Snow in de snow! + van 4 mtr. hoogte :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Snow in de snow! + van 4 mtr. hoogte :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 19:41

Ik kon de afgelopen dagen alleen 's avonds naar Snowdon, net nu het had gesneeuwd Boos! Bak was bevroren, dus dat was drie dagen wandelen in het donker op t erf...

Vandaag kon ik dus eindelijk overdag naar Snowdon en er lag nog wel wat sneeuw, dus een wegwerpcamera gekocht! (digi is nog steeds bij de reparatie...)

Bij aankomst op stal was de eigenaar bezig met de veren van de roldeur en hij vroeg of ik even mee wilde helpen. Jahoor, ikke wel. Toen stond ik dus voor snow's stal op 3 meter hoogte en dat zag er best leuk uit Lachen Die foto is mislukt jammer genoeg, maar de staleigenaar kwam op het idee om mij bij de bak op 4 meter hoogte te zetten met de laadklep van de trekker (of hoe je dat ook noemt Haha!) Resultaat:

Afbeelding
Afbeelding

Nou toen de stoute schoenen aangetrokken en zonder zadel naar buiten gegaan, gewoon met het halster en halstertouw.

Op straat voor stal:
Afbeelding

In het bos:
Afbeelding
Afbeelding

Dankzij voorbijgangers Lachen :
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/saampjes(2).jpg[/img]

Heuveltjes Lachen :
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/heuveltjes(1).jpg[/img]

Midden in het bos Lips are sealed :
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/snow(5).jpg[/img]

T was toch best glad in het bos dus zijn we terug wezen wandelen Lachen

groetjes Leon en Snowdon

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:44

haha kei lieff joh.. haha leuk zow die fotos die je gemaakt hebt da je der op zit enne lieve voorbij ganger hoor.. kei gaaf da je da zow durft met halster en zonder zadel (Y) Tong uitsteken;)

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:47

leuke foto´s en mooi paardje
Dat ene oortje zwart en die andere wit is echt schattig
groetjes marlon

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:51

leuke foto's hoor leon Pling

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:56

Lieve foto's ! Snow is echt een cool paardje!
Tinkjes zijn gewoon cool Lovers Toch Leon ? Knipoog

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:01

leuke foto's joh je ziet hem ecth kijken van wat doet hij daar nu boven.
hij lijtk trouwens weer iets steviger geworden, ooit hoop ik dat lin net zo braaf wordt en aan een halster mee naar buiten gaat

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:04

Goed gelukt met een wegwerp camera joh!!!
Ik vind het echt leuke foto's Lovers

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:11

Enige foto's Leon! En wat is Snowie toch een enig paard, en zo braaf!

Enne...jij was het toch die het met Snowdon niet meer zo zag zitten? Nog steeds spijt dat je hem gehouden hebt? Haha! (Dit is een retorische vraag) Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 20:21

ehm wat was retorisch ook alweer? dat je geen antwoord verwacht? Haha!

wel je krijgt wel een antwoord Lachen > Ik zag het idd even niet meer zitten met Snowdon's karakter, maar alles valt te veranderen en zo ook onze "relatie" alleen dit keer hebben we ons beiden aangepast Haha! En kijk nu eens goed naar die foto's.. op zo een kan je etoch eigenlijk niet boos worden Haha!:D:D:D Op zulke momenten weet ik altijd weer waarom ik zo verliefd ben op mijn snowie Haha!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:34

Ah wat een cutie is het ook, maar goed dat je hem niet hebt weggedaan. Nou dat met halster buiten rijden zie ik mij nog lang niet doen met Killian.

Groetjes Marjolein

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:35

Een rhetorische vraag is een vraag waar je het antwoord al van weet. Natuurlijk weet ik dat je blij bent dat je hem gehouden hebt (of dat geen spijt hebt dat je hem gehouden hebt)

En het leven van een paardeneigenaar gaat altijd met ups en downs...blij dat je weer in een UP zit...maar denk eraan hoe blij je met hem bent als je weer die DOWN tegenkomt...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:56

echt lief, dat ie zo braaf is dat je er zonder zadel en met halster op naar buiten gaat! echt leuke foto´s ook!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:40

Stoere foto's van Snowdon, Leon!!
Vooral op die laatste foto zie je goed dat hij wat meer body gekregen heeft, hij wordt steeds knapper Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:59

Leuke foto´s
Het is idd behoorlijk glad in het bos en ik heb de paarden dus helaas al een tijdje noodgedwongen stilstaan (nou ja stil, ze gaan wel het land in).
Had je geen last van sneeuwklompjes in de hoeven?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:04

Leuke foto's zeg!
Dat lijkt me nou heerlijk hè gewoon met een halstertje en halstertouw een ritje kunnen maken in een sneeuwlandschap...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 22:06

Ilindra schreef:
Had je geen last van sneeuwklompjes in de hoeven?


