Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 19:52

Ha Bokkers!

Ik kom al een poosje op bokt, heb mezelf ook al een poosje geregistreerd, maar me nog nooit echt voorgesteld en vond het wel tijd worden om dat eens te gaan doen.
Ik ben dus Corine, 17 jaartjes jong en woon in Heinkenszand (een dorpje in Zeeland)
Ik heb een 7 jarige Fjordenruin, genaamd Pino, waar ik recreatief mee rijd. Verder staat er nog een New-Forest van mn zusje op stal en een shetlander. Voor meer informatie moet je maar in mn profiel kijken.

Groetjes Corine

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:22

He, altijd goed nog een Fjordenmens op Bokt!!!
Ik heb ook een zevenjarige ruin Pablo,wat is zijn vader??

Roos

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 16:42

Helaas weet ik niet wie zn vader is. Heb hem van een handelaar gekocht en er zitten geen papieren bij. Ben wel aan het zoeken of ik te weten kan komen waar hij vandaan komt en zo misschien achter zn vader kan komen. We vermoeden een klein beetje dat het er misschien een van Myrstein is, maar ja dat is alleen maar een vermoeden. Ik heb namelijk al een aantal mensen gehad die dachten toen ze hem zagen dat het er een van Myrstein is. En Myrstein fokt vaak groot, wat drukkere karakters en ruime gangen en dat zitten er allemaal in. Maar ja dit is alleen maar een vermoeden...