Morgen begin van de hengstenkeuring (Friezen)!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Morgen begin van de hengstenkeuring (Friezen)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 12:21

En ik heb er zo'n zin in! Wie gaan er ook allemaal en welke dagen?

Wij gaan elke dag, alleen kan ik zelf donderdag (morgen) niet ivm de ORUN waar Jan Peters gastpreker is en dat wil ik eigenlijk niet missen (groot dilemma Boos! ).

Er komt ook een zoon van onze merrie Hesther op vrijdag. Ik verwacht dus wel dat diegenen die komen extra lawaai gaan maken zodra hij in de ring verschijnt Tong uitsteken ! Hij is nummer 157 in het boekje en hij heet Yke. Yke was vorig jaar al geweest, maar toen vonden ze hem te jeugdig. Hij is echt ontzettend groot geworden het afgelopen jaar, op dit moment is Hestegaarden (Fam. van der Aa) eigenaar van hem. Ik ben benieuwd! Volgend jaar komt er nog een Anton zoon van haar naar de hengstenkeuring, dat maakt het allemaal wel extra bijzonder.

Hesther
Afbeelding

Yke

Afbeelding

Tije, er doen toch ook nog een paar hengsten van jullie mee?
Nog meer hengsten hier? (Die meedoen dan hè Tong uitsteken )
En nog meer liefhebbers die meegaan?

Nog even een belangrijke waarschuwing: de kaartjes voor zaterdag zijn bijna uitverkocht. We waren maandag op het FPC en ze hadden er nog maar 700 (van de 4.000). Dit houdt in dat je echt vroeg moet komen wil je nog naar binnen kunnen, want het is echt heel vervelend als je niet meer naar binnen mag.

Bescherm de dieren tegen de beesten!


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:00

Ja ik ga zaterdag! Met mijn vriendin heen, en heb al kaartjes van tevoren besteld, dus geen probleem. Ik hoop alleen dat het niet zo glad wordt want mijn moeder wil dan niet dat ik wegga! Verdrietig En ik wil erg graag heen! Weet iemand trouwens een goede routebeschrijving? Of staat het goed op borden aangegeven in Leeuwarden? Want ik kan nergens een routebeschrijving vinden. Wordt wel vroeg mijn bed uit trouwens.. Slapen
Ik woon tussen Amsterdam en Purmerend... Haha!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 13:07

Wij wonen dus nog verder, maar hebben gelukkig in de buurt onderdak kunnen vinden. Ik denk dat je voor een routebeschrijving even op de website van het FEC moet kijken: http://www.fec.nl/

Op een gegeven moment geven ze in Leeuwarden wel op borden EXPO aan (tenminste voorgaande jaren). Ik vind het trouwens zonder die borden echt onmogelijk om te vinden, het ligt totaal niet centraal.

In ieder geval leuk dat je zaterdag er bent! Wordt genieten Kwijl !

Bescherm de dieren tegen de beesten!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:57

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik kan dus niet heen Boos!
doordeweek geen oppas voor de beesten en
zaterdag heb ik een cursus!

Ik vind het zoooo ontzettend jammer, ik hoop
dat Flootje veel mooie foto's maakt

iedereen veel plezier *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 15:27

Hé kl*te Barb! Maareh, ik neem mijn digi ook mee hoor! Dus je zal de pics wel op bokt kunnen vinden dan. Op die site kan ik trouwens geen routebeschrijving vinden, maar we zoeken nog wel ff verder, en anders hebben we ook nog een bekkie waarmee we de weg kunnen vragen!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:54

hoi dit is ff dringent moet je kaartjes van tevoren kopen?? want wij willen ook gaan!

Lachen

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 20:06

Ik ga samen met mijn man op vrijdag en zaterdag. We hebben de kaartjes voor beide dagen al een poosje binnen, dus dat moet geen problemen opleveren!
We overnachten in een hotel in Drachten anders is het een beetje veel heen en weer gerij van en naar Rotterdam....
Aansluitend brengen we ook nog een bezoek aan de mama van Ynse in Damwoude!
De digi gaat mee, Bar! En ik zoek een mooie hengst voor Jaike uit!!
Heb er helemaal zin in!! Haha!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 22:32

Oké Flootje, als bijna Rotterdammer (Hoekse Waard) verwacht ik dus wel dat je staat te klappen vrijdag als nummer 152 in de ring verschijnt. En eigenlijk verwacht ik ook dat je de mensen om je heen ook zo ver krijgt .

En enid, je hoeft geen kaartjes van te voren te kopen (kan ook al niet meer), donderdag en vrijdag zijn er nog wel kaartjes, maar voor zaterdag moet je er echt snel bij zijn, want als je een paar uur later komt zijn die echt uitverkocht. Als je vrijdag gaat, kan je al wel vast kaartjes voor zaterdag kopen, zo niet: zou ik errug vroeg zaterdag er naar toe gaan.

De hengstenkeuring is sowieso natuurlijk een hoogtepunt, maar de zaterdag is weer het hoogtepunt van het hoogtepunt Verward . Dan mogen de reeds goedgekeurde dekhengsten de revue passeren Kwijl .

Bescherm de dieren tegen de beesten!


Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 00:28

Ik hou nr. 152 goed i de gaten, Fries Haha!
En natuurlijk laat ik in ieder geval mijn man heeel hard klappen!!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 09:04

Ohhhhhh Frusty , ik heb een foutje gemaakt. Boven schreef ik 157 en nu hieronder 152 Verward ! Maar Yke heeft nummer 157! Dus niet klappen bij 152, maar bij 157, oké!

Alvast bedankt hoor Flootje Haha! en excuses voor deze verwarring!

Hopelijk leest ze het nog wel op tijd Scheve mond

Bescherm de dieren tegen de beesten!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 10:27

ik zal even aan Flootje doorgeven dat het no. 157 is ipv
no. 152

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 12:07

Dank u!

Bescherm de dieren tegen de beesten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, AnniekSolana, AVdB96, Inney, lovelucydan, paardje2013, Rex_Rolfo, TurboDi, W1ckedWitch en 105 bezoekers