Ja hoor, nou weet ik het helemaal niet meer!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Ja hoor, nou weet ik het helemaal niet meer!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 15:43

hallo,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb dus een paardje en ik wil dus peesbeschermers voor hem kopen. Dat is op zich geen probleem Haha! . MAAR ik weet niet zo goed welke maat ik moet kopen . Me paardje is een kleine paard met dunne beentje (zie profiel). En ik heb dus al pijpekousen voor hem gekocht, en die had je dus in drie maten. En dan zou je toch verwachten dat hij de 2e maat (=cob, middel) zou passen, maar dat was dus niet het geval, ik heb de 1e maat voor hem moeten kopen (pony Verward ). Maar de peesbeschermers die ik voor hem wil kopen zijn die 'BR Jumpers'. Maar die zijn dus alleen maar in 2 maten, pony en paard. Ik heb dus bij mij op de manege al een keer maat paard gepast bij hem, maar die zijn duidelijk te groot. Nu vraag ik me af of iemand hier ook ervarig mee heeft? Dat je dus maat pony hebt voor een klein paard Verward .

Nou het is een beetje vaag, maar toch wel zo duidelijk mogelijk uitgelegd, toch?

Groetjes Zilly



KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:00

Ja hoor mijn paard heeft ook dunne iele pootjes en dus pony peesbeschermers, maakt niet uit toch? blijft hetzelfde paard hoor.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:19

ligt er ook aan hoe groot ie is
die van mij is 162 en heb pony van br ( ze zijn wel super fijn en zelf goed uit wasbaar)

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 17:26

OOOO ok, nou ik dacht dus dat het misschien weer te klein zou zijn, maarja het blijkt dus niet zo te zijn. dank je wel voor jullie reacties


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes en 42 bezoekers