Lepeltje lepeltje met mijn katje!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Lepeltje lepeltje met mijn katje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 00:23

Ja, dat wil ik toch even vertellen. Ik heb dus 2 katjes, Simba en Scramble. Simba is een ontzettende knuffel, maar wel erg eigenzinnig. En Scramble.....dat is een verhaal apart. Die is overdag heel afstandelijk....wil niet opgepakt worden en is geobsedeerd door eten. Maar zodra de zon onder gegaan is....veranderd ze in de poezeligheid zelve.... Haha! Als ik naar bed ga, zit ze al op mij te wachten aan de rand van mijn bed. Als ik dan onder de dekens kruip duwt ze binnen no time tegen de dekens aan om er ook maar onder te mogen. En dan vleit ze zichzelf neer, drukt zich stevig tegen mij aan en begint dan hevig te knorren en trappelen. Daar lig ik dan....met mijn kleine, lieve, wollige grijze monstertje....lepeltje lepeltje in bed!!!! Dat geeft zo'n gelukszalig gevoel!!!

Ze blijft dan ook vaak de hele nacht bij mij liggen en draait met mij mee. Af en toe hoor ik haar kreunen en kwekken in haar slaap, echt lief. Ik wordt dan natuurlijk geregeld wakker 'snachts....veel te bang dat ik op haar ga liggen. En soms is ze dan helemaal slap van genot.... en dan schrik ik wel eens.....Dan zit ik midden in de nacht rechtop in bed aan haar te schudden...." Scramble, scramble Verward wordt eens wakkerrrr!!! Lips are sealed " En dan zie ik ineens 1 oogje open gaan en mij aankijken zo van....."wat mot je?"

Heerlijk................. Lovers


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 01:21

Ik heb 3 katten en 2 slapen op bed, de derde is er het laatst bijgekomen en mag van de andere 2 er niet bij liggen, maar die heeft weer het lekkerste plekje in de huiskamer, dus lijdt er beslist niet onder.
Alleen slaap ik vaak heel slecht, en probeer dan wel zo lang mogelijk stil te liggen omdat ik altijd 1 kat tegen mijn buik heb en 1 kat op mijn benen, dus dat draait zo moeilijk, maar soms moet ik wel even woelen, dan ben ik gewoon onrustig, en 1 kat gaat dan gewoon naar de huiskamer en slaap daar rustig door, maar de ander wordt alleen maar heel boos. Hele discussies hebben we dan 's nachts. Elke keer een heel scala van protesterend gemauw, tot ik weer even lig, dan komt ze meteen weer op mijn benen liggen, maar o wee als ik me dan weer om wil draaien, dan klaagt ze bijna de hele flat bij elkaar. Haha!
Maar verder ben ik de baas in huis hoor Schijnheilig Schijnheilig (als ik me aan haar regels houd )

Navragen is beter dan afvragen.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 08:40

Wij hebben er ook drie, heel soms liggen ze bij mij op bed maar meestal bij mijn ouders (heb ik er lekker geen last van) Vroeger hadden wij een kat die altijd bij mij in mijn nek ging liggen met het gevolg dat ik de volgende ochtend last van mijn nek had.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 08:45

Ik wordt vaak s'ochtends wakker met Bowie, mijn rode kat, liggend op mij. En dan vaak nog op mijn nek, lekker warm nu het zo koud is. Of ook lepeltje lepeltje. Ik vind het heel gezellig wakker worden zo. Hij moet altijd even aangehaald worden en heeft liever dat ik in bed blijf dan dat ik naar werk ga. De twee andere katers liggen vaak aan mijn voeten einde en de poes in de hangmat aan het bed. Zo liggen we met zijn 5-en lekker te slapen.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 09:33

Ooooh wat schattig Lovers
Ik denk dat onze katten dan ook wel erg lekker zouden vinden hihi, maar helaas, ze mogen 's nachts niet boven.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 09:45

Ja, het is heel lief, maar ook wel lastig. Je wilt toch rekening met ze houden als je draait....dus de beste nachten zijn het niet.....Daarom zet ik haar soms halverwege de nacht wel eens de deur uit....zij balen!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 09:46

lepeltje-lepeltje. dat is toch geen woord. mijn exvriendin zei dat ook altijd met slapen gaan. al dat geplak met slapen... brrr. ik heb ruimte nodig, laat me lekker alleen slapen!

Amor Vincit Omnia

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 09:50

Bij ons idem dito. Het is zo schattig, mijn katten gaan echt "mee naar bed". Meestal blijft mijn vriend nog op als ik ga slapen (ik sta om half zes op en hij om half negen, scheelt wel wat Haha! ), maar hij ziet mij dus steevast naar de slaapkamer vertrekken met mijn twee poezels in mijn kielzog. Eentje kruipt gelijk in mijn nek om in mijn haren te gaan "melken", de andere rolt zich helemaal op tegen mijn buik en spint om het hardst. Als mijn kat klaar is met "melken", dan kruipt hij in mijn nek en gaat daar slapen. Heerlijk! De andere kat blijft ook echt de hele nacht bij mijn buik liggen. Soms verjaag ik ze nog wel eens omdat ik te onrustig ben, en dan gaan ze naar de woonkamer in hun eigen mandje liggen. Maar ik moet zeggen, mét katten in bed is het toch wel heel erg gezellig!

