ik heb problemen met bartvb

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:05

en bartvb haal dit bericht niet weg ofzo aub.

Ik heb vanaf het begin al problemen met bartvb , om de een of andere mij nog steeds duistere reden . Vanaf het begin dat er wat meer mensen kwamen deed bartvb zich voor als "uperchief" . Ik vind dat je erg onvriendelijk doet tegen mensen die je op de een of andere manier niet aanbidden en bij je slijmen . Vanaf het begin zijn er slijmers bij je geweest en die krijgen allemaal zo hard voorrang en hiermee bedoel iik dus niet de moddies . Om de een of andere reden word meestal je mond gesnoerd als je kritiek geeft op iemand op t forum maar die pbs die je dan krijgt daar mag dan niks van gezegd worden. Nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn die zich zo over jou voelen en of we daar niks aan kunnen doen .


Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:07

ik snap wel dat er slotjes komen maar ben er een beetje (klein beetje) niet eens met de pb's.
want wij moeten ruzie prive uitvechten maar stel ik heb ruzie met iemand waar ik met een ander over praat, dan kan die gene waar ik ruzie mee heb zich toch niet verdedigen?
vink wel banketstaaf daarom pb ik niet echt. Lips are sealed
ja ok doe ik wel maar vanaf nu niet meer Haha!
(gaat ergens anders over dan pj's topic maar toch)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:09

Ik laat me verder niet uit hoe ik over bepaalde dingen denk Schijnheilig Ben het ook niet altijd met alles eens maar over het algemeen vind ik Bokt een leuke site.

Ik vind alleen dat als er mensen zijn die het hier echt niet leuk vinden dat dit dan misschien niet de geschikte site is voor die mensen. Er zijn namelijk ook mensen bij die het hier wel heel leuk vinden en zulke wrijvingen komen de sfeer niet ten goede.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:16

deze wrijving wlt opgelost worden want voor de rest is bokt een leuke site

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:19

BTW Cody; hou je vooral niet in Knipoog Vind het wel leuk om te horen hoe bokt nou over me denkt.

Is echt niet zo dat je dan spontaan gebanned of weggepest worden.

Dus bokkers; lucht je hart misschien kom ik wel tot inkeer Knipoog *grin*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:20

ok ik spreek mezelf tegen maar ik denk dat je dat met bart moet pb'en, want verwacht je dat wij onze mening nou geven Verward
oh die heb ik trouwens niet Haha! ik vind dit een heeeeele leuke site.

en op mn vorige berichtje: kan er niet geregeld worden dat je prive berichtjes worden 'gedeeld'? of dat je iemand toestemming kan geven om iets te lezen? zodat ik mijn mening over iemand bijv. kan geven maar dat die iemand dat ook zelf weet want ik heb geen zin in geroddel (en niet in slotjes)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:21

Ik snap best dat er mensen zijn die het met dingen niet eens zijn. Wat ik merk is dat dit een site is voor 600 mensen, en die zijn allemaal anders, en helaas kun je niet 600 mensen tevreden stellen.
Sommige dingen gaan te ver, had t nog niet in pb gezegd, maar die onderschriften vind ik echt laag. Wat Bart denkt/doet/etc, daar kun je het wel of niet mee eens zijn. als ik met wielsporen wil rijden mag ik dat doen, vrij land (en België ook hoor).
Waar ik niet tegen kan is dat mensen gewoon afgekraakt worden. Misschien niet zo bedoeld, maar t komt wel zo over. Bijv. de onderschriften, daarin is geedit, het is niet de letterlijke quote (hij noemde geen namen) en door die verdraaiing (niet alleen dat) wordt hij over heel bokt in een ander licht gesteld. Of het nou om Bart gaat of om een ander, het is niet eerlijk. Ik zal niet zeggen dat ik me er NIET schuldig aan maak (kan me niet echt een voorval herinneren), maar ik denk dat we met respect moeten blijven bokken.
We moeten het leuk houden, en je kunt niet eisen dat het alleen maar ikke ikke ikke is. Klaar, 600 gebruikers, waarvan er misschien 50 elke dag posten ed, maar toch. Net als in het echte leven moet je met elkaar rekening houden. Elkaar in waarde laten. Degene die iedereen in zijn/haar waarde laat en alle mensen die iedereen afkraken ook in hun waarde laten, dat zijn de grote leiders van deze planeet. Ghandi bijvoorbeeld: sla maar, ik blijf wel glimlachen. De groten zijn zo, maar dat zijn er zó weinig. Het is menselijk om af en toe te laten blijken dat je iemand niet 'mag' ofzo. Daardoor weet je wat je aan elkaar hebt.
Hou t netjes, en probeer dingen diplomatiek te zeggen, dat scheelt zoveel. En probeer mensen in hun waarde te laten. Belgen moppen en Nederlandermoppen zijn leuk, maar als iemand op zijn tenen getrapt is moet diegene dat kunnen zeggen en daarvoor excuses krijgen.

