Mijn VEERTJE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 20:59

Yup, he's back! In de draf is hij niet echt veranderd, loopt lekker, af en toe wat probeerderig, maar in galop: WOWWWWWWW... Ik zat heerlijk op mijn schommelstoel, wat heeft dat beest een lekkere galop.
Gister ook gedressuurd en toen was ik zó blij dat ik een paard heb dat voor het been wijkt, alleen al als ik eraan denk! Vandaag was hij wat minder actief, ik moest meer been geven, hij was ook iets minder verzameld, maar in galop ging hij zo geweldig. Echt een slagschip op de golven, met mij als kapitein... Wowie! Ik heb echt genoten, alleen is de galop niet zo goed voor zijn hoeven, maar hij ging als een trein. Voltes gingen met stelling, buiging, etc, beetje snel, maar echt goed. Lekker nageeflijk en licht in de mond! *kusje* Vinnem echt geweldig, en: HIJ IS VAN MIJ...
Voelt echt lekker, al bevat ik het nog steeds niet echt, MIJN paard. Hij wordt nu nog verzorgd door mijn papseltje enzo, maar uiteindelijk vertrek ik en ga ik m helemaal zelf doen (manege moet de rest maar doen, heb nou eenmaal een baan), maar hij is van mij...
Lovers Lovers Lovers Lovers en hij vin mij ook lieffurd, was heel kusserig vandaag.. Waar is de kussmiley nou weer? Ach ja, ben weer helemaal verliefd. Doet toch goed na zo'n dagje werken, lekker te paard en dan zo genieten, heb m speciaal kort gereden, gister zat ik zo een half uur te draven voor ik er erg in had... Time flies by when you're having fun!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:43

hhhmmmm klinkt overweldigend heerlijk zucht

zucht dus

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:13

inderdaad *zucht* Nu maar hopen dat ik dat binnenkort met Iduna ook mag gaan beleven.

Knuf

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 18:41

en vandaag was hij nog geweldiger... lees http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=15&0 My oh my, hier moeten we de hele winter mee doen, maar dat gaat lukken, behalve veertje was hij vandaag nog geweldiger... Gelukkig is het plafond nooit te bereiken, dus dan kan ik nog heerlijk door stijgen naar ongekende hoogtes...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:11

ech gaaf he als je paard goed loopt ja heb ik ook dan kan ik hem wel Afbeeldingen dat doe ik ook haha