Mijn vriend voelt zich wel eens een beetje buitengesloten, als hij na een paar uurtjes ook naar bed gaat. Dan lig ik daar, twee ronkende katten bij me, en hij kan meestal niet tegen mij aankruipen omdat mijn katten er al liggen. Ach gossie........

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 09:56

SuperPepeijn schreef:
lepeltje-lepeltje. dat is toch geen woord. mijn exvriendin zei dat ook altijd met slapen gaan. al dat geplak met slapen... brrr. ik heb ruimte nodig, laat me lekker alleen slapen!


Bloos Jij ook al??

Nou, als ik met een vriendje slaap moet ik de ruimte hebben *LOL*

MAAR.. Als ik een bol wol ( en ja, die is groot ) bij me in de kamer heb ( die overigens zelf de deur openmaakt *LOL* ) En ze wil lekker bij me komen liggen om vervolgens de klompendans op mijn buik te maken en tevreden knorrend in slaap te vallen, dan zeg ik geen nee.. Veel te lekker warm, zacht en rustgevend.. Want ik ben misschien een van de weinigen die in slaap valt door kattengeknor.. Lovers Dromen


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 11:56

Tallie1979 schreef:
:o Jij ook al??

Nou, als ik met een vriendje slaap moet ik de ruimte hebben *LOL*

MAAR.. Als ik een bol wol bij me in de kamer heb (...) en ze wil lekker bij me komen liggen om vervolgens de klompendans op mijn buik te maken en tevreden knorrend in slaap te vallen, dan zeg ik geen nee.. Veel te lekker warm, zacht en rustgevend.. Want ik ben misschien een van de weinigen die in slaap valt door kattengeknor.. Lovers Dromen


Tallie, ik ben het er helemaal mee eens dat er een groot verschil is tussen een kerel in je bed of een poezebeest! *LOL* Ik vind het ook vreselijk om dicht tegen een mens aangeplakt te slapen, dan krijg ik het bloedheet en benauwd, maar de kat mag rustig de hele nacht tegen me aan liggen, hoor. Dat geknor van haar werkt alleen maar slaapverwekkend. Dromen

Franca, mijn Dikkiepoes onderging vroeger ook een metamorfose zodra het bedtijd was. Daarvoor was ze altijd heel stoer en afstandelijk en spinnen deed ze overdag niet, maar zodra ik onder de wol kroop, kroop ze onder mijn arm en begon ze luidruchtig te knorren en keihard te trappelen. Inmiddels is ze bijna 10 jaar en nu is ze altijd knuffelig. Ze springt tegen me op als ik de kamer binnenkom en ze hangt het liefst de hele tijd op mijn arm met haar koppie in mijn nek. Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 12:02

Er is niets fijner als een huisdier op bed!
Lekker een paar poezenbeesten en honden, lekker warm en gezellig.
(mijn moeder gaat compleet flippen als ze dit zou lezen Haha! )

Van die beesten kan ik ook alles hebben! Er is niets irritanter als een snurkend, smakkend, knarsetandend of woelig mensfiguur naast je in bed!
Van een beestje is dat juist schattig! Lovers

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 12:32

Mmm, mijn kattenmannen zouden dit toch eens moeten lezen. Die hebben heel andere gedachten wat betreft bedgebruik samen met de bazen. We hebben het weleens geprobeerd, maar geen van die probeersels is op een succes uitgedraaid. Max' jachtinstinct wordt in het donker dusdanig aangewakkerd, dat het bewegen van een teen al leidt tot moordaanslag op deze mogelijke prooi. Eigenlijk is ademhalen al levensgevaarlijk. Na een paar keer zo half hyperventilerend en stikkend met kramp in al onze ledematen in bed te hebben gelegen, is Max uit de slaapkamer verbannen. En toen Bob erbij kwam, was hem zonder het ooit geprobeerd te hebben, hezelfde lot beschoren: in je eigen mand en niet in bed. Toen Wout vorig voorjaar in Amerika zat, vond ik dat ik het wel weer eens kon proberen. De heren zijn ondertussen wat ouder geworden. Tot mijn verbijstering ging het prima... Tot ik om twee uur 's nachts wakker werd van iets dat door mijn gezicht streek en mij ook vocaal zeer nadrukkelijk te kennen gaf wat de bedoeling was: spelen!!! Bob had zijn hele arsenaal aan speelgoed naar boven gesleept en zat me verwachtingsvol aan te kijken. Negeren hielp niet, iedere keer kreeg ik weer iets in mijn gezicht geduwd. Sindsdien komen ze er echt niet meer in. Ze gaan 's nachts maar lekker in hun eigen mand liggen, overdag mogen ze weer lekker op schoot!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 17:34

hahaha! Moordaanslag op je tenen....ja dat ken ik van mijn andere katje Simba. Die slaapt eerst poeslief bovenop mij en om een uur of 6 'smorgens krijgen mijn tenen het te verduren. Ze weet dan ook precies met haar pootje onder de deken mijn teen te grijpen.....en dan met nageltjes uit!!! Goedemorgen!!!

