wie heeft er informatie over de bereden politie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

wie heeft er informatie over de bereden politie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 19:48

heey,
net ben ik naar school geweest voor een gesprek over mijn raport. de leraar vroeg dus ook of ik wist wat ik wou worden. maar dat weet ik nog niet. en ik weet ook nog niet welke sector. de leraar had voor mij gedacht aan onderwijs-assistent(hier moet ik zelf echt niet aan denken) of bij de politie. toen zei mijn vader dus direct. ej linda dan moet je maar bij de beredenpolitie gaan. opzicht lijkt mij dit echt gaaf. en mijn mentor was het er ook wel mee eens.

Maar nu de vraag aan jullie....
hebben jullie meer informatie over de beredenpolitie. of weten jullie er mischien een site van. en welke opleiding ik dan moet volgen enzo.

alvast bedankt,
xxx linda

Don't dream your live but life your dreams!


Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:54

Je moet eerst 4 jaar (of meer) bij de normale politie werken, dan kan je kans maken op een baan bij de bereden politie. Bij de politie zelf kan je een informatie pakket aanvragen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:58

De kans om bij de bereden politie te komen is heel klein. Ik zou het alleen doen als je echt het politiewerk leuk vindt - met alle gevaren van dien. Je moet het politiewerk leuk vinden. Kans is namelijk groot dat je nooit bij de bereden politie wordt aangenomen.

En stel dat je wel wordt aangenomen.Lijkt je dat leuk? Een stelletje idiote voetbalsupporters in de ban te houden. Uren lang stilzitten op een stilstaan paard bij vriestemperaturen?

Ik zou als ik jou was even contact opnemen met Lia (Illindra hier op bokt) zij zit bij de politie en kan je beslist meer vertellen.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Fudge, mabellean, OmgiliBot, posje en 115 bezoekers