Nee, eigenlijk niet... Eerlijk gezegd tijdens de rit niet echt opgelet, maar op stal kwam er amper iets uit zn hoeven...

Romany

Berichten: 37
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:18

Tjee Leon, wat een mooie foto's, ik vind het landschap zo leuk
waar je in rijd, het is erg mooi daar! ben wel beetje jaloers ondanks dat ik vandaag achter de verwarming heb gezeten (helaas wel op mijn werk).
Maar zulke mooie bossen hebben we hier niet hoor!.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:10

wieeeuw zó zeg!! Jij bent best wel de baas als je zo de deur uit kan

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:14

Ik zei het toestrak al, echt leuke foto's *LOL*

Ik kan de straat niet op, Magpie heeft ijzers Frusty

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:13

Heyyyyyyyyy snowie!!!!
Leuke foto's!
Vooral die van jullie samen en de laatste vind ik heel erg leuk!
Hij is echt veranderd sinds je m hebt,moet je eens vergelijken mt de foto die bij mollema op de verkoop site stond!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke kus Karin en Collin

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 02:29

Cassidy schreef:
Een rhetorische vraag is een vraag waar je het antwoord al van weet.


Fout Haha! Een retorische vraag is eigenlijk een opmerking met een vraagteken erachter. Een voorbeeld: "Ben je nu helemaal achterlijk?". Niet bepaald een vraag waar je het antwoord al op weet. Ik wel, maar ik ben anders *LOL*

Verder, weer ontopic...hele leuke foto's Leon. Erg apart van zo'n hoogte, en wat is het toch een braaf ding Lovers Aan een halster en haltertouw naar buiten...heerlijk. Ziet er prachtig uit daar! Kwijl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 02:34

XoNo schreef:
Een retorische vraag is eigenlijk een opmerking met een vraagteken erachter. Een voorbeeld: "Ben je nu helemaal achterlijk?".


En mensen staan raar te kijken als jij dan volmondig ('met volle mond' zoals ze bij het koningshuis zeggen Haha!) JA!!! roept. Haha!

Maar dat was weer off topic. Knipoog

Erg mooie foto's Leon! Ik ben gek op foto's van paarden in de sneeuw. En wat is Snowdon toch een stoer paard! Lachen

Signe

Berichten: 5810
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:12

WAUW! LE... ik ben jaloers... mijn foto liggen nog steeds bij ff`n` trekpleister... grmbll... Hopelijk vanmiddag zijn ze er.

En wat knap zo met halster en zonder zadel het bos in!!. Ik geloof niet dat ik Blizz kan houdenzo..zeker niet als hij een paar dagen niets heeft gedaan...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 10:34

Wat stoer zeg, gewoon met een halstertje en een halstertouwtje!
Echt gaaf en dan dat mooie landschap.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 11:01

Nou dank jullie allemaal voor de leuke reacties Haha! We waren van plan om van het voorjaar/zomer nog een tinkermeeting te organiseren, maar als er genoeg animo is, denk ik dat het gewoon een boktmeeting word!

Maar ook Snowdon probeert er tussen uit te glippen hoor Haha! Maar dat vind ik niet zo erg, heb ik wat te doen op zn tijd Lachen Hij vond het in elk geval erg leuk en was soms ook iets te enthousiast Lachen Maarja hij is wel weer zo supercool dat ze aan de andere kant van het water (10 meter afstand dus) bomen kunnen snoeien met van die grote machines Haha!:D:D:D:D

Met zo'n halster heb je duidelijk minder grip, maar ik heb me geleerd te ontspannen etc en dat werkt echt! Het is heel normaal dat een paard nu de kans heeft om er ff lekker vandoor te gaan ofzo, maar dan is het de kunst om hem terug te halen. Ik heb het geluk dat Snow op die manier wel luistert, ook al kan t soms ffies duren.

En Xono/Karin, ik zou ook antwoorden "volmondig" JA!!! op die vraag, ben je achterlijk? Haha!:D:D:D:D
Laatst bijgewerkt door snowdon op 10-01-03 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt