Gezocht; PUSCHKIN NU MET FOTO!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rowan17

Berichten: 1475
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Medemblik

Gezocht; PUSCHKIN NU MET FOTO!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 15:07

Hoi, ik ben op zoek naar een vosmerrie Puschkin, ze is nu ongeveer 5 jaar(ong 1.63). Ze is een vos met witte voetjes en lange bles. Ik liep stage bij een manege en daar reed ik vaak op haar, ik zou haar zelfs misschien kopen, maar dat is toen niet doorgegaan. Ik ben heel benieuwd hoe het nu met haar is en wat ze doet in de sport, ze kon best leuk springen. De vorige eigenaar zei dat hij haar naar het oosten van het land heeft verkocht, maar wilde niet zeggen waar precies. Dus als iemand weet waar Puschkin is, zou ik dat graag horen, ik was helemaal gek van haar Lovers en heb eigenlijk nooit afscheid kunnen nemen Huilen . Ik heb jammer genoeg geen foto maar ik ga vragen of ze er op de manege een hebben. Ze stond op manege de Eenhoorn in Blokker (5-sterren)(NH)
Afbeelding
Groetjes Rowan
Laatst bijgewerkt door rowan17 op 13-01-03 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 20:34

Als het goed is heb ik ook nog een foto van puschkin, ik zal hem morgen wel even zoeken en proberen te scannen (ik heb ook een tijd op de eenhoorn gereden).Jammer dat ze verkocht is, was een geweldig paardje!

rowan17

Berichten: 1475
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 21:36

Oke is goed! Ja ze was echt heel leuk, super lief ook. Ik hoop dat je een foto hebt Lachen x