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:40

Heerlijk he, zo'n warme, spinnende kat tegen je aan. Tijger slaapt wel bij me, bij voorkeur dicht tegen mijn rug aan (luid spinnend), maar dan wel boven de dekens. Als ik per ongeluk de dekens over hem heen gooi, weet hij ook niet hoe gauw hij daar weer onder vandaan moet kruipen. Molly, m'n kitten, is een heel ander verhaal. Die heeft pas geleden ontdekt dat je behalve op, ook onder de dekens kan en die vindt dat echt helemaal geweldig. Zolang ze stil ligt is dat prima, lekker warm in ieder geval. Maar als ze het stilliggen zat is en op onderzoek uitgaat heb ik een probleem. Want dat kleine pluisstaartje van haar kriebelt ontzettend en het kan ook zijn dat er plotseling een klein monstertje aan mijn tenen hangt. Da's minder gezellig dus!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:11

Ik denk er ook nog vaak aan terug dat onze siamees ook heerlijk bij mij in bed sliep. Meestal ging hij er eerder in, dan lag hij al op bed als ik eraan kwam. En hij hield ook van uitslapen. Dan ging ik eruit en legde de dekens nog even over hem heen, niet over zijn kop, hij moest nog wel wat zien Haha! Hij lag dan tegen mijn buik aan en met zijn koppie bij mijn nek. Als ik op mijn andere zij wilde liggen, pakte ik hem vast en dan lagen we allebei op onze andere zij, heel grappig en erg lief.

Ik heb wel eens in een boek gelezen dat katten alleen maar aan zich zelf denken, maar ik was en ben er stellig van overtuigd dat ze ook precies weten wat wij nodig hebben en daar graag aan mee willen werken op zijn tijd.

Groetjes,
Judith

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:22

Is dat niet vies al die haren in bed? Ik heb ook wel eens een hond die bij me op bed ligt maar dat is dan voor een uitzondering. Want me ma wil niet al die haren boven!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 00:02

Die van mij verharen niet zo erg...dus nee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:40

Mijn kat zit ook altijd op bed te wachten als ik aanstalten maak. Zodra ik lig, komt ze op mijn hoofdkussen liggen, met haar kop op mijn wang en knorren maarrrrrrrrrrrrr. Volgens mij kan ik zonder niet meer slapen Verward. Als ik in slaap gevallen ben dan gaat zij haar eten opeten en daarna komt ze terug en soms ligt ze onder de dekens tegen mijn benen en soms boven de deken.
Ze heeft ook nog een vervelende neiging en dat is dat ze nogal waaks is. Onze buurkat Gijs vindt het altijd gezellig om op mijn balkon te zitten, maar mijn kat vindt dat pertinent niet goed! Ze probeert Gijs dan weg te jagen door druk te blazen en te mauwen door het raam, Gijs is cool en dus blijft ie zitten Haha!. Gevolg is meestal wel dat ik er wakker van wordt, meestal gebeurt dit rond 3 uur 'snachts. Niks maakt mijn kat zo woest als vreemd gepoeste op het balkon.
Overigens ligt ze nu voor mijn toetsenbord over mijn arm heen, doet ze vaker als ze niet op de monitor ligt of op schoot. Ze heeft graag aandacht Haha!.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:47

Hahaha ik heb afgelopen week Ilona d'r honden uit bed moeten kicken omdat ik het gewoon vet onhygienisch vind... Eerst zit die hond daar op de bank aan zijn euh nouja geslachtsorgaan te likken en dan komt ie weer fijn bij je in bed liggen. Dacht het niet! haha doeiiiiiii, fijn dumpen op een lege kamer (waar ze trouwens poeslief hebben geslapen Schijnheilig)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 10:22

Pas maar op dat ie jou geslachtsorgaan niet gaat likken in bed....Lachen Knipoog

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:15

Dat heb ik ook met die van mij
ze zit nu bij mij op schoot te slapen

maar ze si op bed heel bewegelijk!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, charrr91, corinec, Domiinique, Eefje_Sammy, Floko, fro, hagelslag, Inney, Julimy, Meliaforever, N_B_N, Nescio18, Oelly, OmgiliBot, perdjes, Sintara, Ubermetrics, wemkelover, xAlice en 52 bezoekers