze of heel fors zijn of smal en klein. De mijne is juist heel breed.

jappe
Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Zevenaar

eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:49

Ik heb een schimmelmerrie van 1.62 van eusebio en ze kan vreselijk goed springen. Ik rijd sinds kort weer dressuur met haar vanwege een
langdurige blessure, maar ik kan zeggen dat ze 3 goede gangen heeft.
Bij ons in de kring lopen meer Eusebio's en ze staan alle bekend als
heetgebakerde, temperamentvolle beesjes, die je als ze voor je zijn ook echt voor je willen werken.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 17:55

Grappig, de Eusebio's die ik heb gehad waren vaak heel rustig en nuchter. Die ik nu heb is ook een beetje een stresskip.

ChristelSla
Berichten: 113
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 18:09

Een vriendin van mij heeft een Eusebio dochter. Dit paard heet Kuraat en heeft op een hoge Z2 dressuur gelopen. Het is een bloedmooi paard. Grof, 1.75m hoog en stevig gebouwd. Dit paard is erg lief maar kan kuren hebben(in de winter).

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 10:24

Katja schreef:
Echt helemaal niemand? Hij moet toch wel een paar honderd nakomelingen rond hebben lopen. Ik heb gehoord dat Arjen Teeuwissen er ook eentje zou hebben.


Deze heb ik gereden. Hij staat nu voor verkoop bij Diederik Wigmans. Ik heb daar 3 dagen gelopen en kreeg deze dus ook te rijden. Heel groot bruin paard, heeft Lichte tour gelopen met Arjen Teeuwissen. Verder super braaf dier.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:30

Ik dacht dat Marijke ook sgw met Eusebio had gereden?

...

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 12:55

Wat een opleving van dit onderwerp. Wel leuk! Marijke heeft geen SGW gereden met Eusebio alleen dressuur en springen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 14:34

Iemand bij ons op stal heeft nu een superbrave witte pionmerrie, maar voorheen een zwarte eusebioruin. REed ze altijd mee in de picture, want het was een mooie verschijning. Maar hij was ook de duivel in eigen persoon. Ze heeft hem moeten laten afmaken, had iets aan zijn benen waardoor hij pijn had.

De hond is de betere mens

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:45

Heey,
Ik heb een 10 jarige donker bruine merrie, haar vader is eusebio. Ik start haar nog niet op wedstrijden, maar dat is dit jaar wel de bedoeling, eerst in dressuur later in het springen want dat kan ze heel mooi. ze heeft heel erg oog voor de sprong en houdt de sprong in haar vizier. ze kent nog niet veel, er is nooit wat met haar gedaan, wat erg jammer is. pb me anders ff als je ene foto of wat dan ook nog moet weten.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:48

Bij mij op stal staat een grote d. bruine Eusebio. Ook een springer trouwens [ik dacht Z] en een super braaf en een fijn karakter.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:55

kunnen jullie hier eens foto's plaatsen van eusebio afstammelingen?? en mischien hefet een van jullie nog foto's van eusebio zelf, ik kan er moelijk aankomen, ik heb er maar 1, en dat is er 1 uit het hengstenboek van 93 dacht ik.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:58

Afbeelding
Dit is mijn Eusebio merrie: Mayday, je ziet dat ze totaal geen spieren heeft, ze heeft haar hele leven nog bijna niks gedaan, en is pas laat zadelmak gemaakr, ik moet haar rijden en ermee omgaan als een jong paard terwijl ze al 10 jaar is. maar het gaat nu al een stuk beter met haar, ze is niet meer zo schrikkerig, en ze kan super springen!! op de foto dat was in de zomer en had ik haar net.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 14:19

koetje schreef:
kunnen jullie hier eens foto's plaatsen van eusebio afstammelingen?? en mischien hefet een van jullie nog foto's van eusebio zelf, ik kan er moelijk aankomen, ik heb er maar 1, en dat is er 1 uit het hengstenboek van 93 dacht ik.


Ik zal wel eens een paar foto's opzoeken. Heb Eusebio een jaar of 5 gereden dus er is wel wat te vinden en ik heb nu ook nog een Eusebio op stal staan.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 18:38

And the winner is..........Heel goed SP. Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:12

sherlock holmes is er niets bij.

Amor Vincit Omnia


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:23

Jaaaajaaa,
Who's the man? Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac, carika, Ptl4ever, SentiBot en 91 bezoekers