Aangerede!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Aangerede!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:04

WIe is er ook wel eens aan gerede door een auto?
nou ik al 3x!
1x was mijn schuld!
maar de andere 2 niet!
had dus vandaag
reed op een fietspad en de auto moest stoppen want er stonden van die haaientanden op de weg. rijd ie keihard over de drempel tegen mij op! gelukug had ik niks! maar hoop dat ie auto krase heeft! was zon jonge gozer met een sportwage! zeker ilegale rijbewijs! oe daar maak me zo boos om die mense die te hard rijde! Boos!
wie ook wel eens aangerede? Verward


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:15

Ik!

Voor dik een jaar terug reed ik met mijn kleine autootje net van huis weg,
komt er opeens zo'n vet grote shovel uit het niets als aan razende Gerrit mijn auto binnen stormen.
Kon er zelf heeeelemaaaaal niets aan doen hoor! Haha!

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:18

AUto kaduk? zeker?

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:20

Yep, zijzelf ook gedeeltelijk Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:25

Oei das niet leuk!
!x is wel een auto over me heen gereden maar had gelukug niks!

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:31

Viel mee,
heb er een leuk cabriootje aan overgehouden Pling

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:32

Ik heb ook iets van drie aanrijdingen gehad. 1 ook mijn schuld

Off0topic: Je bent bij heel veel worden de -N vergeten, staat zo dom.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:35

Goh wat vervelend.
Ik ben nog nooit aangereden gelukkig.

In het vervolg is wat meer correcte schrijfstijl wel gewenst, dit leest ronduit irritant en het staat nogal sullig.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:36

Ik nog nooit ,maar 1x bijna.Ik ging 's avonds om 8 uur in de vakantie weer naar huis (kwam van mijn oma en opa).Steek ik aan het licht over (het was groen), over het fietspad.Komt er ineens zo'n auto aan vlammen.En hij stoptte vlak voor mij.Zo'n jonge gozer in zijn sportkar gewoon door het rood gereden , stel je voor dat.... .En je mag wel is wat minder msntaal gebruiken.Met al je N-en weg te laten.Is vervelend om te lezen Boos!.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:55

Ik ben aangereden door een andere fietser. Ik fietste gewoon en wou haar inhalen. Maar zij steekt in een keer over zo tegen mij aan. En boem daar ging haar stuur in mijn oog. Ze was vergeten haar hand uit te steken!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:57

Ik ben gelukkig nog nooit aangereden (even afkloppen Knipoog) , wel meerdere malen aangeskied Knipoog hahaha maarja dat telt niet Haha!

Romeo Lovers

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:37

Ik ben een paar jaar geleden op een kruispunt een keer aangereden door een busje,maar ik had verder niks.Een paar maand geleden ben ik (ook op mn fiets) door een auto aan gereden,toen was wel even 'weg geweest'en een hersenschudding,en mijn elleboog gehecht worden.
De eerste keer was mijn schuld niet,de tweede keer eigen schuld,want er stonden haaientanden,maar de auto reed ook aan de verkeerde kant v/d weg en zag mij niet,maar oke,er stonden haaientanden.
Maar goed,het maakte verder niks uit,want hij had geen schade aan de auto,want hij reed niet bij mijn fiets op,maar bij mijn been Boos! ,dus geen
krassen op de auto verder.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:42

1 keer bijna...

Door een politieauto en t was niet mijn schuld! Hij kwam van een weg met haaientanden af en dacht zeker dat iedereen de politie voorang ging geven nou niet dus en hij raakte me bijna.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:45

Sjuimpje schreef:
Ik!

Voor dik een jaar terug reed ik met mijn kleine autootje net van huis weg,
komt er opeens zo'n vet grote shovel uit het niets als aan razende Gerrit mijn auto binnen stormen.
Kon er zelf heeeelemaaaaal niets aan doen hoor! Haha!


Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren Sjuimpje. Wat heb jij toen een mazzel gehad. En het pootje van je hondje is ook weer helemaal hersteld zag ik Knipoog

Zelf ook een keer aangereden, autootje was gelijk een stukje kleiner en de hoedenplank stond in mijn nek.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:06

Ik ben 2 keer aangereden, geen 1 keer mijn schuld...

