Leuk uitje met het werk!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Leuk uitje met het werk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 10:23

Eindelijk hebben we een leuk werk-uitje:
Vrijdag gaan we met ons werk skiën in Winterberg!

Ik kan wel helemaal niet skiën, heb het nog nooit gedaan, maar dat mag de pret niet drukken. Je mocht zelfs een introducé meenemen, dus Marco gaat ook mee. We gaan alpineskiën er was keuze uit langlaufen en alpineskiën
Gisteravond hebben we bij vrienden van ons skipakken opgehaald en nu kunnen we modieus en warm de sneeuw in.

We vertrekken wel vroeg, al om 4 uur ’s morgens moeten we weg en ’s avonds zijn we pas om 1 uur thuis. Dat wordt een lang dagje. Hopelijk worden er veel foto’s gemaakt, die zal ik dan zeker hier neerzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 10:30

Wat gaaaaaaaaaf!!!! Jaloers! Dat wil ik ook!!! Toch maar eens een printje bij de baas laten slingeren..... Haha!

Veel plezier gewenst!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 10:30

Leuk! Ik heb het nog nooit gedaan, skien dan, maar uitjes van de zaak zijn meestal wel leuk. Wij gingen ieder jaar een weekendje in zo'n bungelowpark zitten. Ieder een huisje voor zich zelf (evt. met gezin) en je dan op de kosten van de baas laten vollopen. Ja, da's wel iets wat ik zal missen als ik daar stop. De etentjes die ze met regelmaat hebben zal ik ook wel missen, maar aangezien ik dan altijd moest Bobpen, is dat minder erg.

Veel plezier in ieder geval Imker ... enne (don't) break a leg!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 10:35

Hee wat gaaf!!
Wij gaan volgend jaar met de zaak een lang weekend skien in oostenrijk!! Ook met je partner B)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 10:42

Maxx schreef:

Veel plezier in ieder geval Imker ... enne (don't) break a leg!


Ik hoop het ook niet! Meestal ben ik wel zo'n doos die dus echt iets breekt, maar ik zal nu mijn best doen om weer heel thuis te komen Haha!

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 16:10

Leuk! Ik heb nog nooit geskied.
We gaan wel binnenkort ergens naar toe met mn werk, als stageweek, maar we weten nog niet waarheen.