Wijze woorden misschien, en waarschijnlijk ook nogal moralig, maar ik denk dat het echt uit maakt of je even iets langer nadenkt over hoe je iets formuleert. Hou rekening met elkaar, mijdt je grote vijand desnoods. En blijf praten, zodat je weet wat je aan iemand hebt, en om duidelijk te maken wat iemand aan jou heeft. Zeg er elke keer bij dat het je mening is en dat het niet kwetsend bedoelt is (hoeft niet in elk bericht, maar vooral met wat 'gevoeliger' dingen). Hou t aub netjes en wees beleefd. Een uitschieter kan, maar ALTIJD ongemanierd zijn is gewoon vervelend, voor iedereen, niet alleen de directe betrokkenen maar alle bokkers.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:23

Normaal gesproken laat ik deze topics links liggen, maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren en weet dat er meer mensen zijn die zich eraan ergeren. Wanneer je problemen met iemand hebt, los dat dan met diegene zelf op (bijv. via een pb of email). Dit is niet echt leuk leesvoer en het maakt de sfeer er hier ook niet beter op. Ik heb het gewoon helemaal gehad op deze manier.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:25

daar ben ik het ook mee eens, ik vond die topic op eenmaal andermaal niet echt leuk lezen. maar ik kan mijn mening wel prive zeggen tegen iemand maar het zit me niet dat degene waar t over gaat niet weet wat andere zeggen over hem/haar.

of ben ik nou gek dat ik dat denk Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:30

honeybee : Waarom ik dit hierneer zet. Ik heb met een paar mensen gpbt enzo en van een iemand heb ik rechstreekst te horen gekregen in haar tekst (eigenlijk van 2 ) Oftewel zeg je het 1 keer tegen bart en je lost t probleem op oftwel blijf je hem steken geven en word je zoals de andere internetplagers . Ik heb het ook op algemeen gezet omdat ik vind dat via pb vaak achterbakse dingen gebeuren en zo iedereen kan zien ie ik ben en dat is niet een arrogant joch zoals de meesten insinueren . Maar aan de volwassen reactie van bart heb ik al genoeg . du laten we anders dit topic rusten


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:30

Nou, PJ
Je vraagt om meer mensen die ook een probleem hebben met Bart?

Helaas, ik kan je daarin niet steunen.

Ik denk dat je toch echt voorbij gaat aan het feit dat dit forum een eigendom is van iemand. (Dit forum kost geld, en veel tijd)
Die iemand maakt dus de regels en als je dat niet zint, dan moet je gewoon zo sportief zijn je eigen forum op te zetten. Dan kunnen daar alle mensen heen met hetzelfde probleem.

Ik denk dat er altijd mensen zijn waarmee je het niet kunt vinden in het leven. IRL mijdt je die mensen, waarom virtueel niet?

Ik vind dat Bart een easy going persoon is, waar goed mee te praten is. Ook ik heb weleens een discussie met hem gehad, maar wij hebben dit toch opgelost. Door te praten, door je in elkaars standpunt te verdiepen. Door je eigen fout in te zien en dat ook toe te geven. Works both ways.

Ik denk dat je dit probleem toch een beetje bij jezelf moet zoeken. En nu niet gelijk Boos! denken.
Probeer te bedenken waarom er honderden mensen hier met plezier bokken.
Waarom hebben zij geen problemen met de hierarchie? ( die er in jouw ogen heerst, imo valt het reauze mee allemaal)
Het is toch logisch dat een beheerder bepaalt wie hij aanstelt om een forum te modereren. Dit moet iemand zijn waar de beheerder mee kan werken, die hij vertrouwt etc.. Het is dus logisch dat die mensen allemaal bekenden zijn van Bokt.

Waarom voel je je gepasseerd?
Waarom vind jij dat er openheid over zulke dingen moet zijn?
Waarom maak je er een probleem van?


Ik vind het jammer dat dit allemaal zo moet.
En dat je zo doet, ik heb m'n best gedaan dit berichtje zo te schrijven dat je misschien niet denkt. Wat een ouwe****, maar misschien er over wilt praten.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:35

Hmm, mijn reactie in dit topic komt misschien een beetje vaag over maar ik meen het wel wat ik zeg. Ik hoor echt graag wat de rest van bokt van me denkt.

Kom ik lomp over?
Trek ik mensen voor?
Pest ik mensen weg?
Zet ik te snel slotjes?
Zeur ik teveel?
Ben ik intollerant?
Speel ik dictator?

Echt, hoor het graag wat de rest hier van vind (incl. jij, PJ). Ik zie alles ook alleen maar van mijn kant, vanuit mijn optiek. Ben al 24 jaar wie ik ben dus misschien heb ik inmiddels (een beetje) een vertekend beeld van mezelf. Zou goed kunnen.

BTW die laatste zin met die Knipoog en de *grin* is vooral omdat ik vond dat de term 'tot inkeer' nogal heftig is en ik het ook niet over wou laten komen dat ik zelf al heel sterk het gevoel heb dat ik vanalles fout doet. Als dat dus kinderachtig of niet serieus over kwam; sorry.

Dus als er mensen zijn die punten van kritiek of verbetering hebben: Graag! Echt waar. Heb liever dat je het nu zegt dan dat je er over zwijgt en je de komende jaren aan mij gaat zitten ergeren Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:37

misschien loopt bokt niet eens een paar jaar Tong uitsteken
enne een dictator is toch zon gast uit de wo 2 die de baas speelt?
dictator van bokt *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:37

Tja Pj ik ben het lekker weer oneens met je !
WBT die moddie's tja het is bart en heike hun site dus ik denk dat zij echt mensen hebben uitgekozen waarin hun vertrouwen hebben.Niet toevallig omdat ik er 1 van ben maar het had misschien best iemand anders in mijn plek kunnen zijn. Feit is en blijft dat de moddie's over het algemeen verslaafd zijn en dus bijna dag en nacht op bokt zitten om alles goed in de gaten te houden je kan wel iemand nemen die maar 1 keer in de week langskomt maar wat heb je eraan?Dta bart een beetje de baas speelt (al ervaar ik het niet zo )komt misschien wel omdat hij een beetje de baas is hij moet altijd ookal zou hij geen zin hebben tijd vrij maken om de zooi draaiende te houden hij heeft er heel veel werk ingestoken en wij hoeven er geen cent voor te betalen.
Bokt is nou eenmaal van Bart en Heike en niet van ons. Zie het als een verzorgpaard jij mag erop rijden en er veel plezier mee beleven maar uiteindelijk heeft de eigenaar toch altijd het laatste woord ookal ben je het er niet mee eens.
Ik ben het misschien van al die keren het 2 keer niet eens geweest met een slotje en dat was een paar dagen terug op onzin toen was er imo een beetje een overspannensfeer waardoor er of meteen met een slotje gedreigd werd of er meteen 1 opkwam.
Tja jammer maar ook begrijpelijk als sommige het erg uilokken en anderen een megabord voor hun kop hebben en maar 1 woordje als antwoord geven kijk 1 keer is al niet fijn maar 100 X...Ik denk dat het in het kippenhok ook lastig is om de scheidingslijn te leggen tussen echt onzin of lollige onzin.
Topics als "ik liet een boertje hahahahaahahahaha " (voorbeeld) kunnen meteen op slot wat heeft iemand daaraan.
Terwijl een topic over wat voor'n ijs iemand het liefste eet ook nergens over gaan maar wel weer een stuk intresanter/grappiger zijn en daar kun je teminste op reageren.

Tja dingen als een discussie zijn leuk en van sommige dingen denk ik tja zo denk ik er ookwel over maar soms komen ze wel (onbedoeld?) heeeeeeeel bot en gemeen over? soms wordt er ook niet meer advies gegeven maar gewoon een mening opgedrongen tja als diegene dan een brod voor z'n kop heeft en het niet wil weten of als jij het misschien niet bij het rechte eind hebt is het misschien wel fijn dat er iemand is die wat hoger dan de rest staat om in te grijpen zodat er hier geen horses ontstaat van een aantal jaren terug dat je gewoon onder een andere naam mee gaat schelden op iemand.
Nogmaals ik ben het soms wel met je eens over dingen maar dan denk ik schrijf het wat anders op Lachen
(let op de smiley!)
van kritiek kan iemand veel leren maar het ligt eraan op wat voor'n manier.
Als jij zegt tegen iemand ik vind dat je voor geen meter kan rijden want: en dat kun je beter zus ofzo doen zal diegene vaak nadenken van hey je hebt gelijk of dat vind ik niet want blabla.
is heel anders dan wanner jij (bijwijze van) hey muts jij kan voor geen meter rijden ziet er niet uit blabla misschien is het dan fijn dat iemand op dat moment even een slotje plaatst en het uit laat vechten via PB's zonder dat iedereen erom heen staat van jamaar PJ heeft gelijk jamaar jij hebt gelijk etc.
En je kan nou niet iedereen die rechten geven omdat er ook mensen zijn als toen met die prono die die rechten zwaar zullen misbruiken en misschien wel een hekel aan iemand hebben dus meteen een slotje of topic verwijderen zodra je maar iets post.

poeh weer een lang verhaal geworden.
maar zo denk ik er over en dat wou je weten he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:02

Ik weet niet of het echt zo is, maar ik heb het idee dat sommige mensen 'worden voorgetrokken' (niet dat ik daar last van heb)
Bij sommige personen komt er eerder een slotje dan bij anderen Verward

Verder vind ik bokt een leuke site Haha!

En ik heb een beetje een gedeelde mening over het oplossen van ruzies...misschien kan je dat toch beter op bokt doen, als je het fatsoenlijk houd lijkt mij dat beter (tenzij er maar 2 mensen ruzie hebben met elkaar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:02

ik kan nu zegegn , talk too the hand of ik kan op iedereen reageren hoe ik t vind dus doe ik dat maar en zal proberne positief te zijn Haha!

ik begin met moosie:

ik vind van me zelf niet dat ik vooruit loop over het eigendom van een forum maar wel over de handelswijzen van de eigenaar .

ik vind hem niet echt easygoing , sla me een hamer op t kop een paar keer en ik ga het nog niet vinden , iok vind dat hij imo altijd gelijk moet hebben ( wat imo betekent weet ik niet)

dan probleem bij mezelf zoeken : heb ik gedaan echt wara anders had ik doit topic niet gestart als ik t ni wou oplossen.

waarom voel ik me gepasseerd: vriendjespolitiek(niet slecht bedoeld op de moddies want z edoen t geweldig vooral nimber slijmslijm haha)

Waarom vind ik dat er openheid moet zijn: ik kan niet tegen achterbakse mensen die dingen voor zich houden oftewel pben naar iemand en zegegn av njij arrogante zak maar voor de rest van bokt de schijn hoog houden

waarom maak je een probleem van: een stukje eigenheid, sta op mijn recht oip dat vlak

en ik denk niet wat een ouwe trees , ben blij met een reactie die normaal is

dan voor bartvb: ik hoor ook graag wat de mensen van me denken en zit er niet mee in alst uiterst negatief is , alst heel negatief is en je staat dichtbij kant zijn dat je ofwel een boks in je gezicht heb oftewel dat je een glas water over je heen hebt hahaha neen ik hoor het graag.

wat ik vooral niet kan hebben is jouw op de een of andere manier voortrekkening van je , en nog zo een paar punten, waarschijnlijk ben je best een toffe appel maar er is een tijd dat je aanbeden word en je in de hemel geprezen werd en aaaaaaaaaaaaarg daar kan ik niet tegen tegen slijmballen, jij aanvaard dit natuurlijk met veel plezier en je laat andere mensen links liggen en je doet je voor als de ultimerd! ik kan de rni mee om .

Lomp kan ik niet zeggen, soms wel ofsoms niet .


en kim haha op jou reageer ik niet meer , hebt er al via icq over gehad als de mensen willen ween wat er tussen mij en kim gezegd is moet jet maar roepen haha

groetjes pj

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:23

Kijk, als jij het probleem opgelost wilt zien zul je toch zelf ook offers moeten maken. Dus eerst je onderschrift weg?
Ik denk dat jij sommige dingen anders leest dan dat ze bedoeld zijn.
Ik lig bv in een deuk om dat onderschrift van Bart, van Karin. Das lachen.
Goed gevonden, leuke grap!
Jij denkt waarschijnlijk, wat een patser, die Bart.

Als jullie al langere tijd "een probleem" hebben, dan zal dit ook een lange tijd nodig hebben om tot rust te komen.

Je houdt niet van vriendjespolitiek?
En niet van achterbaks gedoe?
Welcome in the real world?
Het hele leven hangt aan alkaar van mensen die elkaar kennen die elkaar iets gunnen.

Is toch logisch?
Daarom worden de rijken alsmaar rijker.......

Dan las ik nog ergens dat iemand vind dat ruzies op het forum moeten.
Nou sorry hoor, maar dat zal toch niet.
Bel elkaar even op ofzo!!
Maak een afspraak en kijk elkaar eens recht in de ogen.
PB vind ik ideaal. Ik kan zo iemand direct vertellen wat ik van iets vind, maar dit moet natuurlijk wel allemaal met respect gebeuren.

Roddelen is een ander verhaal. Je mag wel praten over anderen, maar je moet het eerst proberen op te lossen met die persoon. Als die persoon weet wat jij van hem denkt, dan is het geen roddelen meer, imo (in mijn ogen)

PB's horen daarentegen niet gebruikt te worden voor een persoonlijke hetze, dus mensen intimideren, uitschelden, respectloos behandelen. Dan moet je zwijgen.
he he
nou jij weer

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:33

Moos wat heb jij tegen onderschriften? iedereen mag er plaatsen wat hij/zij zelf wilt en jij bent niet de aangewezen persoon om daar commentaar op te hebben.

En wat betreft ik van Bart denk/dacht weet hij al.Heb ik al besproken/gevraagd aan BartVB . Toch bart Party!! ?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:34

ok dan zal ik ook maar eens even zeggen hoe ik over bartjuuuh denk!
ik vind bart iemand waar je goed mee kan praten, maar als hij je niet mag of niet snapt (kan natuurlijk ook) komt hij heel tsja hoe zeg je dat, heel bazig over. laten we t daar op houden. Ik kan me dr wel wat bij voorstellen en dat is niet omdat ik t best goed met bartjuuh kan vinden (toch bart) maar omdat ik dat zo ervaar.
je hebt altijd een persoonlijke voorkeur, dat kan je niemand kwalijk nemen. ik heb hier ook personen waar ik standaard niet op reageer omdat ik zoiets heb van Ja daaaaag ga lekker ergens anders heen. Niemand die daar last van heeft. ik ben iemand die dat niet snel laat merken en Bartjuuuh zegt t tegen die persoon wanneer hij zoiets heeft.

over slotjes plaatsen, ik heb echt een ******hekel aan slotjes!! op t Kippenhok vind ik dat je lekker moet kunnen ouwehoeren over niets, zolang t maar een beetje interessant blijft ook voor anderen die t lezen. op andere forums (fora?? Verward ) zijn er soms discussies gaande die totaal niet bij t topic zelf passen, dan vind ik t logisch dat er een slotje op komt.

al met al heb ik dus persoonlijk beslist geen problemen met Bartjuuuuh en vind t een prima vent, dit is niet om te slijmen want ik meen t echt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:43

Citaat:
Op 2001-07-04 20:33, schreef Mytens 1:
Moos wat heb jij tegen onderschriften? iedereen mag er plaatsen wat hij/zij zelf wilt en jij bent niet de aangewezen persoon om daar commentaar op te hebben.

En wat betreft ik van Bart denk/dacht weet hij al.Heb ik al besproken/gevraagd aan BartVB . Toch bart Party!! ?



Ik heb niks tegen onderschriften (heb er zelf ook 1), alleen dat vingertje irriteerde mij mateloos. Omdat ik het anders zie als jij. Jij bedoelde het niet negatief, vertelde je via pb, en ik vind een middelvinger opsteken wel negatief. Tenzij je er bij glimlacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:46

Moosie: bij dat onderschrift van bart vond ik t wel lachen maar dan mag ie er toch op reken dat ie in een ander zijn onderschrift komt, en sorry maar die reactie van hem was echt lachen en dit onderschrift is ook gezet in de hoogste vete van mijn leven met bart .

maar asl hij vin dat we hierdoor al een boel oplossen graag dan .
dat van die rijken dat rijker worden is continuiteit en dat is haast niet te doorbreken tenzij er een roobin hood is .

dat van die pbs hebben de meesten dan niet door want ik heb een resem scheldpbtjes ontvangen , maar ook erg fijne van de meeste mensen Lachen en nu ik weer haha cool zinnteje.

dan voor Maaike;
idd als je hem niet goed begrijpt etc is ie heel bazig in overkoming juist ja! Maar ik vind wel niet dat je gelijk hebt dat iet laat merken als hij probs m et iemand heeft want dan zou ik al 1000 den pbs van hem moeten hebben denk ik , ik vind jhuist dat ie je een hak zet in sommige topics. Maar ach ik wil dit probleem weghelpen dus laat komen die reacties en spaar mij nit Tong uitsteken

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:48

heb je niks voor mij PJ??
Huilen

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:53

jij zegt PJ
als hij vind?
wat bedoel je?
Ik zeg dat toch
Ik praat niet namens Bart ofzo?

Ik denk zeker dat mensen niet snappen dat je niet moet schelden etc in een pb.
Sommige mensen gebruiken pb's om mensen te intimideren etc. Walgelijk toch?
ik gebruik pb's om iets persoonlijk met iemand te bespreken. Als ik denk dat het geen toegevoegde waarde heeft voor Bokt zeg maar.
Dus als het niet over paarden gaat.

Mytens denkt nu dat ik iets tegen onderschriften heb bv, ik probeer dat via pb aan haar uit te leggen.
Zij plaatst dit dan in dit topic omdat ze zich aangevallen voelt?
Ik begrijp dat niet, heb het haar geprobeert ui te leggen. En we hadden allebei een andere interpretatie van een middelvinger opsteken. Mooi toch?
Geen probleem.
Een onderschrift is niet om iemand zwart te maken.
Trouwens niemand verdient het om geschoffeerd te worden, tenzij je het verdient!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:56

Moosie, ik bedoel van dat sommige ruzies op het forum opgelost kunnen worden, als er dan over iemand geroddeld wordt dan maak je het van kwaad tot erger...

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:01

Ik begrijp toch niet helemaal wat je bedoelt hoor, Fonnie.
Ruzie maken is zoiezo niet mijn specialiteit. Ik hou daar niet van, probeer mensen altijd zo te behandelen zoals ik ook behandelt wil worden. Met respect, en soms sorry zeggen en je fouten toe geven.
Tuurlijk heb je soms met iemand dat je niet meer door 1 deur kan. Maar blijf dan niet aan de gang, laat elkaar met rust.
Je hoeft niet op iedere post een reactie te geven.
Maar ik denk niet je dit bedoelde?