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:20

op een paar kleine "ongelukjes"zoals een scooter die voorbij raast en je net raakt, of en auto die vreselijk snijdt... eigenlijk niks
en dat terwijl ik meer als 100 km per week per fiets afleg...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:28

Ik ben op de eerste dag van mijn kerstvakantie aangereden door een overstekende betonnen paal...en dat terwijl ik mijn auto juist mooi wilde gaan maken in de wasstraat

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:08

nope, ik niet Haha! tenminste, niet op een fiets o.i.d. wel in de auto Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 01:37

Ik ben 1 x aangereden toen ik op een fietspad fietste en een vrouw die van een parkeerplaats kwam niet doorhad dat daar ook fietsers van rechts kwamen. Boos!

Resultaat: kin kapot (hoefde net niet gehecht), stukje van m'n tand af en een gat op m'n pols waar nu wild vlees zit omdat het niet wilde helen.

Fijne bijkomstigheid: het gebeurde tegenover het academisch ziekenhuis op de Uithof in Utrecht. Alleen mocht ik niet naar de EHBO lopen: het was een ongeval met letsel en dus moesten ze een ambulance uit de binnenstad laten komen... Vond ik onzin, maar ik had niets te vinden. Haha!

En nee, het was dus niet mijn schuld. Ik had voorrang op dat fietspad.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 08:09

Geen echte aanrijding meegemaakt. Weleens tegen een autodeur opgereden. Iemand was zo slim om zijn auto op het fietspad te parkeren en zonder kijken het portier open te gooien.
Schade viel gelukkig mee. Een blauwe arm en al mijn boodschappen over straat. Hij had een paar flinke krassen op het portier. Hij heeft trouwens netjes mijn boodschapjes opgeraapt en naar mijn huis gebracht.

* To Belg, or not to Belg *

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 09:47

14 mei 2002, een dikke Mercedes kuste mijn Tigraatje op de flank.
180 graden gedraaid, weiland in gevlogen en 2 omheiningen meegepakt.

Tigraatje total loss en Barbje gelukkig helemaal heel Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:30

Ik was net 16 geworden en een brommer gekocht. Eerste dag naar school, keert er zo'n dombo zomaar de weg op zonder richting aan te geven. Ik was er dus al naast, dikke vette schuiver. Alle kranten over de straat Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

germie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:33

mm, ik ben 1 keer aangereden terwijl ik stilstond. Dat was 2 weken terug. Ik moest om een busje+aanhanger heen, maar moest wachten vanwege een tegenligger. Rijdt dat busje ineens achteruit. Dus blikschade.

Ik heb zelf een eend overgereden op de fiets. Kon er niets aan doen, beest stak over en toen was het einde eend.
Dit is mij ook ene keer overkomen met een hond. Ik had een nieuwe fiets, m'n eerste ritje en toen stak de hond over. Zo'n hele grote. Hond had niets, m'n fiets wel Boos! De eigenaren zaten niets vermoedend binnen.

Ik heb ook ene keer meegemaakt dat een fietser op een eigen weg ons op de paardne heeft aangereden. Wij reden naast elkaar, geen meter ruimte ertussen. En opeens staat er een fietser tussen de paarden. Toen was het mep van 1 van de paarden en fietser op de grond. Degene die toen op het paard dat mepte zat (m'n mederuiter dus) lag in het prikkeldraad. Zij had een enorme wond in haar arm. Fietser had niets, ja een blauw bovenbeen van de trap. En ik kon met 2 paardne aan de hand terug. Dat was dus erg onnadenkend gedrag van die fietser. Ik denk dat die man nooit meer dicht bij paardne komt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, _JTM, amy495, Anoukjuuuhh, belle_boef, Berdien, Blue_flower, cherrypower, danielle_x, Dees, Eefjahh, Evito_06, Flew, gerlienke, Ginny135, GrapeshotBot, HarmanyL, Hootje, Jolantje246, lina1998, Mandy25, Mariett, mariska_emke, MayoNeighs, mmajar, Pien63, Sabine, scappa, Selina, Susan88, winnetou4502, xSannee en 89 bezoekers